Компанія SoftServe оприлюднила новий звіт зі сталого розвитку – Sustainability Report, який проводить кожні два роки. Як повідомляє пресслужба компанії, звіт містить інформацію про ключові ініціативи та досягнення, які здійснюють позитивний вплив на суспільство та навколишнє середовище.
Зазначається, що з 2018 року компанія здійснила стрімкий прогрес стосовно гендерної рівності: кількість жінок на менеджерських позиціях зросла з 35% у 2018 році, до 49% у 2020.
Крім цього, минулого року SoftServe розпочала внутрішню кампанію про різноманітність та інклюзивність, започаткувавши навчальну програму DE&I Ambassadors. У її рамках працівники компанії знайомились з ключовими поняттями різноманітності та інклюзії та вже започаткували зміни в процесах у межах своїх відділів. Зокрема, стартували кампанію з промо жіночого лідерства, запустили курс з інклюзивної мови спілкування та про культурні відмінності.
Також торік SoftServe запустила відкритий курс з Accessibility Testing для інженерів з вадами зору, які на сьогодні є працівниками компанії та окремого відділу. Останній займається тестуванням та консультуванням цифрових продуктів для незрячих.
З настанням пандемії та переходом на дистанційну роботу, в SoftServe вирішили долучити кожного працівника до обговорення теми ментального здоров'я. Загалом 9 500 осіб взяли участь в пізнавальних та навчальних ініціативах.
Також в компанії організували зустрічі щодо інформування про деталі регулярної перевірки здоров'я, а з 2019 року SoftServe запустила страхування усіх працівників, зокрема допомогу хворим на COVID-19. Улітку 2020 року співробітники компанії пробігли 13 574 км у рамках челенджу між офісами компанії в різних країнах.
Окрім того, торік у компанії створили екологічну раду, яка розпочала масштабний аудит всіх видів відходів компанії, налаштування системності переробки сміття та утилізації небезпечних відходів у всіх офісах.
Також цьогоріч SoftServe приєдналася до Глобального договору ООН.