Дайджест Reactor Monitor: боротьба з енергетичним шахрайством, інноваційні кетчупи і трансформація шкіри – які розробки потрібні корпораціям
Три челенджі відкритих інновацій, оголошені великими світовими компаніями
Принцип відкритих інновацій стверджує: будь-яка компанія або корпорація досягне значно більших успіхів в інноваційній діяльності, якщо шукатиме ідеї у колах зовнішніх розробників, а не намагатиметься створювати нові рішення власними силами. Відтоді як цей принцип був сформульований «батьком» відкритих інновацій Генрі Чесбро, минуло вже 20 років. І все більше компаній у світі доходять висновку, що Чесбро таки був правий.
У черговому випуску дайджесту Reactor Monitor представляємо три челенджі, оголошені потужними та всесвітньо відомими компаніями й корпораціями. Це останні надходження на Reactor Monitor, а загалом на платформі зараз є близько 70 запитів відкритих інновацій.
«Дайджест Reactor Monitor» – спільний проєкт Mind і платформи Reactor.ua, присвячений кращим світовим викликам відкритих інновацій, у яких можуть взяти участь українські технологічні команди.
Виявлення енергетичного шахрайства
Заявник: A2A Group, найбільша багатофункціональна компанія в Італії, лідер у сфері територіальних послуг і технологічних рішень. Управляє виробництвом, продажем і розподілом електроенергії, газу й централізованого опалення, збором та утилізацією відходів, громадським освітленням та інтегрованими послугами водопостачання.
Ключові індустрії: Energy, Anti-fraud.
Опис: згідно з дослідженнями, за останні роки шахрайство та незаконні підключення до мережі розподілу електроенергії значно зросли. Така користувацька поведінка зазвичай призводить до невідповідності між кількістю енергії, заявленою споживачем, і фактично використаною кількістю. Внаслідок цього виникають проблеми з обліком, і енергетичні компанії несуть значні фінансові втрати. Раннє виявлення енергетичного шахрайства не дуже добре розроблене, оскільки воно базується на досить складних системах прогнозування. A2A шукає провідні аналітичні програмні системи, які можуть допомогти виявити енергетичне шахрайство та запобігти йому, оптимізувати кількість перевірок і зменшити пов’язані із цим витрати.
Переваги для команд: приз конкурсу – $30 000. Нагорода залежить від теоретичної оцінки й експериментальної перевірки поданих рішень. Щоб отримати нагороду, розв’язувачі мають передати A2A свої виключні права інтелектуальної власності (IP) на рішення.
Дедлайн: 3 лютого 2023 року.
Як взяти участь: заявка розміщена на платформі Wazoku, доступна для заповнення після реєстрації.
Kraft Heinz Challenge: розкрийте силу томатів
Заявник: Kraft Heinz – американська харчова компанія, утворена 2015 року шляхом об'єднання Kraft Foods та Heinz. Є третьою за величиною компанією з виробництва продуктів харчування та напоїв у Північній Америці та п'ятою за величиною у світі. Основна продукція: кетчупи, соуси.
Ключові індустрії: Nutrition, FoodTech, Food Packaging.
Опис: попри достатньо несерйозну назву, конкурс має на меті вирішити важливі завдання, пов’язані з ключовим продуктом Kraft Heinz – томатом. За підтримки міжнародного саміту Future Food-Tech корпорація шукає інноваційні рішення від фудтех-стартапів, присвячені циклу споживання томатів – від насіння до полиці, щоб розкрити силу цього корисного продукту, зберегти й підкреслити його смак, стійкість, поживність, а також забезпечити зручність та/або доступність доставки. Рішення можуть стосуватися інгредієнтів, технологій обробки, пакування. Kraft Heinz найбільше зацікавлена в компаніях, які мають доведений принцип та прототипи.
Переваги для команд: менторство й експертиза від Kraft Heinz North America, яка може охоплювати технічні, нормативні, інноваційні, маркетингові, дистрибутивні рекомендації; доступ до ресурсів Kraft Heinz для підтримки на місці. Окрім цього, фіналісти будуть представлені в глобальній мережі Future Food-Tech і братимуть участь у саміті в Сан-Франциско, де матимуть змогу виступити перед аудиторією саміту (інвестори, компанії, харчові бренди), дводенний нетворкинг і спілкування.
Дедлайн: 20 січня 2023 року, треба поспішити.
Як взяти участь: зареєструватися та заповнити заявку зі сторінки челенджу.
Це ще не все!
Більше викликів відкритих інновацій – на платформі Reactor Monitor
L’Oréal Innovation Challenge – Трансформація шкіри
Заявник: L'Oréal – найбільший у світі виробник косметики, парфумів і засобів для догляду за шкірою та волоссям.
Ключові індустрії: Healthcare, Beauty Tech, Cosmetics.
Опис: L'Oréal шукає передові технології, які поєднують різні елементи науки з креативністю, інноваціями та дизайн-мисленням, щоб подолати такі проблеми старіння шкіри, як в’ялість, глибокі зморшки та гіперпігментація. Компанія зацікавлення в розробках, результатом яких є такі миттєві та вражаючі результати трансформації шкіри, як підтягнута та контурна шкіра обличчя (зокрема, область щелепи), закамуфльовані глибокі зморшки, освітлені сильні плями або гіперпігментація. У челенджі можуть брати участь стартапи, компанії, науково-дослідні інститути та постачальники косметики з відповідними технологіями або інноваційними рішеннями.
Переваги для команд: команди, які матимуть успіх в челенджі, можуть розраховувати на доступ до великого досвіду L’Oréal в індустрії краси, партнерство для перевірки концепції та нові ринкові можливості.
Дедлайн: 17 лютого 2023 року.
Як взяти участь: зареєструватися на порталі IPI, підготувати пропозицію з необхідною інформацією у форматі PDF та надіслати її онлайн зі сторінки челенджу.
Сподобалися челенджі?
Допоможемо подати заявку!
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].