Програма дозволить по-іншому поглянути на маркетинг та продажі, зрозуміти кореневі конфлікти та побачити шляхи переорієнтації цих функцій у компанії
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Власники та топ-менеджери компаній, які:
- шукають шляхи диференціації та напрямки створення вирішальної конкурентної переваги (ВКП)
- чесно готові будувати win-win відносини з клієнтами та пропонувати їм справжню цінність
- зацікавлені у розвитку чемпіонів продаж
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:
- Методологію створення ВКП через вміння глибоко аналізувати причинно-наслідкові зв’язки у клієнта та розробляти відповідні Пропозиції цінності для них
- Можливість побачити кореневий конфлікт функцій маркетингу та продажів та напрямки їх вирішення
- Інший погляд на певні фундаментальні поняття у маркетингу та продажах: потенціал та сегментація ринку, «єдина справедлива ціна», 2 різні аспекти сприйняття цінності одного того ж самого продукту, функції ефективних продажів у компанії тощо
- Практичні навички застосування запропонованих підходів на власних кейсах та ситуаціях
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
-
ДЕНЬ ПЕРШИЙ, 18 травня [10:00-18:00]
КОРЕНЕВИЙ КОНФЛІКТ ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ ТА НАПРЯМОК ЙОГО ВИРІШЕННЯ.
АНАЛІЗ СЕГМЕНТІВ РИНКУ ТА МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРОБКИ ПРОПОЗИЦІЇ ЦІННОСТІ
- Фундаментальні відмінності ТОС як підходу до управління бізнесом від традиційних поглядів на управління
- Визначення терміну «вирішальна конкурентна перевага» (ВКП)
- Введення в Інструменти процесів мислення ТОС (тільки з точки зору призначення цього модулю)
- Кореневий конфлікт функції маркетингу
- Напрямок вирішення кореневого конфлікту – створення Пропозиції цінності
- Методологія аналізу клієнтів та розробки Пропозиції цінності. Перевірка та шліфування Пропозиції цінності
- Практичні заняття учасників із власними кейсами (аналіз виокремленого сегменту ринку або певного клієнта)
- Сегментація ринку та «єдина справедлива ціна»: погляд ТОС -
ДЕНЬ ДРУГИЙ, 19 травня [10:00-18:00]
КОРЕНЕВИЙ КОНФЛІКТ ФУНКЦІЇ ПРОДАЖІВ ТА НАПРЯМОК ЙОГО ВИРІШЕННЯ.
6 РІВНІВ СПРОТИВУ ЗМІНАМ. МАТРИЦЯ ЗМІН. SPIN ТА ЧЕМПІОНИ ПРОДАЖІВ
- Внутрішні та зовнішні продажі – методологія переборювання 6 рівнів спротиву
- Кореневий конфлікт функції продажів та напрямок його вирішення
- Дієва методологія продажу Пропозицій цінності – послідовність та логіка кроків продавців. Матриця змін
- Чого не кажуть клієнти та як це використовувати задля ефективних продажів
- Вимоги до продавців та розвиток Чемпіонів продаж
- Створення «воронки продаж»
- Рекомендації Консультанта
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
ЮЛІЯ ПЛІЄВА: партнер, генеральний директор у Apple Consulting®
Займається операційним управлінням та стратегічним розвитком самої компанії, що дозволило Apple Consulting® зайняти провідні позиції на ринку України. До того ж, Юлія бере участь у консалтингових проектах для клієнтів компанії у сфері розробки та запровадження стратегії і тактики високого рівня складності. Сертифікований фахівець з ТОС: володіє унікальними методиками та інструментами зі стратегічного і тактичного управління бізнесом – сертифікат ТОСІСО (Міжнародна сертифікаційна організація по ТОС). Переможець у номінації «Молодий підприємець року» Міжнародного конкурсу Ernst&Young: «Підприємець року в Україні – 2007». Член Aspen-спільноти та спільноти BMW Shtiftung.
Контактна особа:
МАРІЯ ФРАНОВСЬКА, Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email: [email protected]