Соцмережа X заблокувала рекламний акаунт Єврокомісії після штрафу
Керівник відділу продуктів X звинуватив ЄК у спробі збільшити охоплення свого допису через публікацію нібито оманливого посилання
Європейська комісія втратила доступ до свого акаунту в соцмережі Х, яка належить американському бізнесмену Ілону Маску, після того, як оштрафувала її.
Про це заявив керівник відділу продуктів X Нікіта Бір.
Про те, що ЄК наклала штраф на Х у розмірі €120 млн стало відомо 5 грудня. Регулятори вказали на три основні проблеми: платний синій значок вводив користувачів в оману, компанія блокувала доступ дослідників до даних і не організувала належного рекламного реєстру.
«Ваш рекламний акаунт було назавжди закрито», – написав Бір.
У своєму дописі він звинуватив ЄК у спробі збільшити охоплення свого допису через інструмент Ad Composer і «опублікувати посилання, яке вводить користувачів в оману, змушуючи їх думати, що це відео».
«Іронія вашої заяви X вважає, що кожен повинен мати рівний голос на нашій платформі. Однак, схоже, ви вважаєте, що правила не повинні застосовуватися до вашого акаунта», – заявив представник соцмережі.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що соціальна мережа X збирається перестати показувати кількість лайків і репостів під дописами користувачів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].














