Челендж з Reactor Monitor: Екологічна професійна роль і гуманний штучний інтелект для ManpowerGroup
Переможець розроблятиме PoC спільно зі світовим лідером у сфері кадрової індустрії

Схоже, парад челенджів у межах технологічної конференції Viva Technology 2024 наближається до свого завершення. 18 глобальних компаній і організацій, які працюють в десятках країн і мають сотні мільйонів клієнтів, скористалися можливістю пошукати рішення своїх викликів за допомогою технологій та відкрили свої челенджі. Будь-які команди на будь-якому етапі розвитку змогли знайти собі серед них цікавий виклик.
Із грудня минулого року серія «Челендж з Reactor Monitor» розповідала про кожен із запитів, заявниками яких були такі гіганти, як LVMH, La Poste Groupe, PwC, TotalEnergies, KPMG, Audi. І ось, здається, фінальний виклик (хоча це не точно, адже на сторінці челенджів VivaTech постійно з’являється щось новеньке і не анонсоване) – від світового лідера у сфері кадрової індустрії ManpowerGroup.
ManpowerGroup Challenge: People-First Transformation
Ключові індустрії: HR, AI.
Опис: Вже понад 75 років заснована в США мультинаціональна корпорація ManpowerGroup є однією з найповажніших у світі агенцій з підбору персоналу. Вона має більш ніж 4000 офісів у 80 країнах і щороку працевлаштовує більш ніж 4 мільйони чоловік, її клієнти – 400 тисяч компаній в усіх куточках світу. Компанія тримається у руслі провідних світових технологічних трендів і хоче використовувати можливості автоматизації та генеративного штучного інтелекту, які створюють нові способи для залучення, найму, розвитку і мотивації талантів.
Які запити хоче вирішити ManpowerGroup:
- Підготовка людей до екологічного переходу. У подальшому більшість робочих місць будуть більш екологічними версіями своїх теперішніх ролей – як розширити можливості працівників і допомогти їм розвивати стійкі навички для екологічного світу праці?
- Гуманізація роботи в епоху штучного інтелекту. Поява штучного інтелекту є наступною віхою у майбутньому роботи – як за допомогою штучного інтелекту покращити людські якості, а не замінити їх?
- Трансформація підбору кадрів за допомогою автоматизації. Автоматизація здатна кардинально змінити процес найму – як за допомогою технологій розширити можливості рекрутерів і створити інноваційні підходи для покращення досвіду кандидатів?
На що вона очікує:
- рішення, спрямовані на проактивний розвиток навичок для зеленого майбутнього, здатні озброїти окремих осіб і компанії стійкими знаннями і вміннями, потрібними для оновленого робочого середовища;
- рішення, які гармонійно інтегрують штучний інтелект на робочому місці і підкреслюють співпрацю між людьми та інтелектуальними технологіями. Перевага надаватиметься розробкам, які покращують людські можливості і підкреслюють підсилення навичок працівника, а не їх заміну;
- автоматизаційні рішення, які розширюють можливості рекрутерів, оптимізують та покращують їх процеси.
Критерії відбору: ціннісна трансформаційна пропозиція, орієнтована у першу чергу на людей, актуальне, оригінальне та інноваційне рішення з високим потенціалом масштабування, міцна мотивована команда, відповідність ринку і наявність трекшену.
Дедлайн: 19 квітня 2024 року.
Переваги для команд: ManpowerGroup відбере 6 команд, які поїдуть на VivaTech 2024 (компанія забезпечує по 2 квитки повного доступу кожному фіналісту). 21 травня вони візьмуть участь у клієнтському заході, організованому ManpowerGroup. 22 травня відбудеться фінальний пітч, приз переможцю – спільна розробка PoC на ринку ManpowerGroup.
Як взяти участь: Форма заявки розміщена на сайті Viva Technology 2024, доступна для заповнення після реєстрації.
Інші актуальні челенджі з Viva Technology 2024:
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].