Діалог з клієнтами: AI та ChatGPT покращують комунікації брендів

І чого варто очікувати вже у найближчому майбутньому у цій сфері

Фото: depositphotos

Розвиток штучного інтелекту і його застосування у різних напрямках нашого життя триває. Днями iFlytek, китайська компанія, що спеціалізується на створенні технологій розпізнавання мови, надала доступ широкій аудиторії до власного чат-бота на основі штучного інтелекту. Раніше OpenAI анонсувала випуск версії ChatGPТ для великого бізнесу – ChatGPT Enterprise. Нові технології відкривають все більше можливостей для розвитку бізнесу. Одна з них – налагодження комунікації з клієнтами. Про можливості ChatGPT ті його вплив на цифровий маркетинг розповів Mind Sales Engineer Infobip Сергій Бодяка.

Читайте також: АІ-божевілля: 5 підсумків «золотої лихоманки» у сфері штучного інтелекту

AI is the new black. Так можна коротко сказати про новий тренд, який ми зараз можемо спостерігати навкруги. За даними Economist, ChatGPT (першовідкривач чат-ботів на основі AI) лише через два місяці після запуску, у січні 2023 року, вже використовувало 100 млн користувачів. Це зробило його одним з найбільш стрімко зростаючих сервісів в історії.

ChatGPT і його материнська компанія OpenAI – не єдині на цьому ринку. Свої інструменти на основі AI вже створюють Google, Microsoft, китайський Baidu та інші технологічні гравці.

Та й не тільки технологічні гравці. Наприклад, компанія Mattel, виробник іграшок, розробляє нові іграшки, використовуючи DALL-E – ШІ-інструмент, який створює зображення на основі текстових підказок. Біотехнологічна компанія Absci використовує генеративний AI для допомоги у розробці терапевтичних антитіл. Також хорватська цифрова страхова компанія LAQO розробили цифрового помічника LAQO GPT для підтримки клієнтів у європейській фінтех-індустрії: він є результатом поєднання продуктів Infobip, технології GPT від Microsoft і сервісів Azure поряд з інтеграцією WhatsApp.

AI кардинально змінює ландшафт різних сфер. І маркетинг у цьому випадку – не виняток. У 2021 році ринок AI у маркетингу оцінювався в $15,84 млрд. Експерти прогнозують, що до 2028 року вартість цього ринку зросте до понад $107,5 млрд. Крім того, очікується, що лише ринок чат-ботів у 2025 році сягне приблизно $1,25 млрд. 

Читайте також: Скласти бізнес-план за допомогою штучного інтелекту: коли бот ChatGPT може бути корисним, а коли здатен «підманути»

Можливості AI

ChatGPT може впливати на цифровий маркетинг у різні способи. Наприклад, може генерувати автоматизовані налаштовані відповіді на запити клієнтів і створювати унікальний вміст для різних маркетингових кампаній. Як ще ChatGPT може змінити комунікацію з клієнтом?

1. Покращене залучення клієнтів

ChatGPT може покращити залучення клієнтів, надаючи відповіді в режимі реального часу на їхні питання та запити. Зрештою це призведе до підвищення рівня задоволеності та лояльності клієнтів, що, своєю чергою, може допомогти збільшити прибутки та покращити коефіцієнти конверсії.

2. Розширена персоналізація

ChatGPT може бути надзвичайно корисним для цифрових маркетологів у персоналізації кампаній і контенту відповідно до вимог окремих клієнтів. ChatGPT може аналізувати дані клієнтів і пропонувати індивідуальні рекомендації для задоволення конкретних уподобань і потреб, використовуючи можливості машинного навчання і давати більш персоналізовані відповіді. Це лише підвищить лояльність клієнтів

3. Автоматизоване обслуговування клієнтів

ChatGPT може покращити автоматизовані операції з обслуговування клієнтів, швидко відповідаючи на поширені запитання, а також розв'язуючи найпоширеніші проблеми. Це дозволить представнику служби підтримки обробляти складні запити та забезпечувати вищий рівень обслуговування. Після підвищення якості обслуговування компанія також зможе розпізнавати больові точки, з якими стикаються її клієнти.

