Системний підхід до цифрових комунікацій та розробка digital-стратегії
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Маркетологи та маркетинг-директори, які:
- хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
- вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:
- Розуміння системи цифрових комунікацій.
- Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
- Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
- Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
МОДУЛЬ ПЕРШИЙ:
1 - 2 червня [10:00-18:00]
День 1 — МІСЦЕ ЦИФРОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЯХ
1 червня [10:00-18:00]:
- Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс). Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
- Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality (eg. Pokemon Go), virtual reality, artificial intelligence etc.
- Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки.
- Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху. Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.
- Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження.
День 2 — СПОЖИВАЧ ЯК ЦЕНТР ЦИФРОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ
2 червня [10:00-18:00]:
- Методологія value proposition canvas (VPC). Теоретична частина та кейси. Практикум VPC.
- Шлях споживача до прийняття рішення (consumer decision journey) як основа цифрової стратегії.
- Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.
- Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат.
- Застосування правил Байрона Шарпа в українських реаліях.
- Домашнє завдання до Модулю 2.
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
РОМАН ГАВРИШ: керівний партнер агенції з цифрового маркетингу AIMBULANCE. Серед клієнтів Романа - такі відомі бренди як Pepsi, Henkel, Master Card, Хортиця, Bosch, Axe, Raffaello, Kinder, Effes Ukraine і т.д. На рахунку агенції AIMBULANCE 9 статуеток Effie Awards, в тому числі - Grand Prix і звання найефективнішої цифрової агенції 2011 і 2013 років. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8 місце у світі за рейтингом ефективності незалежних агентств від EFFIE. У 2014 році AIMBULANCE стало фіналістом престижного фестивалю рекламної креативності Cannes Lions.
ДМИТРО КУДІНОВ: Дмитро займався впровадженням систем відслідковування трафіку та аналізом ефективності кампаній. Пізніше, в сферу його зобов’язань ввійшли також PPC та Display реклама агенції. Зараз примає участь в розробці digital-стратегій, відповідає за реалізацію рекламних кампаній. На програмі Дмитро розповідатиме про те, на якому етапі та які інструменти доцільно використовувати відповідно до задач та етапів CDJ та як правильно визначати і трактувати дані систем аналітики залежно від маркетингових завдань кампанії.
ВІКТОР ДУБРОВІН: керівний партер агенції AIMBULANCE. Понад 12 років у маркетингу, з яких - 7 років у цифрових комунікаціях. В агенції Віктор приймає ключові стратегічні, комунікаційні та бізнес рішення.
Контактна особа:
ОЛЬГА ПОРОВЧУК
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (063) 594 40 60
email: [email protected]