Бизнес-аналитика (Модуль первый)

Бизнес-аналитика (Модуль первый)

Бизнес-аналитика  (Модуль первый)
Когда
19-20 мая 2018
Стоимость
15 400 грн (стоимость двух модулей — 4 дня)
Место
Киево-Могилянская бизнес-школа
Организатор

Аналітичні інструменти підвищення вартості бізнесу

Модуль перший: 19 - 20 травня 2018 року

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Фінансові директори, бізнес-аналітики, інвестиційні радники, топ-менеджери та власники компаній, які:

  • розуміють, що правильна фінансова модель дозволяє компанії ефективніше управляти вартістю бізнесу
  • хочуть дізнатись, як зменшувати вартість залученого фінансового ресурсу та гнучко реагувати на виклики бізнес-середовища
  • хочуть зрозуміти можливість використання різноманітних фінансових інструментів, які існують на глобальних фінансових ринках, для більш ефективного управління ризиками компанії
  • хочуть дізнатись, як побудувати інтегровану фінансову модель управління компанією, щоб «бачити» майбутній фінансовий результат і вартість компанії в залежності від обраної стратегії розвитку

ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:

  • Розуміння, як гнучкість компанії впливає на її вартість
  • Вміння вимірювати вплив факторів на продажі компанії та прогнозувати їх враховуючи макроекономічні показники
  • Вміння використовувати сучасні інвестиційні критерії для прийняття бізнес-рішень, пов’язаних із купівлею бізнесу, оцінкою нових напрямів бізнесу та інші
  • Вміння використання різних способів побудови мотиваційних планів для працівників в залежності від їх кваліфікації, що впливають на збільшення прибутку компанії

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

  • МОДУЛЬ ПЕРШИЙ, ДЕНЬ ПЕРШИЙ, 19 травня [10:00-18:00]
    ФАКТОРНА АНАЛІТИКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ
    - Моделювання залежності впливу на ключові показники бізнесу
    - Лінійна регресійна модель, знаходження та оцінка значущих факторів впливу
    - Моделі прогностичної аналітики
    - Оцінювання нецінових факторів впливу на продажі компанії
    - Моделі оцінки вартості бізнесу на основі NET SALES та EBITDA
  • МОДУЛЬ ПЕРШИЙ, ДЕНЬ ДРУГИЙ, 20 травня [10:00-18:00]
    ОПТИМІЗАЦІЙНА ТА РИНКОВА АНАЛІТИКА
    - Оптимізація прибутку компанії
    - Аналітичні моделі цінової диференціації
    - Аналітика стимулювання праці
    - Аналітичні моделі конкуренції: Курно, Бертрана, Стакелберга
    - Метод дерев рішень, як інструмент стратегічного моделювання
  • МОДУЛЬ ДРУГИЙ, ДЕНЬ ТРЕТІЙ, 9 червня [10:00-18:00]
    ІНВЕСТИЦІЙНА АНАЛІТИКА
    - Метод дисконтованих грошових потоків для аналізу привабливості інвестиційних проектів
    - Інвестиційні критерії та умови їх використання
    - Міри ризику та аналітика їх вимірювання
    - Аналіз чутливості, сценарний аналіз та симулятивний аналіз Монте Карло для оцінки ризиків інвестиційних проектів
    - Методологія вартості під ризиком VaR, як інструмент управління інвестиційними проектами компанії
  • МОДУЛЬ ДРУГИЙ, ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ, 10 червня [10:00-18:00]
    АНАЛІТИКА УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ
    - Диверсифікація та оптимізація портфеля бізнесів за напрямками
    - Хеджування як інструмент управління ризиками компанії
    - Використання опціонних контрактів для підвищення ефективності управління бізнесом
    - Створення гнучкості бізнесу як елемент підвищення його капіталізації
    - Оцінка синергії бізнесу при злиттях і поглинаннях (M&A)

ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:

ЄВГЕН ПЕНЦАК: Керівник програми MBF kmbs, викладач kmbs, має кваліфікацію Ph.D. (Lausanne University, Швейцарія), експерт з фінансового, інвестиційного та ризик-менеджменту.

Контактна особа:
МАРІЯ ФРАНОВСЬКА, Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email: [email protected]

Проект использует файлы cookie сервисов Mind. Это необходимо для его нормальной работы и анализа трафика.ПодробнееХорошо, понятно