23 липня 2020 переглянуто 1205

AlumniMatching. #Рекрутмент: Вакансія. Комерційний директор

 

Сьогоднішній Matching:
Вакансія комерційного директора для групи українських виробничих компаній

Про компанію, роль та задачу:

Напрям діяльності підприємств – обробка металу та виготовлення обладнання з металу. Сімейний бізнес. Клієнтоорієнтованість, якісні продукти та сервіс.

Роль – лідер комерційної функції групи компаній з трьох підприємств. Стратегічний рівень. Підпорядкування безпосередньо власнику. Карт Бланш створити «свою» команду.

Задача – Побудова сучасної комерційної функції, яка буде працювати на забезпечення прибутковості та максимальної ефективності Групи. Створення системи та управління цією системою.

На сьогодні є репутація на ринку, якість продуктів, гнучкість, здатність і бажання йти назустріч клієнту. Але поки бракує стратегії та системності. Пострадянські виробничі підприємства мають стати сучасною системною компанією. Комерційний директор – одна з ключових фігур у цьому перетворенні.

Локація: Київ, Харків

Кого шукають? Портрет кандидата:

Ця роль може бути для Вас, якщо Ви хочете і готові будувати бізнес власними руками, засукавши рукава. Якщо Вас драйвить щось самому створювати, вдосконалювати. Знати і розказати, як треба робити, тут не підійде. Треба братися і робити самому.

Це про Вас? Тоді йдемо далі.

Ідеальний кандидат – людина, яка зможе побудувати стратегію, створити працюючу систему продажів. Людина про конкретику та результат. “Мисливець” за своєю природою. Широта погляду: здатність бачити “велику картинку” і мету, водночас розуміння тактичних речей та деталей та управління ними. Досвід попередніх особистих досягнень, які можна вичленити з загального успіху. В ідеалі, досвід роботи як у вітчизняному, так і у міжнародному бізнесі. Розуміння експорту. Англійська.


Задачі:

● Активна участь у розробці стратегії та плану розвитку Групи компаній
● Аналіз існуючої ситуації та розробка стратегії розвитку функції продажів. Реалізація цієї стратегії:

  • Аналіз ринку, конкурентів
  • Визначення позиціонування компанії, цінового сегменту,  довгострокових та короткострокових цілей, планів продажів та шляхів виконання цих планів
  • Розробка та реалізація цінової, маркетингової політики, політики знижок
  • Визначення каналів продажів, їх оцінка та критерії ефективності
  • Побудова бізнес – процесів всередині функції продажів, каналів продажів. Автоматизація та впровадження CRM системи
  • Управління структурою продажів групи компаній. Створення та мотивація команди. Забезпечення навчання та розвитку. Розробка та впровадження KPI у відповідності до стратегії розвитку Групи. Постійна оцінка ефективності структури та впровадження необхідних коригувань
  • Оптимізація портфелю продуктів. Виведення на ринок нових продуктів
  • Відкриття нових ринків збуту в Україні та за кордоном
  • Особиста участь у взаємодії з ключовими клієнтами
  • Інтеграція функцій, які не продають, у досягнення цілей продажів

Контакти, додаткова інформація – через особистий запит

Більше про проєкт AlumniMatching