Discuss Discuss
«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: як лідогенерація стала в пригоді під час війни

«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: як лідогенерація стала в пригоді під час війни

І про що команда GetProspect просить своїх іноземних користувачів

«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: як лідогенерація стала в пригоді під час війни
Фото: depositphotos.com

Українець Дмитро Шульга заснував GetProspect у 2016 році. Стартап успішно розвивався, у команді працювала 21 людина, відкрили офіс у Києві, залучили близько 200 000 користувачів з усього світу, включаючи фахівців Stipe, Oracle, Cloudflare. А потім прийшла війна і багато що змінила... Фаундер розповів Mind історію створення продукту та «літопис» його адаптації під воєнні реалії.

Спільно з платформою Reactor.ua ми продовжуємо рубрику «Створено українцями», у якій розповідаємо про перспективні та корисні продукти, розроблені нашими співвітчизниками. Раніше Mind писав про сервіс для отримання грантів та стипендій Kick Your Tech , технологію для оцінки ефективності відеоконтенту Wantent,«розумний» санітайзер, платформи для власників домашніх тварин – Animal ID, Spokk, VetOnline, екостартапи – «Хемпаер», Effa, Ochis Coffee, MedTech-гаджети – Cardiomo, Raccoon.Recovery, Pure Pur, smart-жалюзі SolarGaps, «розумні» бездротові системи безпеки Ajax, аварійне сповіщення про наближення стихійного лиха GeoStorm і сервіси для рекламодавців – RetargetApp, Scalarr, BloggerMall.

Про старт на «лижах»

GetProspect – не перший мій стартап. До нього я створив застосунок WorkDoer для трекінгу задач. Він користувався популярністю локально, але не містив унікальних фіч, які дозволяли б йому мати переваги перед тими ж Asana, ToDoIst та іншими подібними застосунками. До того ж я мав власну компанію та сам розробляв і запускав вебсайти.

	«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: чим ще займається GetProspect під час війни
Команда GetProspect

Одного разу ми з друзями поїхали кататися на лижах в Австрію. Розговорилися. Подруга, знаючи, чим я займаюся, запитала, чи можу я створити плагін, який в LinkedIn бачитиме профіль людини й зможе знайти її електронну адресу. Така функція була дуже потрібна в її роботі, й вона просто озвучила свою потребу.

Це прохання збудило в мені спортивний інтерес. Почав міркувати, як це зробити, думати над ідеями алгоритмів. Через місяць створив перший прототип та почав його тестувати. Поділився результатами з подругою. Виявилося, що це було саме те, що її цікавило. Так вона стала першим користувачем продукту. 

Про суть продукту

	«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: чим ще займається GetProspect під час війни

GetProspect – платформа для лідогенерації з функцією CRM-системи. Простими словами, це сервіс, що допомагає знаходити потенційні ліди (контакти) за допомогою власної бази поштових адрес (понад 60 млн контактів), або ж за допомогою email finder, який знаходить електронні адреси профілів у LinkedIn.

Для цього користувач встановлює наш плагін – Chrome extension email finder у браузері, заходить в LinkedIn, налаштовує пошук за потрібними критеріями. Далі в три кліки отримує свою базу імейлів.

Про відмінності від конкурентів

Окрім того, що наш SaaS-продукт здійснює функції пошуку, це ще повноцінна CRM-система. Вона дозволяє зберігати та організовувати ці контакти. Насправді існує багато програм, які шукають адреси й лише експортують їх у CSV. І далі вони жодним чином з ними не працюють. А GetProspect дозволяє тримати імейл-адреси в CRM-системі, керувати ними, редагувати їх, і туди ж імпортувати свої контакти, забезпечуючи єдине місце для генерації лідів. 

	«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: чим ще займається GetProspect під час війни

Те, що відрізняє нас від інших – якість імейлів, які ми надаємо. Вони мають низький баунс-рейт, тобто практично всі відправлені листи будуть доставлені, на відміну від інших застосунків, які обіцяють валідність імейлів, але не забезпечують її насправді.

Наш алгоритм унікальний своєю системою верифікації імейл-адрес. Він враховує набагато більше факторів, аніж будь-який інший стандартний сервіс. Під час верифікації електронної адреси відбувається «спілкування» з імейл-сервером, у процесі якого з'являється багато різних запитів. Ми не лише розглянули головні запити, які виникають, а пішли далі та знайшли вихід зі складніших та нестандартних ситуацій. У підсумку відсоток коректності знайдених електронних адрес перевищує 95%.

