18 червня 2020 переглянуто 1120

Спілка громадських організацій людей з інвалідністю Києва підписала меморандум про співпрацю з УАФІК

Меморандум було підписано в рамках проєкту «ФінСкарга», метою якого є впровадження добровільного механізму врегулювання скарг на фінансовому ринку без залучення регулятора

Бачення повного фінансового включення кидає виклик галузі фінансових послуг для задоволення фінансових потреб людей з інвалідністю у світі. Велика боротьба за права людини починає проникати у світ фінансів. Захист прав споживачів фінансових послуг – гостре та болюче питання. Тому, фінансова інклюзія, головною метою якої є безперешкодне й рівноправне користування та доступ до фінансових продуктів й послуг є актуальним і нагальним питанням в Україні та всьому світі.

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, понад мільярд людей, приблизно 15 відсотків населення світу, мають певну форму інвалідності, а лише 0,5% нинішніх клієнтів які мають інвалідність є користувачами МФО. Попри те, що для більшості людей з інвалідністю, економічна участь неможлива і її не радять провадити через бар’єрність та відсутність інклюзивності на різних фінансових рівнях фінансових установ. Все ж переважна більшість (80%-85%) мають можливість та спроможності використовувати та користуватися фінансовими послугами. Це означає, що буквально сотні мільйонів людей з інвалідністю, які є життєздатними клієнтами мікрофінансування, є незалученими.

Спільно з українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній (УАФІК) ми хочемо допомогти фінансовим установам в Україні стати фінансово інклюзивними. Саме тому ми радо підтримуємо проєкт УАФІК «ФінСкарга», який реалізується за підтримки американського агентства по міжнародному розвитку USAID в рамках Проєкту «Трансформація фінансового сектору». Тому було підписано меморандум про співпрацю в рамках проєкту.

Метою проєкту «ФінСкарга» – є впровадження добровільного механізму врегулювання скарг на фінансовому ринку. Це буде перший в Україні незалежний майданчик, де фізичні особи та банки зможуть швидко та неупереджено вирішувати суперечки без потреби звернення до регулятора.

«Враховуючи актуальні проблеми, з якими постійно стикаються особи з інвалідністю у сфері фінансового обслуговування, ми маємо на меті посприяти їх вирішенню. Більше того, ми хочемо допомогти створити більш комфортні умови для користування цими послугами», – розповів Голова правління UAFIC  Ростислав Дюк.