Безліч програм і спеціалістів працюють над тим, щоб підрахувати, у яких соцмережах найефективніше бути присутніми. Останнє справедливо не лише для компаній, а й для приватних осіб. Проте головне в цьому процесі – з'ясувати мету та знайти потрібну цільову аудиторію. Якщо остання зазвичай віддає перевагу LinkedIn, на цей випадок наведемо кілька слушних порад щодо роботи із цією мережею. Як достукатися до своїх покупців і як із лідогенерацією у LinkedIn допоможе штучний інтелект, розповів Mind CEO та Co-founder IT-компанії LNOKS Назар Мишолівський.
Читайте також: Інтернет-серфінг: як змінилася поведінка українців у мережі під час війни
Лідогенерація – важлива частина продажів. За даними Hubspot за минулий рік, 61% маркетологів вважають лідогенерацію найскладнішою частиною роботи. Передусім це зумовлено зростом конкуренції та надмірною кількістю інформації, через що компаніям важко шукати ліди. Втім розвиток технологій може полегшити практично будь-яку роботу. І лідогенерація – не виняток. Один із ключових шляхів такої оптимізації роботи – штучний інтелект.
За опитуванням eMarketer, 80% B2B-маркетологів з усього світу користуються саме LinkedIn, оскільки це найбільша база бізнес-контактів у світі. Друге місце посідає YouTube (63%), а третє – Facebook (57%).
Тому щодо зазначеного лідера серед соцмереж у нашій компанії маємо таку статистику лідогенерації у LinkedIn:
Загальна конверсія в клієнтів – приблизно 1–1,5%.
Читайте також: «Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: як лідогенерація стала в пригоді під час війни
Серед інструментів лідогенерації, якими ми користуємося:
Читайте також: Як не дарма зганяти на світову конференцію: 7 лайфгаків із досвіду участі у Web Summit українського стартапу Stripo
Головне – це персоналізація. Оскільки ми працюємо з різними доменами: SaaS, FinTech, Web3, AI – під кожен розробляємо свою стратегію. Тематичний контент, онлайн-нетворкінг, активність на сторінках відповідних лідерів думок кожного домену.
Щоб автоматизувати content creation користуємося ШІ-застосунком Taplio, що допомагає створювати, редагувати та розміщувати контент у зазначений час.
З навичками правильного промптингу можна отримувати статті, персоналізовані конкретно під ваш бренд. Кожна стратегія може бути дієвою, якщо підходити до неї з чітким планом і поставленим KPI.
Читайте також: Регулювання реклами: від 2 жовтня 2023 року запрацюють нові правила
Окремо варто наголосити й на помилках. Можна розцінювати як помилку в лідогенерації – уникати використання ШІ-інструментів, які можуть значно зберегти час команді.
Наприклад, Taplio може зекономити години на написання тижневого або місячного контент-плану. ChatGPT теж може зберегти години завдяки генерації ідей для листів потенційним лідам. Час, який береже інструмент Gamma на створенні презентацій, вимірюється днями, а HeyGen або Synthesia можуть берегти тижні для intro-відео компанії.
Отже, штучний інтелект можна залучити й до лідогенерації. І він виконуватиме монотонну роботу швидше та точніше за людей і берегти команді час, який можна використати на інші справи для розвитку бізнесу.