Google змушують продати AdX та DoubleClick for Publishers
Мін'юст США вважає, що це має відновити конкуренцію на ринку рекламних технологій

Міністерство юстиції США пропонує змусити Google продати два основні рекламні продукти – AdX та DoubleClick for Publishers. Це має відновити конкуренцію на ринку рекламних технологій.
Про це повідомляє TechCrunch.
Видання повідомляє, що Google має поетапно відмовитися від DoubleClick і повністю вийти з AdX. Компанії можуть заборонити керувати рекламним обміном протягом 10 років після продажу AdX. Також йдеться про обов’язкове відкриття доступу до рекламних інструментів Google, включно з AdWords, для сторонніх систем. Мін’юст США стверджує, що Google змушувала видавців втрачати дохід, якщо ті не користувалися AdX.
Також компанія штучно об’єднала AdX із DoubleClick for Publishers, аби просувати власний продукт. У відповідь Google розкритикувала вимоги. Віцепрезидентка з регуляторних питань Лі-Енн Малголланд зазначила, що пропозиції Мін’юсту «не мають правової основи» та «зашкодять ринку». У власному поданні Google запропонувала альтернативу: надати відкритий доступ до аукціонів AdX для сторонніх платформ і запровадити трирічний зовнішній нагляд.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що YouTube запустив бета-тест нової преміум підписки. Функція доступна користувачам в Індії, Франції, Гонконгу та на Тайвані.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].