IT-індустрія під час війни: усі клієнти GlobalLogic готові продовжувати роботу

Компанія евакуювала понад 4000 людей на найняла близько 200 нових фахівців

Фото: GlobalLogic

Mind продовжує серію публікацій про те, як IT-компанії переживають рашистську навалу. Ця галузь – одна з небагатьох, яка оперативно поновила повноцінну роботу та здатна підтримувати економіку України валютними надходженнями. Сервісні ІТ-компанії 2022 року можуть принести понад 20 млрд грн податків. Торік експорт українських ІТ-послуг зріс на 36% – до $6,8 млрд. ІТ-галузь сплатила 23,5 млрд грн до держбюджету.

IT-індустрія під час війни: всі клієнти GlobalLogic готові продовжувати роботу

У цій публікації – кейс GlobalLogic. Вона входить до 3 найбільших IT-компаній України. За даними останнього рейтингу DOU, з GlobalLogic співпрацювало понад 6360 спеціалістів в офісах Києва, Харкова, Львова, Миколаєва та було більш за 1200 вакансій. А що зараз? Як вивозили з небезпечних локацій родинами з домашніми улюбленцями? Які компенсації компанія виплачує фахівцям та як підтримує ЗСУ? Про це та багато іншого Mind розповів старший віцепрезидент зі стратегії та технологій GlobalLogic Андрій Яворський.

Раніше наше видання розповідало історії Sigma Software, SoftServe, Intellias, EPAM та Luxoft Ukraine.

Про евакуацію та облаштування

Понад 10 років наша компанія має Business Continuity Plan – план дій на випадок небезпеки. Він про людей і для людей, бо найголовніша цінність для GlobalLogic – спеціалісти. Ми готувалися до різних можливих сценаріїв, а тому розробляли плани евакуації спеціалістів. Зокрема, мали завчасну домовленість з автоперевізниками, які вже у перший день почали вивозити наших інженерів у безпечніші локації. Також мали домовленості з готелями.

Евакуація з Києва та Харкова розпочалася вранці 24 лютого. Її організацію здійснювали окремі департаменти – близько 100 спеціалістів компанії. Інженери зі своїми родинами та домашніми улюбленцями евакуювалися до західних регіонів України автобусами, які орендувала компанія, а також самостійно власним транспортом. 

Зараз уже понад 4000 наших колег успішно евакуйовано у безпечні місця. З іншими ми також тримаємо зв'язок та готові і надалі допомагати з переїздом їм та їхнім близьким.

IT-індустрія під час війни: всі клієнти GlobalLogic готові продовжувати роботу
Фото: GlobalLogic

У Львові GlobalLogic розгорнула цілодобовий координаційний хаб. Обидва львівські офіси доступні для спеціалістів та їхніх сімей у будь-який час. Там люди можуть відпочити, скористатися душовими, зоною відпочинку, кухнею.

Також компанія допомагає з пошуком житла та організовує перевезення. Ті, хто релокувалися до Львова, можуть отримати місце в офісі, а також усе необхідне обладнання для виконання проєктних задач.

Про повернення до повноцінної роботи

Сьогодні продуктивність команди становить приблизно 92% від довоєнного рівня. Ми робимо все можливе, щоб повністю відновити її. Відновлення бізнесу важливе як ніколи, адже це дає нам можливість і надалі підтримувати наших спеціалістів, членів родин та економіку України.

IT-індустрія під час війни: всі клієнти GlobalLogic готові продовжувати роботу
Фото: GlobalLogic

Усі без винятку клієнти готові продовжувати роботу з нами незважаючи на війну. Вони постійно звертаються з пропозиціями підтримки. Наші партнери довіряють нам, а ми робимо все можливе, щоб виконувати наші обов’язки перед ними. Хоча всі люди і весь бізнес в Україні переживають зараз дуже складні часи, на початку березня ми планово та в повному обсязі заплатили всі податки за IV квартал 2021 року.

Про нові вакансії та фінансову підтримку

Не проводили й не плануємо проводити скорочення серед спеціалістів через війну в Україні. Продовжуємо виплачувати всім спеціалістам компенсацію та одностайно підтримуємо наших колег та Україну в нашій спільній боротьбі за мир і свободу.

IT-індустрія під час війни: всі клієнти GlobalLogic готові продовжувати роботу
Фото: GlobalLogic

Також компанія продовжує залучати до співпраці нових інженерів. Від початку війни розпочали співпрацю з більш ніж 200 фахівцями в Україні. Продовжуємо запрошувати в команду нових колег і зараз, актуальні пропозиції публікуємо на своїх офіційних каналах.

Надали спеціалістам суттєву фінансову та організаційну підтримку, спрямували значні кошти на допомогу українським військовим, на гуманітарні програми тощо. За перші кілька тижнів війни загальна сума підтримки компанії в Україні перевищила 500 млн грн і вона продовжує зростати.

З 2014 року наш підхід залишається незмінним: фінансово підтримуємо наших спеціалістів, які мобілізувалися або долучилися до територіальної оборони та зберігаємо за ними позиції на проєктах компанії.

Про чинники, які можуть допомогти галузі відновитися

Навіть під час війни головне, що потрібно бізнесу, – зрозумілі правила гри та хоча б якась передбачуваність. З точки зору ІТ – це система та передбачуваність мобілізації наших спеціалістів до лав ЗСУ.

IT-індустрія під час війни: всі клієнти GlobalLogic готові продовжувати роботу
Фото: GlobalLogic

Більшість наших людей не мають військового досвіду та актуальних військових спеціальностей. Але вони можуть бути корисні в іншому: воювати на кіберфронті (як волонтери) і створювати цифрові продукти для наших іноземних клієнтів. Це забезпечить валютні надходження в економіку країни через експорт послуг із розробки програмного забезпечення. Це ресурси, які вкрай важливі для нашої боротьби та спільної перемоги.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS