Digital Marketing. Программа цифрового интенсива (Модуль первый)

Digital Marketing. Программа цифрового интенсива (Модуль первый)

Digital Marketing. Программа цифрового интенсива (Модуль первый)
Когда
11-12 июня 2018
Стоимость
15 400 грн (стоимость двух модулей)
Место
Киево-Могилянская бизнес-школа
Организатор

Системний підхід до цифрових комунікацій та розробка digital-стратегії

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ

Маркетологи та маркетинг-директори, які:

  • хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
  • вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату

ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:

  • Розуміння системи цифрових комунікацій.
  • Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
  • Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
  • Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

МОДУЛЬ ПЕРШИЙ:
1 - 2 червня [10:00-18:00]

День 1 — МІСЦЕ ЦИФРОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЯХ
1 червня [10:00-18:00]:

  • Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс). Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
  • Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality (eg. Pokemon Go), virtual reality, artificial intelligence etc.
  • Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки.
  • Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху. Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.
  • Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження.


День 2 — СПОЖИВАЧ ЯК ЦЕНТР ЦИФРОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ
2 червня [10:00-18:00]:

  • Методологія value proposition canvas (VPC). Теоретична частина та кейси. Практикум VPC.
  • Шлях споживача до прийняття рішення (consumer decision journey) як основа цифрової стратегії.
  • Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.
  • Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат.
  • Застосування правил Байрона Шарпа в українських реаліях.
  • Домашнє завдання до Модулю 2.

ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:

РОМАН ГАВРИШ: керівний партнер агенції з цифрового маркетингу AIMBULANCE. Серед клієнтів Романа - такі відомі бренди як Pepsi, Henkel, Master Card, Хортиця, Bosch, Axe, Raffaello, Kinder, Effes Ukraine і т.д. На рахунку агенції AIMBULANCE 9 статуеток Effie Awards, в тому числі - Grand Prix і звання найефективнішої цифрової агенції 2011 і 2013 років. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8 місце у світі за рейтингом ефективності незалежних агентств від EFFIE. У 2014 році AIMBULANCE стало фіналістом престижного фестивалю рекламної креативності Cannes Lions.

ДМИТРО КУДІНОВ: Дмитро займався впровадженням систем відслідковування трафіку та аналізом ефективності кампаній. Пізніше, в сферу його зобов’язань ввійшли також PPC та Display реклама агенції. Зараз примає участь в розробці digital-стратегій, відповідає за реалізацію рекламних кампаній. На програмі Дмитро розповідатиме про те, на якому етапі та які інструменти доцільно використовувати відповідно до задач та етапів CDJ та як правильно визначати і трактувати дані систем аналітики залежно від маркетингових завдань кампанії.

ВІКТОР ДУБРОВІН: керівний партер агенції AIMBULANCE. Понад 12 років у маркетингу, з яких - 7 років у цифрових комунікаціях. В агенції Віктор приймає ключові стратегічні, комунікаційні та бізнес рішення.

Контактна особа:
ОЛЬГА ПОРОВЧУК
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (063) 594 40 60
email: [email protected]

Проект использует файлы cookie сервисов Mind. Это необходимо для его нормальной работы и анализа трафика.ПодробнееХорошо, понятно