Онлайн-продажі аптечних товарів у першому півріччі 2025 року зросли на 17% у доларах і 23% у гривнях.
Про це свідчать дані дослідження маркетингової агенції Promodo..
Це сталося переважно завдяки стрибку середнього чека – на 34% у доларах та 41% у гривнях. При цьому кількість замовлень збільшилася лише на 13%, а коефіцієнт конверсії знизився на 4%. Трафік зріс на 18% у порівнянні з 2024 роком, але з травня спостерігається спад, навіть попри збільшення рекламних бюджетів.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ювелірний онлайн-сегмент зріс на 41% у доларовому еквіваленті через збільшення середнього чека. Попит підвищується напередодні свят, а травень може стати новою точкою сезонності.