4. Удосконалене створення контенту

ChatGPT може створювати високоякісний контент, адаптований відповідно до вимог цільової аудиторії. Контент може бути будь-яким: від публікацій у соціальних мережах і до маркетингових кампаній електронною поштою. Це може допомогти цифровим маркетологам заощадити час і ресурси. Це також допомагає їм покращити якість і релевантність виробленого контенту.

Читайте також: Технології AI та ML: 7 інструментів для поліпшення рейтингу в пошукових системах

5. Успішні маркетингові кампанії

Маркетологи можуть використовувати ChatGPT для розробки інноваційних маркетингових кампаній, що ідеально резонуватимуть з цільовою аудиторією. Влучний вміст може залучити нових клієнтів та ефективно просувати продажі. Завдяки цій здатності аналізувати великі обсяги даних і генерувати креативні ідеї ChatGPT може допомогти маркетологам створювати ефективні, результативні та памʼятні кампанії.

Не треба чекати майбутнього, щоб побачити AI в дії. Вже зараз є приклади успішних маркетингових рішень із використанням генеративного AI.

Стартап Edenred UAE, який надає послуги з нарахування заробітної плати, вніс зміни в обслуговування клієнтів за допомогою чат-бота WhatsApp з інтегрованим штучним інтелектом. З метою розширення обслуговування клієнтів без шкоди для взаємодії з користувачем і збільшення витрат Edenred створив багатомовний чат-бот, який може вирішувати типові запити за допомогою мультимедійних матеріалів у режимі 24/7. У результаті, 69% чатів компанії обслуговуються через WhatsApp, а середній час очікування Edenred скоротився на 96%.

Читайте також: Комунікація брендів під час війни: обережно з рекламним контентом

‍Перспективи майбутнього

Тут варто додати, що ті можливості AI, які ми бачимо зараз – це тільки початок. У майбутньому генеративний штучний інтелект зможе набагато більше.

1. Аналітика-передбачення

Аналітика на основі AI зможе прогнозувати майбутні тенденції, виявляти закономірності і приймати рішення на основі даних. Це допоможе маркетологам оптимізувати кампанії, виявляти нові можливості та адаптуватися до змін у поведінці клієнтів.

2. Оптимізація голосового пошуку

Оптимізація контенту для голосового пошуку стає все більш важливою, оскільки все більше людей використовують для пошуку інформації голосових помічників, таких як Siri, Alexa та Google Assistant.

Використовуючи обробку природної мови на основі штучного інтелекту, маркетологи зможуть створювати контент, який дозволить їм конектитись з клієнтами через цей новий канал комунікації.

Це може включати такі стратегії, як таргетування за ключовими словами. Знаючи вподобання, інтереси та поведінку клієнтів, маркетологи зможуть створювати контент, який резонує з їхньою цільовою аудиторією, підвищуючи залученість та конверсію.

3. Доповнена реальність

Технологія доповненої реальності дозволяє маркетологам створювати захоплюючий контент, який поєднує фізичний і цифровий світи. Це покращує клієнтський досвід, дозволяючи клієнтам візуалізувати продукти у власному середовищі перед тим, як зробити покупку.

Використання доповненої реальності в маркетингу дає клієнтам персоналізований досвід, якого завжди бракувало інтернет-магазинам і який значно збільшує шанси на продаж.

4. Виявлення шахрайства

За допомогою штучного інтелекту можна виявляти та запобігати шахрайству в операціях електронної комерції, захищаючи як бізнес, так і клієнтів. Аналізуючи дані клієнтів і шаблони транзакцій, штучний інтелект зможе виявляти підозрілу поведінку і запобігати шахрайським операціям.

Дослідження Juniper Research прогнозує, що виявлення шахрайства за допомогою штучного інтелекту заощадить ритейлерам $12 млрд вже 2023 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS