Челендж з Reactor Monitor: Як ідея з енергоефективності може потрапити в пілот на 200 000 євро
Німецька компанія нерухомості шукає інновації, які дозволять оптимізувати теплопостачання

Житловий сектор є одним з найбільших споживачів енергії у багатьох країнах. Проте, якщо вживати заходів з енергоефективності у житлових будинках, то, за даними «U-LEAD з Європою», витрати енергії можна зменшити на 60%! А це означає не лише значну економію для мешканців, а й скорочення негативного впливу на довкілля. Те, що енергоефективність у житловому секторі стала критично важливою з точки зору збереження ресурсів та зниження витрат для орендарів, визнають і великі забудовники. Серед них – Gewobag, одна з найбільших компаній нерухомості в Німеччині, яка володіє 74 тисячами квартир у Берліні. Вона вірить, що новітні технології допоможуть підвищити енергоефективність будівель, та пропонує європейським командам взяти участь у конкурсі відкритих інновацій, головним призом якого буде спільний пілот з Gewobag.
Gewobag Innovation Challenge 2023
Ключова індустрія: Energy Efficiency
Опис: Компанія Gewobag прагне підвищити енергоефективність своїх будівель та знизити вартість житла для орендарів. Вона шукає інноваційні рішення, які дозволять збирати і використовувати дані по енергопостачанню в експлуатації систем опалення, а також аналізувати періодичні дані та розбудувати IoT-менеджмент.
Компанія підготувала шість конкретних завдань (місій):
- Інвентаризація всіх теплогенеруючих систем.
- Використання інформації з теплопідстанцій та опалювальних систем.
- Аналіз даних теплогенеруючих систем.
- Діджиталізація партнерів теплопостачання.
- Генерація, оптимізація та надання періодичних даних про споживання.
- Розвиток IoT-мережі та інтеграція польових пристроїв.
Докладніше про кожну місію – на сторінці проєкту.
Переваги для команд: Три переможці матимуть пілотні проєкти з Gewobag вартістю 50 000 євро, 100 000 євро та 200 000 євро.
Особливості конкурсу:
- Подача заявок на участь у челенджі проходитиме з 7 липня по 8 серпня 2023 року. Це проста анкета, розроблена з метою зібрати потенційних учасників та здійснити оцінку прийнятності. Напередодні старту для всіх охочих буде проведена Q&A-сесія.
- Учасники, які визнані прийнятними, подають повноцінні презентації рішень. Можна буде подати заявку на одну або декілька місій через онлайн-форму. Далі заявки оцінює експертне журі.
- Учасники, які пройшли «сито» журі, подають описи пілотних проєктів з Gewobag. Це має бути план спільної реалізації запропонованого командою рішення із бюджетом до 50 000 євро, 100 000 євро або 200 000 євро. Кращі учасники проходять у фінал та будуть запрошені до Амстердама на особисті презентації своїх проєктів.
- 30 листопада будуть оголошені переможці, з якими від січня 2024 року стартують пілотні проєкти й прототипування їх рішень.
Як взяти участь: Не поспішайте, подача заявок починається 7 липня. Уважно прочитайте умови конкурсу, описи місій та інформацію про компанію, зважте свої можливості. Перша анкета подається для оцінки прийнятності: для Gewobag важливо, щоб претендент не порушував Кодекс корпоративної етики компанії (знайдіть його на сайті і прочитайте) та мав певний досвід корпоративної співпраці. Запишіться на Q&A-сесію, вона відбудеться 29 червня в гібридному форматі, офлайн-заходи – в Берліні.
Це ще не все!
Mind і платформа відкритих інновацій Reactor.ua збирають найцікавіші челенджі відкритих інновацій, а команда Reactor Monitor допомагає подавати заявку на участь у них.
Більше викликів відкритих інновацій, на які ви можете податись - на платформі Reactor Monitor!