16 липня 2019 переглянуто 1492

Відбулася стратегічна сесія з розвитку Премії імені Георгія Ґонґадзе

Меценати, що підтримали проведення Премії імені Георгія Ґонґадзе 2019, спільно з партнерами та експертами медіа-ринку України провели стратегічну сесію. Метою сесії було розроблення стратегічних напрямів розвитку Премії з урахуванням кращих міжнародних практик та локального запиту в медіа-середовищі

Учасниками стратегічної сесії стали: Вахтанг Кіпіані, журналіст, публіцист, історик, лауреат Премії імені Георгія Ґонґадзе 2019, Євген Глібовицький, експерт зі стратегій, керівник експертної компанії pro.mova, член Несторівської групи, член наглядової ради Суспільного мовлення, Зураб Аласанія, журналіст, генеральний директор Національної телекомпанії України, Максим Дядик, випускник Києво-Могилянської Бізнес-Школи, СЕО в «Клевер», Микола Демченко, голова Асоціації випускників Києво-Могилянської Бізнес-Школи, Микола Сушко, випускник Києво-Могилянської Бізнес-Школи, засновник Smart Foundation, Мирослава Ґонґадзе, дружина Георгія, журналістка, головна редакторка та керівниця Української служби «Голосу Америки», Мустафа Наєм, український політичний діяч, у минулому журналіст, Олександр Ткачук, випускник Києво-Могилянської Бізнес-Школи, CEO у «Квадро Центр», Олена Притула, співзасновниця «Українська правда», Павло Білодід, випускник Києво-Могилянської Бізнес-Школи, координатор Премії імені Георгія Ґонґадзе, Тетяна Терен, виконавча директорка PEN Ukraine, Сервгіль Мусаєва, головний редактор «Українська правда». Модератором стратегічної сесії була Марина Маслова, випускниця та викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи.

Серед ключових напрацювань стратегічної сесії були:

  • Розробка бачення Премії імені Георгія Ґонґадзе 2019/2020;
  • Створення клієнтського ряду Премії;
  • Напрацювання ідей для комунікаційної стратегії 2019-2020 рр.

Також, під час зустрічі було окремо приділено увагу та зафіксовано критерії для висунення претендентів на отримання Премії, якими є:

  • відданість принципам та цінностям професійної журналістики;
  • інноваційність;
  • суттєвий внесок у розвиток окремого жанру чи медіасередовища в цілому;
  • створення матеріалів, що призвели до вирішення або розуміння певних проблем у суспільстві та змін у країні.

Також, як наступний крок у розвитку Премії, стане формування команди проекту, що діяла б на постійній основі, та активна діяльність упродовж всього року. Кульмінацією діяльності стане вручення Премії імені Георгія Ґонґадзе 2020 року, що відбудеться 21 травня, в День Народження Георгія Ґонґадзе.

Підтримати Премію та стати меценатом можна заповнивши реєстраційну форму за цим посиланням

Запрошуємо долучитися до кола меценатів Премії 2020! Разом зможемо більше!