Аналітичні інструменти підвищення вартості бізнесу
Модуль перший: 19 - 20 травня 2018 року
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Фінансові директори, бізнес-аналітики, інвестиційні радники, топ-менеджери та власники компаній, які:
- розуміють, що правильна фінансова модель дозволяє компанії ефективніше управляти вартістю бізнесу
- хочуть дізнатись, як зменшувати вартість залученого фінансового ресурсу та гнучко реагувати на виклики бізнес-середовища
- хочуть зрозуміти можливість використання різноманітних фінансових інструментів, які існують на глобальних фінансових ринках, для більш ефективного управління ризиками компанії
- хочуть дізнатись, як побудувати інтегровану фінансову модель управління компанією, щоб «бачити» майбутній фінансовий результат і вартість компанії в залежності від обраної стратегії розвитку
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:
- Розуміння, як гнучкість компанії впливає на її вартість
- Вміння вимірювати вплив факторів на продажі компанії та прогнозувати їх враховуючи макроекономічні показники
- Вміння використовувати сучасні інвестиційні критерії для прийняття бізнес-рішень, пов’язаних із купівлею бізнесу, оцінкою нових напрямів бізнесу та інші
- Вміння використання різних способів побудови мотиваційних планів для працівників в залежності від їх кваліфікації, що впливають на збільшення прибутку компанії
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
-
МОДУЛЬ ПЕРШИЙ, ДЕНЬ ПЕРШИЙ, 19 травня [10:00-18:00]
ФАКТОРНА АНАЛІТИКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ
- Моделювання залежності впливу на ключові показники бізнесу
- Лінійна регресійна модель, знаходження та оцінка значущих факторів впливу
- Моделі прогностичної аналітики
- Оцінювання нецінових факторів впливу на продажі компанії
- Моделі оцінки вартості бізнесу на основі NET SALES та EBITDA -
МОДУЛЬ ПЕРШИЙ, ДЕНЬ ДРУГИЙ, 20 травня [10:00-18:00]
ОПТИМІЗАЦІЙНА ТА РИНКОВА АНАЛІТИКА
- Оптимізація прибутку компанії
- Аналітичні моделі цінової диференціації
- Аналітика стимулювання праці
- Аналітичні моделі конкуренції: Курно, Бертрана, Стакелберга
- Метод дерев рішень, як інструмент стратегічного моделювання -
МОДУЛЬ ДРУГИЙ, ДЕНЬ ТРЕТІЙ, 9 червня [10:00-18:00]
ІНВЕСТИЦІЙНА АНАЛІТИКА
- Метод дисконтованих грошових потоків для аналізу привабливості інвестиційних проектів
- Інвестиційні критерії та умови їх використання
- Міри ризику та аналітика їх вимірювання
- Аналіз чутливості, сценарний аналіз та симулятивний аналіз Монте Карло для оцінки ризиків інвестиційних проектів
- Методологія вартості під ризиком VaR, як інструмент управління інвестиційними проектами компанії -
МОДУЛЬ ДРУГИЙ, ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ, 10 червня [10:00-18:00]
АНАЛІТИКА УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ
- Диверсифікація та оптимізація портфеля бізнесів за напрямками
- Хеджування як інструмент управління ризиками компанії
- Використання опціонних контрактів для підвищення ефективності управління бізнесом
- Створення гнучкості бізнесу як елемент підвищення його капіталізації
- Оцінка синергії бізнесу при злиттях і поглинаннях (M&A)
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
ЄВГЕН ПЕНЦАК: Керівник програми MBF kmbs, викладач kmbs, має кваліфікацію Ph.D. (Lausanne University, Швейцарія), експерт з фінансового, інвестиційного та ризик-менеджменту.
Контактна особа:
МАРІЯ ФРАНОВСЬКА, Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email: [email protected]