За останнє десятиліття світ істотно змінився. Онлайн-ритейл та інтернет-банкінг, бронювання авіаквитків і турів за допомогою агрегаторів або виклик таксі через мобільні застосунки стали реаліями повсякденного життя.
Згідно з прогнозами міжнародної консалтингової компанії Hampleton Partners, що спеціалізується на ринках угод злиття і поглинання у сфері технологій, річний обсяг угод тільки InsurTech становитиме $6 млрд. Багато класичних бізнес-моделей поступаються позиціями технологічним нововведенням. Основне послання для бізнесів: «Модернізуйся або зникни».
Про перешкоди на шляху цифрової трансформації та способи їх подолання розповів Mind генеральний директор «АСБІС-Україна» Віталій Мельниченко. Українська дистриб'юторська компанія ініціює практичну ІТ-конференцію Tech Fusion 2019, яка відбудеться 10 жовтня в НСК «Олімпійський».
Ми живемо в епоху прискорення темпів, обумовлених стрімким розвитком високих технологій. Традиційний робочий інструментарій, використаний роками, втрачає актуальність або зникає зовсім. Наприклад, відходять у минуле телефонні служби таксі під тиском сучасних мобільних транспортних платформ, скорочується кількість книжкових магазинів – через перетворення літератури в цифровий формат тощо.
Цифрова трансформація – це глобальна тенденція, яка неухильно проникає в усі галузі. Вона зачіпає як найбільш інноваційні сфери, так і цілком консервативні. Перш за все змінюється клієнт, як внутрішній, так і зовнішній, його очікування, переваги й вимоги. У нього формується новий попит, якому має симетрично відповідати пропозиція.
В умовах модифікації зовнішнього середовища виникає гостра потреба переорієнтації на сучасні методи ведення бізнесу. Тільки ті компанії, які негайно переводять свої послуги в більш зручний і ємний мобільний формат взаємодії з клієнтом, виграють у конкурентній боротьбі.
Це впровадження сучасних технологій у бізнес-процеси з метою їхньої оптимізації та прискорення. На практиці це означає налагодження сучасних цифрових каналів зв'язку, розвиток омніканальності, задіяння штучного інтелекту для оброблення великих масивів даних, роботизацію і автоматизацію рутинних операцій, що підвищує продуктивність кожного співробітника.
У результаті цифрова трансформація сприяє підвищенню рівня задоволеності клієнтів і збільшує доходи підприємства. Однак некоректне або недостатньо глибоке розуміння цього завдання може легко звести зусилля і інвестиції нанівець.
Нижче наводжу кілька типових помилок і упущень, які перешкоджають ефективній модернізації підприємств.
Стратегічні помилки на шляху до цифрової трансформації
Українські компанії усвідомлюють необхідність переорієнтації на технології майбутнього, але найчастіше це має поверхневий або частковий характер. Проте цифрова трансформація – це чотири концептуальні складові, пов'язані в єдину екосистему: стратегія + обладнання + програмне забезпечення + реалізація. Про комплексний і системний підхід до цифрової трансформації розповімо в межах IT-конференції Tech Fusion 2019 10 жовтня. Сьогодні ж пропонуємо лише декілька рекомендацій.
Рекомендації з адаптації бізнесу до нового технократичного середовища:
Учасники Mind Club можуть відвідати ІТ-конференцію Tech Fusion 2019 безкоштовно. Детальніше тут.
А для читачів Mind діє знижка 20% за промокодом MIND.UA-media