YanAir Airlines просить повернути їй сертифікат експлуатанта
В компанії стверджують,що усунули усі недоліки та наголошують,що вони не були пов’язані з технічним станом літаків авіаперевізника

Українська авіакомпанія YanAir Airlines заявила, що усунула виявлені Державною авіаційною службою недоліки в її роботі і просить повернути їй сертифікат експлуатанта. Про це повідомив генеральний директор YanAir Юрій Скиба агентству Інтерфакс-Україна.
Авіакомпанія виконала всі зобов'язання перед пасажирами, чиї рейси були скасовані через припинення Державіаслужбою дії сертифіката експлуатанта, шляхом перевезення їх літаками партнерських компаній на замовлення і за рахунок YanAir.
«На момент написання цього листа всі недоліки усунуті. Але, на наш погляд, рішення про припинення сертифіката експлуатанта на початок літнього сезону – надто сувора міра щодо змісту і кількості зазначених недоліків», – зазначив Скиба.
Він також підкреслив, що вказане рішення Державіаслужби не пов'язане з технічним станом літаків авіакомпанії.
Нагадаємо: на початку червня Державіаслужба прийняла рішення про призупинення сертифіката експлуатанта авіакомпанії YanAir. За результатами комплексної інспекційної перевірки авіакомпанії YanAir Державіаслужба виявила низку зауважень (частина з яких критичні) в організації діяльності перевізника, що можуть негативно вплинути на безпеку польотів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].