Технічний прогрес розвивається швидкими темпами. Він торкнувся вже практично всіх сфер людського життя. У бізнесі застосування інноваційних технологій дозволяє бути на крок попереду конкурентів і часто навіть здобути перемогу.
Наразі Київ впроваджує систему Smart City для жителів міста, і багато комерційних організацій намагаються не відставати і пропонують своїм клієнтам різні технологічні опції. Останні, зокрема, полегшують комунікацію між бізнесом і його клієнтами, дозволяють поліпшити сервіс і не тільки.
Про те, як працює Smart City в окремій комерційній організації, а також про головні новинки і цифрові системи роботи в ресторані розповіла Mind керуюча Veranda on the river Тетяна Авраменко.
Випереджати час – це завжди цікаво. І це абсолютно нескладно, особливо якщо ти займаєшся улюбленою справою. Дуже круто, коли ти робиш щось вперше, а потім за тобою повторює все місто. Головне, не боятися цього. Для нашої команди це було нескладно.
Технологія Smart City прискорює процес обслуговування, що дозволяє гостям отримати максимум задоволення в подібному режимі. Використання QR-кодів, мобільних застосунків зменшує час на ті процеси, які були енерговитратними.
Застосування технологій забезпечує лідерство на ринку. А гостям – розуміння того, що вони хочуть прийти саме в цей ресторан. У вас може бути неординарна арт-програма або екзотичні страви в меню, які гості до цього ніде не куштували.
Люди віддають перевагу тому місцю, яке створює тренди.
Передусім це безліч бонусів і спеціальних подарунків для тих, хто не лінується залишати відгуки або перейти за посиланням, використовувати QR-код. Ми завжди дякуємо таким гостям, пригощаємо або даруємо їм подарунки, сувеніри, розігруємо поїздки в країни Європи і не тільки.
У нас прижилися всі інновації, які ми хотіли впровадити. Робота і обслуговування в ресторані стали більш комфортними. Гості це відчувають і цінують. Заохочуйте своїх гостей – і вони обов'язково до вас прийдуть знову.
Усі інновації стосуються різних речей. Якщо ми говоримо про музичне оснащення та арт-частину, то тут вони пов'язані з тематичними й авторськими шоу-програмами.
Що стосується сервісу і офіціантів, то персонал працює переважно з планшетами. На кухні у нас присутня система певної сигналізації та прискорення видачі страв.
Команда сомельє працює зі спеціальними годинниками-пейджерами, які вібрують і попереджають про запрошення фахівця до того чи іншого столу.
Що стосується вентиляції, то ми використовуємо систему рекуперації – економну схему додаткової переробки повітря.
Екотренд захопив свідомість людей, і це абсолютна користь для їх організму.
Наприклад, щоб готувати екологічно чисті сири, потрібно знайти фахівця, який це робитиме якісно.
Нам з цим пощастило, у нас є талановитий сировар Михайло Титов, який сім років провів у Італії. З цим було легше.
Пам'ятайте, що дуже важливо отримати правильний продукт, укласти договір з тими фірмами, які вас ніколи не підведуть. У нашому випадку – це ферми. Екотренду слідувати легко, бо наразі люди цього дуже хочуть і це шалено стимулює.
Найголовнішою проблемою при впровадженні технологій стає переучування людей. Набагато простіше навчити персонал з нуля, ніж заново переучувати. Людям, які звикли працювати з блокнотом і потім починають працювати з планшетом, часто нелегко. Тому труднощі пов'язані з людським фактором і бажанням людини переходити на новий рівень, освоювати нове.
Доставка – це окремий вид бізнесу. Її варто влаштовувати тільки в тому випадку, коли ви можете визначити правильно логістику і вибудувати маршрут таким чином, щоб гість залишився задоволений. Часто при доставці блюдо втрачає вигляд.
Доставка актуальна тоді, коли заклад знаходиться в спальних районах. Або в ньому є піца, яку всі полюбляють. Це фаворит доставок додому.
Системність допомагає організувати роботу. Коли ти плануєш і правильно вибудовуєш роботу – це покращує процес. У першу чергу це залежить від керівника, його вміння планувати.
Що стосується бухгалтерії та ведення обліку – в будь-якому випадку потрібно мати запасні сервери для роботи, а також окремі запасні лінії інтернету, які працюють на вашому обладнанні. Не завадить додатковий сервіс, який дублюватиме ваші дані. А щодо програм – все залежить від ваших особистих переваг. Хтось використовує Iiko, 1С, хтось – «Парус».
Використання гаджетів і системи розпізнавання осіб доречно в прийманні замовлень, роботі охорони і хостес. Адже будь-які впроваджувані технології повинні прискорювати роботу. Майбутнє – за комп'ютеризованим обслуговуванням. Думаю, що найближчим часом гості зможуть самі формувати замовлення і відразу бачити суму рахунку.