Mind продовжує розповідати, як не нудитись на карантині. Наразі про те, що варто почитати в цей період і не тільки. Нагадаємо, що так можна знайти щось корисне для себе, а також підтримати українських видавців у цей складний період.
Сьогодні свої рекомендації щодо корисних книжок пропонує директор Tez Tour в Україні Олександр Новiковський.
Раніше свої топ-5 книг представляли партнер Esquires Опанас Карлін, директор агентства маркетингових сервісів TWIGA'GO Світлана Гукова та засновниця піар-агентства Direct Communication Тетяна Харчова, CEO PR-агентства PointeR Agency Олександр Селін та керуючий партнер івент-агентства Ant@Hill Олексій Куліков.
Видавництво: Book Chef
Зараз багато говорять про новинки в книжковій сфері, але не потрібно забувати й про безсмертні бестселери нашого часу. Я пораджу не одну книгу, а відразу три: «Sapiens», «Homo Deus» і «21 урок для ХХI століття».
Якщо ви не чули про ці книги, то про їхнього автора, Ювала Харарі, чули точно: він часто виступає на конференціях і є світовим інфлюенсером. Як Білл Гейтс, тільки без Microsoft.
Книги змушують задуматися про те, в якому світі жили люди раніше, як ми існуємо зараз і що нас чекає. Оповідання розширює світогляд та дає можливість пофантазувати на тему розвитку бізнесу, суспільства, особистості людини, її призначення та позиції в соціумі. Якщо резюмувати – завдяки прочитанню я серйозно переглянув погляди на багато речей. Спробуйте й ви.
Видавництво: КСД
Ще одна настільна книга для багатьох успішних людей. Якщо чесно, ані книга не зробить людину успішною, ані навіть її прочитання: важливо вміти застосовувати нові навички та виходити із зони власного комфорту.
Ця книга буде корисна всім людям, які починають займатися бізнесом. У ній окреслено основні нюанси та звички, які повинен формувати сучасний бізнесмен. Їх можна використовувати незалежно від держави та національності, в якій та з якою живеш. Вони інтернаціональні. Саме тому ця книга актуальна і вчора, і сьогодні, і завтра.
Мені твір допоміг краще сфокусуватися на потрібних речах. Думаю, якщо перечитувати книгу раз на 3–4 роки, вправність і жага діяти не будуть втрачені, як це часто буває з часом.
Видавництво: КСД
Усі книги, про які я розповідаю, пов'язані з формуванням керівних навичок і поглядів організатора, тому таке у мене завжди в роботі.
Це досить стара книга американського походження, яка пронизана десятиліттями бізнес-ідей, основами та правилами. Все показано на прикладах: як люди примножують свої гроші, збільшують внутрішній потенціал і розширюють свої бізнес-зв'язки.
Кожен із нас стикається з грошовими питаннями по кілька разів на день, тому книга буде цікавою всім. І, безумовно, корисною.
Видавництво: «Видавництво Старого Лева»
Ця книга – непогана альтернатива курсам МВА для тих, хто не має можливості або часу їх пройти. Тут достатньо теорії за різними напрямками: маркетингу, ділової етики, бухгалтерського обліку, організаційної поведінки, фінансів, економіки, стратегії. Можливо, після прочитання відразу бізнесменом і не станеш, але старт у цьому напрямку книга дасть відмінний.
Читав цю книгу для поліпшення власних навичок як керівника: як сформувати бізнес-стратегії, на що звертати увагу при організації бізнесу, як поводитися в колі собі подібних або виглядати на сходинку вище.
Загалом, це цікава бізнес-книга з гарною кількістю теорії, яка буде корисна як тим, хто відбувся як підприємець, так і початківцям.
Видавництво: «Наш формат»
Усі бізнеси, усі співтовариства, практично кожна людина і ресурс пронизані питанням грошей. Без конспірології, але можу сказати точно: у поточний момент життя людини, як ніколи раніше, підв'язане на фінансах.
І в книзі пропонується свого роду історичний екскурс еволюцією становлення грошей: що це таке, звідки вони взялися та навіщо потрібні.
Усі історії, які описує автор, дають можливість зрозуміти сутність світової економіки: як формуються підйоми, кризи, мильні бульбашки та найбільші корпорації. Адже розвинена нація та держава без грошей існувати не може: хтось із давніх-давен має свою валюту, хтось перейняв чужу, треті інтегрувалися, а потім стали незалежними. Це все дуже цікаво.