Client experience management school

Client experience management school

Client experience management school
Когда
28-30 июня 2018
Стоимость
12 000 грн
Место
Киево-Могилянская бизнес-школа
Организатор

Як впливає рівень сервісу на бізнес-показники Вашої компанії і як побудувати систему високого рівня сервісу

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ

Власники та керівники компаній, які:

  • Замислюються, як зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі
  • Прагнуть підняти рівень сервісу без великих інвестицій і системно працювати з персоналом
  • Хочуть навчитися правильно оцінювати та вимірювати ефективність сервісу в своїх компаніях

ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:

  • Розібратися в складових системи сервісу та зрозуміти, над якими її елементами необхідно почати працювати вже завтра
  • Дізнатися, як робота з постійними та новими клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії
  • Зрозуміти, що насправді продає ваша компанія та побудувати такі відносини з клієнтами, при яких найважливішим буде емоційний зв’язок, а не ціна
  • Отримати набір унікальних інструментів для втілення системи сервісу у вашій компанії (від сервіс-візії до стандартів клієнтського досвіду) та відпрацювати навички роботи з ними на практичних завданнях
  • Навчити персонал перевищувати очікування клієнта та дарувати йому незабутній клієнтський досвід
  • Диференціюватися від конкурентів за рахунок системи сервісу, яку досить складно повторити
  • Підбирати, наймати і утримувати тільки той персонал, що має сервіс у ДНК

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:


День 1 — СИСТЕМА СЕРВІСУ. СЕРВІС-ВІЗІЯ
28 червня [10:00-18:00]

  • Навіщо бізнесу сервіс і що він дає?
  • Що таке сервіс і з чого він складається? Які компоненти найважливіші для вашого бізнесу?
  • Сервіс-навички. Причини поганого сервісу. Роль культурної складової.
  • Негативний клієнтський досвід.
  • Ціль існування компанії для клієнта. Як створити ціль існування компанії для клієнта? Що насправді продає ваша компанія клієнту?
  • Один день з життя клієнта. Service vision. Розробка сервіс-візії на прикладі банку.
  • Презентація групових робіт. Стовпи service vision.


День 2 — ЦИКЛ ДОСВІДУ КЛІЄНТА ТА СТАНДАРТИ СЕРВІСУ
29 червня [10:00-18:00]

  • Побудова системи сервісу. Непорушні стандарти сервісу.
  • Цикл досвіду клієнта.
  • Секретний сервіс. Як здобути справжню лояльність за допомогою невидимих клієнту систем персоніфікації.
  • Визначення дефектів сервісу на кожному етапі «Циклу досвіду клієнта», стандартів досвіду і можливостей перевищувати очікування клієнта.
  • Побудова власного циклу досвіду клієнта. Практичне завдання.

День 3 — ZERO RISK SYSTEMS ТА СЕРВІСНА КУЛЬТУРА КОМПАНІЇ
30 червня [10:00-18:00]

  • Що робити з дефектами сервісу і як звести до мінімуму ризики досвіду клієнта (ZeroRiskSystems)?
  • Як виявити основні категорії ризиків для клієнтів у своїй компанії. Практичне завдання.
  • Як створювати протоколи роботи для виправлення дефектів сервісу. Практичне завдання.
  • Як підбирати, наймати і утримувати тільки людей з сервісом у ДНК?
  • Створення внутрішньої сервісної культури компанії.
  • Вимірювання досвіду клієнта. World-Class лідерство.

ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:

АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА: З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino's Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа:

ОЛЬГА ПОРОВЧУК
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (063) 594 40 60
email: [email protected]

Проект использует файлы cookie сервисов Mind. Это необходимо для его нормальной работы и анализа трафика.ПодробнееХорошо, понятно