Про монетизацію

На етапі тестування email finder не включав монетизацію. Поки перевіряв ідею, у нас на сайті не працювала кнопка з оплатою. Коли користувач натискав «оплатити» – у вікні з'являвся смайлик.

З часом мені на пошту почали писати стосовно оплати інструмента. Люди уточнювали, що бачать смайлик, та запитували, як же оплатити продукт. Тоді зрозумів, наскільки корисним може бути такий сервіс для пошуку поштових адрес і лідогенерації. Адже коли ти просто створюєш застосунок і користуєшся ним – це одна річ, і вже зовсім інша, коли тобі готові заплатити за це гроші.

Про інвестиції на старті

Спочатку в проєкт вкладав лише свій власний час. Мав досвід розробки сайтів, тому, відповідно, і робив цілком всю роботу сам. І лише після того, як в компанії з’явилися гроші, почав наймати інших людей. Це було абсолютно органічне зростання без будь-яких фінансових інвестицій. GetProspect по своїй суті – приклад стартапу, де ти одразу виходиш в плюс, тільки-но запустивши платіжну систему.

Про профіль користувачів

Цільова аудиторія – різні спеціалісти, які зазвичай працюють у сфері маркетингу та комунікацій: сейлз-команди та сейлс-менеджери, діджитал- та імейл-маркетологи, проєкт-менеджери та засновники компаній, outreach-спеціалісти та SEO-лінкбілдери, а також рекрутери та просто фрилансери-комунікаційники, які завжди в пошуку нових контактів. 

Про ринки збуту

Незважаючи на те, що GetProspect – український продукт, який повністю зроблений українською командою, головними ринками збуту та промо для нього були і залишаються США та Європа.

Про нові челенджі під час війни

Тільки-но ми впевнилися в перший день повномасштабної війни в Україні, що вся команда в безпеці, як почали думати: як наш SaaS-продукт може стати корисним у боротьбі на IT-фронті? Вирішили використати нашу базу з 100 000 активних юзерів та зробити їм спеціальну розсилку. У ній вказали, що ми – з України, продовжуємо роботу та розповіли, як можна допомогти ЗСУ. Також зробили акцент на тому, що в нас війна і що russia attacked Ukraine.

	«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: чим ще займається GetProspect під час війни

Далі запропонували всім бажаючим безкоштовно використовувати наш сервіс для пошуку контактів для таких інформаційних кампаній власноруч. Так ми надали змогу нашим клієнтам продовжувати поширювати інформацію про Україну, створюючи вірусну інформаційну хвилю.

Паралельно наша HR-менеджерка Марина зібрала майже $4000 на пальне для волонтерів за декілька днів. Для цього вона використала інструменти з рекрутингу, почала пошук людей, які теоретично могли допомогти з таким завданням, і перевиконала прохання волонтерів. Це стало ще однією чудовою історією та мотивацією для кожного робити те, що ти можеш тут і зараз. І завдяки винахідливості та професійним навичкам допомагати країні та армії.

Двоє наших працівників долучилися до лав ЗСУ. Максим, Head of Marketing, став солдатом-стрільцем, а Святослав, customer-support, – старшим сержантом ССО ЗСУ. Весь час підтримуємо зв’язок з ними, виплачуємо зарплату та сподіваємося, що вже незабаром вони повернуться до звичної роботи. 

Про те, чим ще зараз займається команда GetProspect

Наш фокус – на розробці функціоналу розсилки листів (sequences). Розуміємо, що коли вже є база з електронними адресами, то наступне, що робитиме користувач, – розсилатиме листи. Тому рухаємося в напрямку нашої глобальної стратегії. Вона саме про те, щоб у межах одного продукту об'єднати 80% потреб цільової аудиторії. 

Ті самі сейлс-менеджери зазвичай хочуть не просто користуватися платформою для генерації лідів, а одразу ж відправляти листи далі. Тому для нас важливо додавати такий інструмент у межах однієї платформи.

Про проміжні результати бізнесу

Business Insider додав рішення нашої компанії до свого переліку найкращих 15 розширень у Chrome для збільшення продуктивності. Щомісяця кількість знайдених контактів у LinkedIn перевищує 7 млн. Застосунком користуються понад 200 000 юзерів.

Графік зростання кількості зареєстрованих користувачів:

	«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: чим ще займається GetProspect під час війни

З березня ми покращили алгоритм знаходження валідних імейлів. На наступному графіку показано, скільки валідних імейлів (у відсотках) нам вдається знаходити завдяки email finder плагіну.

	«Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: чим ще займається GetProspect під час війни
Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.ua