Інтернетом регулярно користуються 71% українців (22,96 млн). Про це йдеться у дослідженні Дослідницького холдингу Factum Group Ukraine.
За результатами дослідження, у 21 млн осіб є Інтернет вдома (65%).
Згідно з динамікою проникнення Інтернету, у ІІІ кварталі 2019 року 71% використовують Інтернет один раз на місяць або частіше, це на 7 в.п. більше ніж у І кварталі цього року (64%).
У містах з населення більше 100 000 кількість корисувачів Інтернету зросла на 3 в.п. (74%), ніж у 2018 році (71%). Вони складають 42% від всіх користувачів Інтернету в Україні.
Міста з населенням менше 100 000 реглярно використовують мережу на 7 в.п (70%) більше, ніж минулоріч (63%). Вони складають 29% від загальної кількості користувачів, також 29% складають жителі села.
Зростання використання Інтернету простежується й в селах, так у 2019 році показник зріс на 5 в.п. (58%), у 2018 році показник становив 53%.
Дослідження показує, що найбільше Інтернетом користуються жінки 52%, чоловіки – 47%.
Найбільше користувачів мережі у Центрально-Північних регіонах України (33%), на Сході – 29%, Західні регіони – 27%. Південь країни досяг показника у 11%.
Найбільша кількість користувачів серед осіб віком від 25-34 років (25%). Друге місце по користуванню займають користувачі віком від 35 до 44 років – 21%. 18% – особи віком від 45 до 54, підлітки та молодь віком від 15 до 24 років складають лише 15%. 12% – віком від 55 до 64 років та 8% особи старші 65 років.
Серед користувачів 44% мають середній дохід, 40% – нижче середнього та 7% – мають низький рівень доходу. 6% користувачів мають дохід вище середнього і лише 1% мають високий рівень доходу.
Повну вищу освіту мають 36%, неповну вищу – 5%, середню спеціальну – 40%, повну середню мають – 16% та 3% мають неповну середню освіту.
Серед «регулярних» користувачів 21% – робітники, 16 % – спеціалісти з вищою освітою. 60% одружені, а у 47% є діти до 16 років.
У містах з населенням вище 100 000 75% «регулярних користувачів», менше 100 000 – 75% користувачів, а у селах – 62%. Серед осіб віком 15-24 роки 97% «регулярно» користуються Інтернетом, 25-34 роки – 96 %, 35-44 роки – 91%, 45-54 роки – 74%, 55-64 роки – 54% та 29% «регулярних» користувачів віком старше 65 років.
Серед осіб з високим рівнем доходу 100% «регулярних корристувачів», вище середнього – 93%, середній – 88%, нижче середнього – 66%, низький – 39%.
87% «регулярних» користувачів мають повну вищу освіту, 84% – неповну вищу, 72% – середня спеціальна, 54% – початкова, а повну середню мають 49%.
Найбільше «регулярних» користувачів серед учнів та студентів (97%). Неодружених та незаміжніх «регулярних» користувачів 86%.
Мобільний телефон або смартфон використовують 66% користувачів, домашній ноутбук – 40%, стаціонарний домашній комп'ютер використовують 36%, а планшет лише 14%.
Серед «регулярних» користувачів 69% використовують мобільні пристрої (смартфон + планшет), 22% використовують лише мобільні пристрої.
51% користувачів мають тільки один пристрій для користування Інтернетом, 35% – два пристрої і 14% – ти або більше.
Дослідження було проведено у серпні – вересні 2019 року, шляхом face-to-face інтерв’ю за місцем проживання респондента. Для опитування використовувалися технічні засоби – планшети, репрезентативна населенню України, віком 15 років і старше. З дослідження виключена АР Крим та окупована територія Луганської і Донецької областей. Розмір генеральної сукупності 32,13 млн чоловік.
Нагадаємо: НКРЗІ схвалила проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо створення умов розвитку мобільного широкосмугового доступу».
Нещодавно Кабінет міністрів підписав Меморандум з чотирма найбільшими мобільними операторами України про перерозподіл частот.
У серпні цього року мобільні оператори «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell домовилися про перерозподіл радіочастот в діапазоні 900 МГц для забезпечення ефективного використання РЧР.
До цього у липні президент Володимир Зеленський підписав указ №497/2019, який повинен вирішити проблему цифрової нерівності між містом і селом.
Детальніше про запровадження 4G в Україні читайте у матеріалах Mind «Мобільність четвертого покоління: як «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell просувають 4G», «Інтернет від Зеленського: як «роздати» його по всій Україні» та «4G для всієї країни: як адміністрація Зеленського пропонує поліпшити мобільний зв'язок».