27 лютого 2025 переглянуто 171

20 лютого в Києво-Могилянській бізнес-школі відбулася презентація другого номера kmbs ALUMNI MAGAZINE

У Києво-Могилянській бізнес-школі зібралися випускники різних років, щоб відсвяткувати вихід другого номера kmbs ALUMNI MAGAZINE — журналу, що об'єднує випускників у спільному просторі думок, досвіду та соціального впливу. Видання є частиною ініціатив Асоціації випускників Києво-Могилянської бізнес-школи, водночас зберігає власну суб’єктність, розвиваючись як незалежний простір для ідей, історій та аналітики. Це більше, ніж журнал — це народження традиції, що живиться діалогом і партнерством усередині спільноти.

Відкрив подію Микола Демченко – ініціатор створення видання та редактор випуску. Він розпочав із занурення в історію світової традиції журналів випускників. Провів місток між другим номером kmbs ALUMNI MAGAZINE та давньою місією таких видань –   зберігати живий зв’язок університетів зі своїми випускниками після завершення навчання. Гарвард і Йель – одні з перших, хто заклав цю традицію, запустивши Harvard Graduates’ Magazine (1892) та Yale Alumni Magazine (1891).
У цей час випускники перетворювалися з простої пам'яті навчального закладу на партнерів, які можуть підтримувати його розвиток, створюючи автономні спільноти та організації. Ідея швидко поширилася до Великобританії: на початку XX століття власні видання з'явилися в Оксфорді та Кембриджі, започатковуючи традицію, яка об'єднує спільноту поза часом і географією.
На сьогодні у світі існує 311 журналів випускників, серед яких окремо виділяються університети та бізнес-школи. Цікаво, що саме друковані видання залишаються найбільш популярними серед випускників, адже, згідно з дослідженнями, це єдиний формат, який вони хочуть мати в паперовому вигляді. Адже цей журнал – про них і для них.

20 лютого в Києво-Могилянській бізнес-школі відбулася презентація другого номера kmbs ALUMNI MAGAZINE


Марина Маслова, директорка kmbs ALUMNI MAGAZINE, поділилася історією народження другого номеру – історією змін, пошуків і сміливих рішень. За час від першого Дайджесту 2024 журнал пройшов глибоку трансформацію – змінилася концепція, команда, стиль і навіть сам сенс видання.

– Ми не хочемо бути копією Forbes чи інших бізнес-видань. Наше завдання – створити наш журнал, який має свій голос, свою атмосферу та свою сутність, – розповідає Марина.

Цей голос народжується зі Спільноти, до якої ми маємо унікальний доступ. Випускники kmbs – це люди, що створюють сенси через власні проєкти, бізнеси та соціальні ініціативи. Ми прагнемо розповідати не тільки про успіхи, а й про пошуки, сумніви, ризики та виклики, які стоять за кожною історією. Саме в цих рефлексіях народжується найцінніше – справжній досвід, який може надихати інших. Номер відбувся завдяки людям, які люблять те, що вони роблять – новій команді, підтримці Асоціації випускників та Школи. Ця енергія залученості і взаємодії стає рушієм нового етапу розвитку журналу – як простору, де звучать голоси спільноти, які змінюють світ.

20 лютого в Києво-Могилянській бізнес-школі відбулася презентація другого номера kmbs ALUMNI MAGAZINE

Ще одним важливим кроком стало залучення рекламодавців та збільшення кількості підписників – це дозволяє журналу ставати більш стійким та незалежним, забезпечуючи його подальший розвиток як довгострокового проєкту спільноти.

У цьому просторі зустрічей і обміну ідеями, наступна спікерка, Ірина Рубан, відкрила тему, що змушує задуматися над справжнім змістом впливу. Як засновниця агенції соціального впливу Ruban Litvinovaта членкиня редакційної команди, Ірина розповіла про важливість того, як кожен бізнес може стати рушієм змін у суспільстві.
Вона поставила 5 простих, але вкрай важливих питань, що дозволяють поглянути на бізнес з точки зору соціального виміру, побачити за цифрами реальний вплив на людей, спільноти та навколишнє середовище. Вплив, на її думку, – це не лише про гроші. Це про зміну, яку ми можемо створити в емоційному, інтелектуальному, фізичному та ментальному аспектах нашого життя.

20 лютого в Києво-Могилянській бізнес-школі відбулася презентація другого номера kmbs ALUMNI MAGAZINE

Були раді зустрітись з вами та відкрити за лаштунками процес створення другого номеру – єдиного діючого журналу в Україні, який видається випускниками бізнес-школи.

Давайте підсилювати один одного, об’єднувати спільноту та розвиватися разом!

Дякуємо спікерам і всім, хто долучився до події!

Слідкуйте за оновленнями та підписуйтесь на kmbs ALUMNI MAGAZINE – видання, що звучить голосами спільноти.

ПІДПИСАТИСЯ