24 березня 2021 переглянуто 796

Strategic завершив перший етап проєкту розвитку та масштабування для «Файно Маркет»

На кінець 2019 року мережа входила у трійку провідних FMCG-рітейлерів Центральної України

 Фото: youtube.com/Файно Маркет

Експерти бізнес-девелоперської компанії Strategic провели стратегічну діагностику ритейлера «Файно Маркет» та проаналізували стан компанії у порівнянні з попередніми роками та іншими провайдерами.

Під час проведення стратегічних та візійних сесій спільно з командою «Файно Маркет» експерти сформували перспективи, обмеження і ризики для прибуткового масштабування, джерела зростання та підвищення операційної ефективності.

Також компанія розробила проєкт довгострокової візії та цілей і систему цілей та ініціатив на 2021 рік. Окремо акцентували на прискоренні в запуску цифровізації й системності.

За даними дослідницької компанії GT Partners Ukraine, на кінець 2019 року мережа «Файно Маркет» входила в трійку провідних FMCG-рітейлерів Центральної України за кількістю магазинів.