

Турум-бурум — українська UX/UI та CRO-агенція з понад 15-річним досвідом роботи. Вона спеціалізується на створенні ефективних інтерфейсів та оптимізації конверсії для digital-проєктів, зокрема у сферах eCommerce, SaaS, FinTech, Web3, logistics та мобільних додатків.
Компанія є партнером Google з UX-консалтингу. Турум-бурум запустила 12 з ТОП-30 e-commerce проєктів України. Вона працює як з великими брендами з мільйонним трафіком, так і з середнім бізнесом та стартапами. Компанія увійшла до ТОП-100 агенцій з покращення користувацького досвіду та ТОП-100 CRO-сервісів у світі за версією The Manifest.
Рік заснування: 2009.
Тип: Товариство з обмеженою відповідальністю.
CEO компанії: Дмитро Кукуруза.
Кількість проєктів: 400+
Ключові клієнти: Samsung, Intertop, Varus, Meest, British American Tobacco, Pandora, Watsons, ПУМБ.
Нагороди: Awwwards Site of the Day, UXDA Award of Excellence.
Кількість співробітників: 20+
Історія та етапи розвитку
2009 рік: створення в Харкові студії UX/UI-дизайну, що орієнтована на розробку інтерфейсів для українських інтернет-магазинів. З часом компанія розширила свої послуги на будь-які digital проєкти, які мають інтерфейси. Назва «Турум-бурум» символізує креатив, динамічність і нетривіальний підхід до дизайну.
2010–2015 роки: компанія однією з перших в Україні почала використовувати CRO (Conversion Rate Optimization) та UX-дослідження як основні інструменти підвищення ефективності проєктів. Турум-бурум організувала першу в Україні конференцію з юзабіліті — Usability.ua. У портфоліо компанії з’явилися великі українські клієнти - Intertop, Watsons, Varus, ПУМБ.
2016–2019 роки: вихід на міжнародний ринок. Компанія взяла участь у європейських UX-конференціях та почала працювати з клієнтами з США, Великобританії та інших країн. Проєкти агентства отримали визнання на міжнародних дизайнерських конкурсах, зокрема, Awwwards Site of the Day та UXDA Award of Excellence. Компанія першою адаптувала підхід ESR (Evolutionary site redesign) до оптимізації конверсії сайту під український ринок та практично показала брендам, як покращити KPI через зміни в інтерфейсі.
2022 рік: компанія організувала першу в Україні CRO-конференцію за участю спікерів з Baymard Institute, Hotjar, Optimizely. Паралельно Турум-бурум стала єдиним партнером Google в Україні з UX-консалтингу, проводячи UX-аудити для eCommerce-клієнтів.
Під час повномасштабної війни рф проти України компанія бере участь у волонтерських проєктах, СЕО компанії Дмитро Кукуруза заснував фонд допомоги сім'ям загиблих «Трибуна Героїв».
Адреса: вул. Сумська, 7/1, Харків, Україна
Телефон: +38 (068) 653-84-46
Електронна пошта: [email protected]