Челендж з Reactor Monitor: Найбільша страхова компанія Швейцарії оголошує чемпіонат з інновацій
Запрошуються команди з рішеннями у сфері страхування і не тільки

Компанія Zurich Insurance оформила свої перші страхові поліси понад 150 років тому. Сьогодні це найбільша швейцарська страхова компанія, яка обслуговує фізичних осіб і бізнес у понад 200 країнах та, окрім класичного набору послуг, спеціалізується на превентивному страхуванні. Стабільність і справжню швейцарську педантичність вона поєднує із здатністю змінюватися й реагувати на виклики часу. Це стосується і відповідності суспільним настроям (у березні 2022 року компанія відмовилася від використання в соціальній комунікації варіанту свого логотипу у вигляді літери «z», яка стала символом російської війни в Україні, та залишила ринок країни-агресора), і відкритості до всього нового.
Починаючи з 2018 року, компанія щорічно проводить всесвітній чемпіонат з інновацій, який має на меті поєднати глобальні технологічні тенденції з потребами її бізнесу. Причому вона не обмежується галуззю страхування (хоча й визначає її ключовою) та часто обирає рішення за її межами.
Zurich Innovation Championship 2024
Ключова індустрія: Insurance.
Опис: Zurich Insurance запрошує стартапи з усього світу взяти участь у чемпіонаті з інновацій з метою спільного творення нових ціннісних пропозицій, які виходять за межі традиційних страхових продуктів і послуг. Чемпіонат 2024 року зосереджений на таких чотирьох категоріях:
1. Життя і здоров'я. Інноваційні рішення з далекою перспективою для задоволення різноманітних та мінливих потреб клієнтів протягом усього їхнього життя. Ідеї, які підвищують обізнаність про страхування, сприяють персоналізації та кращій взаємодії з клієнтами, оптимізують дистрибуцію.
2. Комерційне страхування. Рішення для посилення ролі Zurich Insurance як надійного партнера у нестабільному середовищі, підвищення її прозорості, підзвітності, управління ризиками та перехід до сталого розвитку.
3. Рітейл, власність і нещасні випадки. Зміцнення партнерства за допомогою технологічного спілкування, оптимізації каналів і спільного розвитку. Компанія зацікавлена у рішеннях, які сприяють інтеграції та співпраці в нових екосистемах і створюють інноваційні пропозиції для задоволення потреб клієнтів.
4. Цифрова оптимізація. Прискорення трансформації Zurich Insurance шляхом модернізації, автоматизації й розширеної аналітики даних. Ефективність, клієнтоорієнтованість та розширення можливостей персоналу завдяки цифровізації основних операцій.
Дедлайн: 14 лютого 2024 року.
Переваги для команд: Оцінка та валідація рішення й доступ од світового ринку страхових послуг, участь у 12-тижневій акселераційний програмі, доступ до ключових фігур компанії та її ринків всьому світу, фінансування за моделлю Equity Free для тестування й пілотування спільного рішення у розмірі 100 тисяч доларів США.
Як взяти участь: Прийом заявок відбувається через платформу F6S. Оберіть челендж на офіційній сторінці чемпіонату й перейдіть на відповідну форму заявки.