Навіть у сьогоднішньому висококонкурентному середовищі світового бізнесу існують компанії, що володіють виключними брендами. Провідна консалтингова компанія Brand Finance, що опікується саме топовими брендами та обчислює їхню вартість, вкотре представила перелік найдорожчих та найцінніших торговельних марок світу. Для оцінювання використовувалися метрики на кшталт «сили бренда», важливість рішення про покупку кожного бренду, поточна та прогнозована прибутковість і темпи їхнього зростання.
Більшість брендів у 10 найцінніших – американські, з немалою часткою технологічних.
Китайська державна корпорація, що відповідає за транспортування та реалізацію електричної енергії, і найбільша комунальна корпорація світу – власниця бренду, вартість якого оцінюється у $85,6 млрд.
Бренд американської компанії – виробника численних чипів і мікросхем оцінюється у $87,9 млрд.
Бренд соцмережі, заснованої Марком Цукербергом, який останнім часом ухвалює все більш контроверсійні та політизовані рішення, коштує, на думку аналітиків, $91,5 млрд.
Соціальна платформа коротких відеороликів, яку то закривають, то відкривають у США, коштує $105,8 млрд.
На шостій позиції – південнокорейська корпорація Samsung, вартість бренду якої сягає $110,6 млрд.
Маловідомий в Україні бренд, супермаркети якого в США розташовані на кожному кроці, отримав оцінку бренду в $137,2 млрд.
Корпорація, яка по своїй суті є прямим конкурентом Walmart із п’ятого місця, оцінюється в $356,4 млрд.
Пошуковий гігант, який останнім часом не вилазить із судових засідань в обох Америках і на європейському континенті, тим не менш коштує $423 млрд.
Заснована Біллом Гейтсом корпорація має бренд вартістю в $461,1 млрд.
Майже незмінний лідер останніх кількох рейтингів спромігся створити бренд, вартість якого сягає $574,5 млрд.