Discuss Discuss
Челендж з Reactor Monitor: Новий клієнтський досвід, зменшення шкідливого впливу та інноваційний контент для LVMH
Відкриті інновації

Челендж з Reactor Monitor: Новий клієнтський досвід, зменшення шкідливого впливу та інноваційний контент для LVMH

Перші виклики нового циклу міжнародної конференції Viva Technology – від глобального лакшері-конгломерату

Челендж з Reactor Monitor: Новий клієнтський досвід, зменшення шкідливого впливу та інноваційний контент для LVMH
Фото: vivatechnology.com/challenges/lvmh

Міжнародна технологічна конференція Viva Technology, яка щороку проходить у Парижі, повертається 22-25 травня 2024 року. Зустрічі з бізнес-лідерами, обговорення та панельні дискусії з видатними спікерами (наприклад, Еммануелем Макроном чи Ілоном Маском), виставка з майже 3 тисячами стендів технологічних команд, понад 150 тисяч відвідувачів – такою була минулорічна конференція.

Навряд чи наступна буде менш масштабною. І абсолютно точно, що вона запропонує смачні можливості для технологічних команд у вигляді викликів від французьких і міжнародних брендів, премій та нагород. Вже зараз на сайті VivaTech доступні челенджі від LVMH, we are_ та Impact Builders, невдовзі будуть активні виклики від Orange і La Poste Groupe, а також Female Founder Challenge, AfricaTech Awards і Next Startupper Challenge. Reactor Monitor відслідковує і публікує для українських команд всі челенджі VivaTech. Розпочнемо з LVMH.

LVMH Innovation Award

Ключова індустрія: Multi Industry.

Опис: Глобальний лакшері-конгломерат LVMH проводить LVMH Innovation Award з 2017 року. Премія збирає найкращі світові стартапи і є потужним постачальником рішень для покращення досвіду клієнтів всіх 75 Домів LVMH. Цей виклик також є унікальною можливістю взяти участь у програмі акселерації La Maison des Startups LVMH й налагодити успішну співпрацю з LVMH Maisons.

Запити корпорації стабільні і незмінні – цього року вона знову шукає рішення за такими 6 категоріями:

  1. Oмніканальність та рітейл: інноваційний досвід клієнтів в онлайн- та офлайн-магазинах, персоналізація, підтримка і залучення клієнтів, бізнес-операції, продажі та маркетинг.
  2. Імідж та медіа для привабливості бренду: інноваційний підхід до контенту, вимірювання, відстеження та аналіз клієнтів, повна воронка інновацій/ефективності у медіа.
  3. Імерсивний цифровий досвід: усі рішення, пов’язані з NFT, Metaverse, 3D, AR, VR, MR, які пропонують новий досвід від використання продуктів.
  4. Операційна довершеність: логістика, інноваційні технології у виробництві, оптимізація процесів, бізнес-інструменти Industry 4.0.
  5. Досвід працівників, різноманітність та інклюзія: рекрутинг й адаптація персоналу, управління професійним шляхом співробітників, майбутнє роботи, соціальна відповідальність у бізнес-операціях, інклюзія, освіта тощо.
  6. Сталий розвиток і зелені технології: рішення для вимірювання і зменшення шкідливого впливу, новітні матеріали, інновації у виробництві й ланцюгу постачання, екологічна упаковка, оцінка життєвого циклу продукту тощо.

Дедлайн: 9 лютого 2024 року. У процесі відбору фіналістів за кожною з категорій візьме участь топ-менеджмент LVMH.

Переваги для команд: LVMH відбере 18 команд, серед яких будуть визначені 6 переможців у кожній категорії. Один з них стане володарем премії LVMH Innovation Award. Ще одна команда отримає спеціальну відзнаку за рішення на основі даних, ШІ та генеративного ШІ. Перед фіналістами і переможцями відкриваються можливості співпраці з компаніями екосистеми LVMH у галузях Wines & Spirits, Fashion & Leather goods, Perfumes & Cosmetics, Watches & Jewelry, Selective Retailing, Hospitality & Media тощо.

Як взяти участь: форма заявки розміщена на сайті Viva Technology, доступна для заповнення після реєстрації.