Mind продовжує серію публікацій про те, як IT-компанії переживають рашистську навалу. Ця галузь – одна з небагатьох, яка оперативно поновила повноцінну роботу та здатна підтримувати економіку України валютними надходженнями. ІТ-компанії 2022 року можуть принести понад 20 млрд грн податків. Торік експорт українських ІТ-послуг зріс на 36% – до $6,8 млрд. ІТ-галузь сплатила 23,5 млрд грн до держбюджету.
У цій публікації – кейс GeoComply. Це один із найбільших світових розробників рішень для кібербезпеки і попередження цифрового шахрайства. Серед клієнтів компанії – BBC, Warner Bros, Viacom, Amazon Prime, Draft Kings. ПЗ компанії встановлено на більш ніж 400 млн пристроїв у всьому світі. До війни в українському офісі працювало понад 160 фахівців. А що зараз? Як компанія заздалегідь тестувала business continuity plan (BCP)? Які витрати покриває евакуйованим? Кого саме шукає для поповнення команди? Про це та багато іншого Mind розповіли в GeoComply.
Раніше наше видання публікувало історії Sigma Software, SoftServe, Intellias, EPAM, Luxoft Ukraine, GlobalLogic, Ciklum, N-iX, Genesis та Grid Dynamics.
Українське представництво GeoComply працювало в Харкові з 2012 року. Це місто чи не найбільше постраждало від збройної агресії, його величезна частина – будинки, офіси, міська інфраструктура – зруйнована вщент.
Незадовго до початку повномасштабної війни з росією ми відкрили другий офіс в Україні – в історичному центрі Львова. Тепер він став осередком для членів команди, які були вимушені залишити рідне місто. У львівському офісі GeoComply є все необхідне не тільки для роботи, а й для тимчасового перебування – їжа, вода, спальні місця та душ. Спеціалістам, які перебувають у готелях або орендують помешкання, компанія оплачує проживання на домовлений строк.
Ще на початку року українська команда разом із головним офісом розробила business continuity plan. Це план, який має на меті забезпечити безпеку команди, безперервність бізнес-процесів клієнтів і самої компанії у форс-мажорних ситуаціях.
План заздалегідь тестували: відправляли фахівців разом із родинами, щоб виявити, які складнощі можуть виникнути під час релокейту. BCP дійсно став у пригоді – з перших днів компанія сконцентрувалася на евакуації фахівців та їхніх сімей у безпечні місця.
Команда GeoComply працює 24/7, щоб спільно гарантувати безпечне пересування своїх українських колег. Ми постійно стежимо за місцеперебуванням усіх фахівців, надаємо їм допомогу та можливості переїзду в безпечне місце, моніторимо їхній фізичний і психологічний стан.
ВСР також дозволив під час війни оперативно відкрити простір у Варшаві. Тож фахівці компанії вже мають можливість розміститися там, наразі працюють уже понад 40 із них. Варшавський офіс GeoComply розташований у бізнес-районі Wola, поруч із транспортними розв’язками, кафе та ресторанами, має сучасний ремонт і відкриту терасу.
Ще пропонуємо своїм українським фахівцям релокацію в Монреаль (Канада) та Сайгон (В’єтнам). Усі витрати на оформлення віз, юридичний супровід, переліт і тимчасову оренду житла, допомогу по догляду за дитиною GeoComply бере на себе. Провели декілька вебінарів про особливості життя та побуту. Також планується індексація виплат для всіх фахівців до рівня доходу у відповідній провінції Канади.
Наразі 85% фахівців GeoComply з харківської локації вже повернулися до full-time роботи, ще 15% зайняті частково.
Ми продовжуємо працювати, щоб допомогти економіці нашої країни, бо IT-сектор – один із небагатьох, що приносить у нашу країну фінансові ресурси. Звичайно, зараз коригуємо плани на 2022 рік, щоб ми могли продовжувати підтримувати наші команди в Україні, а також виконувати свої зобов'язання перед клієнтами та інвесторами.
Плани команди будуються методом OKR – Objectives and Key Results. Це така система цілепокладання у бізнесі, яку підкріплено стратегічною метою компанії. Суть системи полягає в постановці однієї або декількох амбітних цілей на квартал, пів року або рік. Така система дозволяє синхронізувати командну та індивідуальну мету й забезпечити ефективний контроль над реалізацією поставлених завдань.
Наприкінці 2021 року фахівці GeoComply виробили для себе OKR на наступний рік. Але, враховуючи ситуацію, зараз показники переглядають, щоб знайти баланс між підтримкою фахівців і виконанням зобов’язань перед клієнтами.
Наймання нових співробітників було зупинено на період евакуації наших колег із Харкова та Києва. На той час ми взяли невелику перерву для перегляду мети і планів на цей рік.
Наразі повністю повернули пошук працівників. Надалі не лише плануємо, а й уже залучаємо нових спеціалістів у команду. Вже відкриті позиції Deployment Coordinator та Senior DevOps. На період військових дій можливий переїзд до українського офісу у Варшаві. Компанія також надає компенсаційний пакет із релокації після випробувального строку.
У планах повернутися до пошуків інженерів і менеджерів за всіма нашими основними позиціями: C++ Developer, PHP Developer, QA, DevOps, Data Analyst, Data Scientist, HR, Recruiter, Customer Support, Project Manager.
Компанія наразі розглядає таку можливість. Окрім того, будуть переглянуті компенсації для наших колег, які вирішили переїхати до Варшави або Монреаля. Розміри будуть встановлені з огляду на аналітику на ринках праці та різних показників.
Зараз компанія виконує свої зобов’язання перед фахівцями:
З огляду на події GeoComply переживає трансформацію бренду. В основі бренду залишається впевненість клієнтів у кожній онлайн-взаємодії. Проте на зміну Build it Bigger, Build it Better, Build it Right приходять нові цінності компанії:
Це означає, що GeoComply не тільки прагне створювати безпечне цифрове майбутнє, а й працювати заради більшого блага, бути силою добра й допомагати Україні в цей нелегкий час. Зокрема, велику увагу компанія приділяє соціальним ініціативам у напрямку Impact.
Наразі глобальні зусилля компанії, а не лише українського офісу, спрямовані на Україну, а саме на допомогу волонтерським організаціям. Особливо партнерам і проєктам, з якими були відносини раніше: допомога дітям-сиротам, дітям із малозабезпечених родин, а також дітям з інвалідністю, лікарням і профільним центрам. Ми з усіма тримаємо зв'язок і допомагаємо, де є можливість.