Українська авіакомпанія YanAir Airlines заявила, що усунула виявлені Державною авіаційною службою недоліки в її роботі і просить повернути їй сертифікат експлуатанта. Про це повідомив генеральний директор YanAir Юрій Скиба агентству Інтерфакс-Україна.
Авіакомпанія виконала всі зобов'язання перед пасажирами, чиї рейси були скасовані через припинення Державіаслужбою дії сертифіката експлуатанта, шляхом перевезення їх літаками партнерських компаній на замовлення і за рахунок YanAir.
«На момент написання цього листа всі недоліки усунуті. Але, на наш погляд, рішення про припинення сертифіката експлуатанта на початок літнього сезону – надто сувора міра щодо змісту і кількості зазначених недоліків», – зазначив Скиба.
Він також підкреслив, що вказане рішення Державіаслужби не пов'язане з технічним станом літаків авіакомпанії.
Нагадаємо: на початку червня Державіаслужба прийняла рішення про призупинення сертифіката експлуатанта авіакомпанії YanAir. За результатами комплексної інспекційної перевірки авіакомпанії YanAir Державіаслужба виявила низку зауважень (частина з яких критичні) в організації діяльності перевізника, що можуть негативно вплинути на безпеку польотів.