Коргі-кафе: у Таїланді знайшли спосіб зробити свою кав’ярню мега-популярною
Комунікабельні тварини за невеликі гроші і частування розважають відвідувачів

Кафе «Corgi in the Garden» стало надзвичайно популярним у Бангкоку: до кожного, хто сюди заходить, біжать назустріч з десяток собачок породи коргі. Вони навчені вилазити відвідувачам на коліна і виконувати команди за частування. Про цікавий бізнес-кейс пише Reuters.
У кафе «працюють» 12 коргі. Популярність цієї породи в Таїланді зростає – любителям собак подобаються товстенькі коргі, їх короткі лапки і здатність примушувати людей посміхатися.
«Мені подобається саме їх унікальний зовнішній вигляд, – каже власниця кафе Танчанок Канаваонг. – Вони дуже кумедні і смішні».
Balls Lovers🏀🏐⚽️ #corgiinthegarden #corgicafe #corgicafebkk #dogcafebkk #pembrokewelshcorgi #corgilife #corgiaddict #corgicommunity #corgiofinstagram #คาเฟ่คอร์กี้ #คาเฟ่หมา #คาเฟ่สุนัข #คอร์กี้
Опубліковано Corgi in the Garden คาเฟ่หมาคอร์กี้ Середа, 20 березня 2019 р.
Домашні тварини не вперше використовуються в таких закладах. «Котокафе» в Токіо, Бангкоку і інших містах популярні вже кілька років.
Коргі-кафе засноване за такою ж моделлю, тільки призначене для любителів породи собак, що стала відомою завдяки британській королеві Єлизаветі II: вона за своє життя була господинею близько 30 коргі.
У кафе коргі розважають відвідучачів по шість днів на тиждень, але у них багато перерв на те, щоб подрімати і побігати в саду, каже господиня, яка стежить за тим, щоб тварини не стомлювалися.
Відвідувачі платять по $11 за годину спілкування з коргі. Одна з відвідувачок сказала, що прийшла, щоб більше дізнатися про їхні особливості, тому що думає завести власного коргі.

Танчанок каже, що не планувала відкривати коргі-кафе – така ідея виникла, коли у її собак народилося несподівано багато цуценят.
«Дві мої собаки народили сімох цуценят, тому ми захотіли поділитися радістю з іншими», – каже вона.
Що потрібно для того, щоб досягти успіху в ресторанному бізнесі – у матеріалі Mind «Не лише поїсти: що передбачає вдала концепція ресторану».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].