Ефективний сайт: виправляємо контент та оптимізуємо для пошукових систем

Аудит допоможе знайти похибки

Фото: depositphotos

Власник бізнесу знає, що сайт є невід'ємною частиною вашої маркетингової стратегії. Або ж так має бути в ідеальному світі. Проте трапляється, що цей інструмент так і лишається красивою картинкою, у яку вкладені чималі гроші. У подібній ситуації може допомогти визнання проблеми й бажання діяти. Як змінити ситуацію, перезапустити вебсайт і чим може допомогти аудит цього ресурсу, розповіла Mind голова відділу контент-маркетингу Inweb Наталія Заяць

Нагадаємо те, що ви й так знаєте. Сайт – це місце, куди потенційні клієнти заходять, щоб дізнатися більше про ваші продукти або послуги, чим саме ви корисні, як саме можете розв'язати їхні проблеми. І саме там вони можуть здійснити покупку / замовити консультацію / залишити адресу для подальшого спілкування. Але часто їм заважає застарілий, неактуальний, неінформативний і просто погано написаний контент.

Саме тут на допомогу приходить аудит вебсайту.

Аудит вебсайту – це процес оцінки контенту та ефективності вашого ресурсу. Він може допомогти вам визначити сфери, у яких ваш сайт можна поліпшити, а також підвищити його рейтинг у результатах пошуку.

Існує два основних типи аудиту вебсайтів: аудит контенту та SEO-аудит. Аудит контенту зосереджується на якості, релевантності та ефективності контенту вашого сайту. SEO-аудит тримає у фокусі технічні помилки й усе, що заважає пошуковим системам високо оцінити ваш сайт. А також ключові слова, заголовки, метатеги.

Читайте також: Технології AI та ML: 7 інструментів для поліпшення рейтингу в пошукових системах

Оцінюємо зміст 

Аудит контенту – це процес оцінки вмісту вашого сайту. Він охоплює перевірку всього контенту ресурсу:

Мета такого аудиту – виявити сфери, у яких ваш контент можна поліпшити. Це може включати:

Які завдання вирішує аудит якості контенту сайту та соцмереж:

Читайте також: ChatGPT і контент: чи будуть AI-тексти потрапляти під фільтри пошукових систем

А до чого тут соцмережі?

Там теж є контент. В ідеалі і їх треба перевіряти на якість, зрозумілість та відповідність вашій меті та очікуванням фоловерів.

Соцмереж перевіряємо на:

Можна сказати, що це поглиблене дослідження того, як саме ваш SMM-спеціаліст робить свою роботу, де є слабкі місця, а де блискучі знахідки.

Читайте також: Сказав – знайшов: як оптимізувати сайт під голосовий пошук

Повторюємо знайомство з Google 

SEO-аудит – це процес оцінки технічної оптимізації вашого сайту. Він передбачає перевірку коду вашого ресурсу, використання ключових слів, заголовків сторінок і метатегів.

Мета SEO-аудиту – виявити сфери, у яких можна поліпшити ваш вебсайт, щоб підвищити його рейтинг у пошуковій видачі. Це може включати оптимізацію використання ключових слів, поліпшення заголовків і метатегів сторінок, а також усунення будь-яких технічних проблем SEO.

Тут все просто. Вас не любить та не бачить Google, через це вас не люблять і не бачать усі потенційні клієнти.

Про користь від контент- і SEO-аудиту

Аудит контенту та SEO-аудит корисні з багатьох причин. Вони допоможуть вам:

Основна відмінність між контент- і SEO-аудитом полягає у фокусі аудиту. Контент-аудит фокусується на якості, релевантності та ефективності контенту вашого сайту. SEO-аудит – на технічній оптимізації вашого сайту.

Ефективний сайт: виправляємо контент та оптимізуємо для пошукових систем

Як аудит якості контенту та SEO-аудит доповнюють один одного?

Це як горіх в шоколаді. 

Аудит контенту допомагає визначити області, у яких контент можна значно поліпшити або переписати, а SEO-аудит допомагає поліпшити технічну оптимізацію вашого сайту.

Проводячи і контент-аудит, і SEO-аудит, ви точно отримаєте комплексний огляд сильних і слабких сторін вашого сайту. Це допоможе вам ухвалювати обґрунтовані рішення про те, як поліпшити контент і продуктивність вашого сайту.

Головне тут не ховати в шафку документи з результатами аудиту. А відразу перейти до впровадження порад.

Ось таблиця, яка підсумовує ключові відмінності між контент-аудитом і SEO-аудитом:

Ефективний сайт: виправляємо контент та оптимізуємо для пошукових систем

Виміряти ефект від впровадження рекомендацій

Це можливо, якщо у вас налаштована аналітика сайту:

Аудит контенту та SEO-аудит є важливими інструментами для поліпшення вашого сайту. Проводячи обидва аудити, ви можете отримати всебічний огляд сильних і слабких сторін проєкту. Це допоможе використовувати потенціал вашого бізнес-сайту на повну.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS