Челендж з Reactor Monitor: Генеративний штучний інтелект та кібербезпека для Orange
Виклики від глобальної телекомунікаційної компанії на на VivaTech 2024

Челенджі з Viva Technology ще не закінчилися! У серії «Челендж з Reactor Monitor» ми вже розповідали про корпоративні запити від LVMH, La Poste Groupe та we are_, а також премії та конкурси для комнад.
Сьогодні представляємо корпоративний челендж, який вже став традиційним для VivaTech, – від телекомунікаційного гіганта Orange. Минулого року компанія шукала рішення в напрямках HR, зелених технологій та відзначала жінок-засновниць. Що вона очікує від команд зараз?
Orange Startup Challenges 2024
Ключова індустрія: Telecommunications.
Опис: Orange – один з провідних світових телекомунікаційних операторів з обсягом продажів у 43,5 млрд євро та 137 000 співробітниками по всьому світу. Група представлена в 26 країнах, її загальна клієнтська база становить близько 300 млн абонентів у всьому світі, у тому числі 251 млн клієнтів мобільного зв’язку та 25 млн клієнтів фіксованого широкосмугового зв’язку. На VivaTech 2024 корпорація шукає інноваційні рішення за такими напрямками:
1. Generative AI Challenge. Orange планує збільшити використання генеративного штучного інтелекту відповідно до свого стратегічного плану «Lead the future_». Компанія хоче застосовувати його у царинах маркетингу та дизайну, продуктів і послуг, а також в ІТ- та мережевих процесах. Ключові сфери для співпраці з інноваційними стартапами, які спеціалізуються на генеративному ШІ, у компанії розподілені по двох глобальних течіях:
- Революційні маркетингові стратегії та клієнтський досвід. Сюди відносяться маркетингові інновації (використання генеративного ШІ у підходах до дизайну та функціональності продукту і пошук рішень, де штучний інтелект допоможе по-новому поглянути на явище маркетингу) та трансформація маркетингових послуг за допомогою генеративного ШІ (пошук інструментів, які розширюють можливості персоналу, пропонують індивідуальну підтримку клієнтів та бездоганний інтерактивний досвід).
- Глибока еволюція процесів й інструментів управління ІТ- та мережевою інфраструктурою. Сюди входять налаштування та автоматизація інфраструктури (прискорення темпів встановлення і введення в експлуатацію, розробка телекомунікаційної платформи за допомогою автоматизованих інтелектуальних функцій) та усунення несправностей за допомогою генеративного ШІ (гнучкість операційних моделей і процесів, легкий аналіз першопричин шляхом безперервного моніторингу інфраструктури).
Рішення мають бути інноваційними, зосередженими на маркетинговій або телекомунікаційній інфраструктурі та демонструвати суттєвий прогрес маркетингових послуг або роботи операційної інфраструктури завдяки використанню генеративного штучного інтелекту.
2. Cybersecurity Challenge. Orange є європейським лідером у сфері кібербезпеки та має понад 3000 кіберекспертів. Хоча ландшафт кіберзагроз виглядає мінливим, швидкоплинним і хаотичним, але ним керують системні сили. Чим краще зчитування цих сил, тим ефективніше запобігання, виявлення та реагування на кіберзагрози. Ключові сфери для співпраці з інноваційними стартапами, що спеціалізуються на кібербезпеці:
- Автоматизація інструментів і служб кібербезпеки (зборка та запуск).
- Аналіз вразливостей та кіберскоринг.
- Управління розвідкою щодо загроз.
- Кіберзахист приватних мереж 5G.
Рішення мають бути інноваційними, доступними для швидкої перевірки та потенційно комерційно успішними. Ключовим в оцінці для Orange Business є здатність команди виділитися серед конкурентів на своєму ринку.
Дедлайн: 9 лютого 2024 року.
Переваги для команд: участь переможців у відомих глобальних маркетингових і технологічних івентах, доступ до акселераторів Orange Fab France, експертна підтримка для оцінки можливостей співпраці з Orange та його клієнтами, знайомство з відповідними галузевими командами Orange та можливе партнерство у випадку взаємного інтересу.
Як взяти участь: Форма заявки розміщена на сайті Viva Technology, доступна для заповнення після реєстрації.