Челендж з Reactor Monitor: Цифрова довіра, срібна економіка та вплив заощаджень для La Poste Groupe
Виклики від французької мультибізнес-групи з «поштовим» корінням на Viva Technology

Reactor Monitor продовжує знайомити українських інноваторів з корпоративними челенджами, оголошеними у межах 8-ї міжнародної технологічної конференції Viva Technology. Сама конференція пройде 22-25 травня 2024 року в Парижі. Вона традиційно дає можливість відомим французьким та міжнародним брендам скористатися нагодою і пошукати трансформаційні рішення через модель відкритих інновацій – тобто, оголосивши відкриті колли, в яких можуть брати участь команди з усього світу.
Ми вже розповідали про 6 челенджів від LVMH. Сьогодні – запити від мультибізнес-групи La Poste.
La Poste Groupe Startup Challenges 2024
Ключова індустрія: Multi Industry.
Опис: La Poste дословно перекладається з французької як «пошта». Це національний оператор поштового зв'язку, який має штаб-квартиру в Парижі та підпорядковується уряду Франції. La Poste є материнською компанією групи La Poste Groupe, до якої входять банк і страхова компанія «La Banque postale», логістична компанія «Geopost» і оператор мобільного зв'язку «La Poste Mobile». Група постійно розвивається і не приховує, що життєво важливими для неї є відкриті інновації. Вона підтримує інноваційні команди на всіх етапах розвитку через акселератори, платформи та інвестиційні фонди, у тому числі афілійований La Poste Ventures.
На VivaTech La Poste Groupe шукає сталі, екологічні рішення із позитивним імпактом за такими 5 категоріями:
1. Локальні послуги: покращення життя людей за допомогою локальних, інклюзивних та екологічно чистих послуг у таких галузях, як мобільність, громадське життя, інфраструктура, комерція, енергетика та навколишнє середовище. Серед очікуваних рішень – послуги для спрощення життя людей, рішення для реалізації концепції «15-хвилинного міста» (концентрація локальних сервісів у пішому або велосипедному доступі), рішення «срібної економіки» (для людей похилого віку), розумні будівлі, міська логістика, стійка мобільність, інтермодальність тощо.
2. B2B послуги: оптимізація повсякденної діяльності великих корпорацій та МСБ, підвищення досвіду працівників, зміцнення відносин з клієнтами. Серед очікуваних рішень – бізнес- і цифрова трансформація, рішення на основі генеративного штучного інтелекту, «цифрова довіра» (кібербезпека, криптографія, екологічні та інклюзивні цифрові послуги), інноваційний досвід клієнтів (AR, MR, NLP, гейміфікація, віртуалізація).
3. Охорона здоров’я: інноваційні рішення для задоволення потреб пацієнтів та опікунів, медичне обслуговування вдома, догляд в установах, управління даними. Серед очікуваних рішень – «цифрове лікування» (дистанційний моніторинг, телемедицина), профілактика та цифрова терапія, цифрова трансформація закладів охорони здоров'я, взаємодія інформаційних систем у сфері охорони здоров'я, розумна система управління будівлями медичних закладів.
4. Розвиток громад і територій: рішення для працевлаштування та освіти, підтримка зв’язку між різними віковими групами, нові моделі доступу до державних послуг. Серед очікуваних рішень – EdTech-рішення для онлайн-освіти та дистанційного навчання, рішення для працевлаштування, які підтримують створення робочих місць, повернення на роботу та зміну кар'єри у локальних межах, GovTech і CivicTech, суспільні сервіси (рішення для відродження територій, кросвікові рішення, зменшення соціальної нерівності та впливу на навколишнє середовище).
5. Банківські та страхові послуги: якісні та доступні сервіси інвестицій, заощаджень, страхування. Серед очікуваних рішень – вирішення фінансових проблем клієнтів, які виникають у повсякденному житті або в особливі моменти, покращення якості відносин з клієнтами, рішення для прозорості та інформування клієнтів щодо впливу їх заощаджень, фінансів та страхових внесків, рішення для прискорення екологічного переходу за допомогою банківських або страхових послуг, подолання вразливих ситуацій клієнтів (фінансові, соціальні, сімейні, географічні, стан здоров’я, вік, цифрові проблеми тощо).
Дедлайн: 9 лютого 2024 року.
Переваги для команд: Кращі команди будуть запрошені на VivaTech, їх рішення будуть демонструватися на стенді La Poste, вони матимуть пітч-сесію на стенді. Також вони отримають «швидку перепустку» до стартап-програм La Poste – акселераційної IoT Impact x та інкубаційної Platform58.
Як взяти участь: форма заявки розміщена на сайті Viva Technology, доступна для заповнення після реєстрації.