Що найголовніше у пиві та як зварити якісний продукт
Директор Чернігівської броварні AB InBev Efes Ukraine доводить, що пиво з порошку - це міф

Директор Чернігівської броварні AB InBev Efes Ukraine Євген Ворожко переконаний, що найголовніше у процесі пивоваріння – люди, їх ентузіазм, завзяття і талант. Саме цим і відомі чернігівські пивовари.
Потужний бренд
Представляти Чернігівську броварню сенсу немає, адже кожен дорослий українець знає такі бренди пива, як «Чернігівське», «Чернігівське біле», Stella Artois, Velkopopovickу Kozel та багато інших.
Пивзавод «Десна» на Чернігівщині був запущений ще у 1976 році на чеському обладнанні. А у 1988 році чернігівські пивовари вирішили зробити щось особливе – і зварили свій, унікальний сорт пива, який став своєрідним подарунком чернігівцям на 1300-річчя міста. Так народився бренд «Чернігівське», який досі є одним з найулюбленіших сортів пива українців.
Сьогодні AB InBev Efes Ukraine є одним із лідерів українського пивоварного ринку. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck’s, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Velkopopovický Kozel, Mike’s; а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Чернігівське Біле», «Чернігівське Світле», «Рогань», «Янтар», «Повна Діжка», «Сіверська легенда».
Секрет пивовара
За словами Євгена Ворожко, створення смачного пива – це і мистецтво, і наука:
«У нас дуже високі вимоги до самого процесу – пиво ми відправляємо на дегустаційні комісії до ЄС та США. Таким чином контролюємо самі себе, крім того, у нас щодня працює дегустаційна комісія, стежить за смаком, ароматом пива. Найголовніше для нас – варити один і той же продукт щодня, один і той самий сорт має бути завжди з однаковим смаком та ароматом. Адже споживач, який п’є «Чернігівське», купуючи пиво, розраховує саме на той смак, до якого звик. А це дуже важливо».
Для забезпечення поціновувачів пива високоякісним продуктом в компанії існує відпрацьована система управління, що базується на трьох основних принципах:
- перший – це чітке дотримання стандартів, згідно з якими створюється продукт, відбувається процес розливу, проводиться миття виробничого обладнання;
- другий – постійний контроль дотримання цих вимог;
- третій – це проведення мікробіологічних, фізико-хімічних та сенсорних тестів продукції.
В цілому, для забезпечення якості та підтвердження відповідності продукту стандартам, проводиться ціла низка аналізів на фізико-хімічні, мікробіологічні та органолептичні показники. А пиво компанії AB InBev Efes Ukraine проходить ряд фізико-хімічні аналізи, включно з напівпродуктами: сусло, пиво на стадії бродіння і доброджування, готовий продукт, а також десятки мікробіологічних аналізів. На всіх етапах пивоваріння проводиться оцінка смакових якостей продукту.
«Тому, коли мене запитують про пиво з порошку, я завжди усміхаюсь і кажу – приходьте до нас на екскурсію, і самі переконаєтеся, що це – міф», – каже Євген.

Пиво Чернігівської броварні виробляється із солоду, ячменю, хмелю, води та дріжджів
«У виробництві темних сортів пива ми використовуємо особливі сорти солоду – карамельний та палений, які мають присмак карамелі та підсмаженої хлібної скоринки. Вода становить більшу частину кінцевого продукту, тож нашу воду ми підготовуємо, фільтруємо та пом’якшуємо. У лабораторії щодня беруть проби води для проведення мікробіологічних та фізико-хімічних аналізів на всіх етапах виробництва – від видобутку зі свердловини до виробництва», – розказує директор броварні.
На сучасному виробництві нині використовують гранульований хміль. Додавання хмелю надає вишуканого смаку легкої гіркоти, а ефірні масла, що містяться у хмелі, сприяють отриманню впізнаваного аромоксамиту, характерного для пива.
А пиво компанії AB InBev Efes Ukraine проходить ряд фізико-хімічних аналізів, а також десятки мікробіологічних аналізів. На всіх етапах пивоваріння проводиться оцінка смакових якостей продукту.
Головним секретом приготування якісного пива він називає чистоту обладнання та мінімальний контакт продукту з киснем, а ще – використання тільки натуральних інгредієнтів.
Матеріал рубрики «Точка зору» є відображенням особистої думки автора й може не збігатися з точкою зору редакції Mind. Він не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Ініціатива публікації, як правило, надходить з боку автора.
Редакція не несе відповідальності за достовірність і тлумачення наведеної інформації та виконує винятково роль носія. Матеріали в рубриці «Точка зору» можуть бути опубліковані як на комерційній, так і на безоплатній основі.
Основна вимога – суспільна значущість теми та відкрита публічна позиція автора.