Кафе «Corgi in the Garden» стало надзвичайно популярним у Бангкоку: до кожного, хто сюди заходить, біжать назустріч з десяток собачок породи коргі. Вони навчені вилазити відвідувачам на коліна і виконувати команди за частування. Про цікавий бізнес-кейс пише Reuters.
У кафе «працюють» 12 коргі. Популярність цієї породи в Таїланді зростає – любителям собак подобаються товстенькі коргі, їх короткі лапки і здатність примушувати людей посміхатися.
«Мені подобається саме їх унікальний зовнішній вигляд, – каже власниця кафе Танчанок Канаваонг. – Вони дуже кумедні і смішні».
Balls Lovers🏀🏐⚽️ #corgiinthegarden #corgicafe #corgicafebkk #dogcafebkk #pembrokewelshcorgi #corgilife #corgiaddict #corgicommunity #corgiofinstagram #คาเฟ่คอร์กี้ #คาเฟ่หมา #คาเฟ่สุนัข #คอร์กี้
Опубліковано Corgi in the Garden คาเฟ่หมาคอร์กี้ Середа, 20 березня 2019 р.
Домашні тварини не вперше використовуються в таких закладах. «Котокафе» в Токіо, Бангкоку і інших містах популярні вже кілька років.
Коргі-кафе засноване за такою ж моделлю, тільки призначене для любителів породи собак, що стала відомою завдяки британській королеві Єлизаветі II: вона за своє життя була господинею близько 30 коргі.
У кафе коргі розважають відвідучачів по шість днів на тиждень, але у них багато перерв на те, щоб подрімати і побігати в саду, каже господиня, яка стежить за тим, щоб тварини не стомлювалися.
Відвідувачі платять по $11 за годину спілкування з коргі. Одна з відвідувачок сказала, що прийшла, щоб більше дізнатися про їхні особливості, тому що думає завести власного коргі.
Танчанок каже, що не планувала відкривати коргі-кафе – така ідея виникла, коли у її собак народилося несподівано багато цуценят.
«Дві мої собаки народили сімох цуценят, тому ми захотіли поділитися радістю з іншими», – каже вона.
Що потрібно для того, щоб досягти успіху в ресторанному бізнесі – у матеріалі Mind «Не лише поїсти: що передбачає вдала концепція ресторану».