«Інновації розвиваються з неймовірною швидкістю. Вони дають багато можливостей, але водночас породжують багато запитань та сумнівів в суспільстві. Для успішного впровадження інновацій необхідне надійне середовище». З цією тезою важко не погодитися. Ми ніколи не дізнаємося, скільки чудових інноваційних ідей не були реалізовані тільки тому, що їх авторам не повірили. А довіра є ключовим фактором сприйняття і прийняття інновацій.
У цьому впевнена PwC, одна з «великої четвірки» світових аудиторських і консалтингових компаній. І словами, наведеними в цитаті вище, вона обґрунтовує свій авард-челендж у межах міжнародної технологічної конференції Viva Technology.
PwC Challenge: Зміцнити довіру – прискорити сприйняття інновацій
Ключова індустрія: All.
Опис: Будучи одним із гравців, кому довіряють у світі бізнесу, PwC твердо вірить, що одна з її місій – розвивати «інноваційну екосистему довіри». Компанія виділила чотири категорії з акцентом на довіру як ключовий фактор для сприйняття інновацій:
Основні критерії відбору команд:
Дедлайн: 17 березня 2024 року. Фахове журі, яке складається з експертів PwC та групи її клієнтів, обере чотирьох переможців – по одному в кожній категорії.
Переваги для команд: Участь у VivaTech з презентацією рішення під егідою PwC на її локаціях, нетворкінг і потенційна можливість співпраці з компанією.
Як взяти участь: Форма заявки розміщена на сайті Viva Technology, доступна для заповнення після реєстрації.
Інші челенджі з Viva Technology: LVMH, La Poste Groupe і we are_ , Orange, премії та конкурси для команд.