Збільшуємо продажі, або П'ять причин оптимізувати UX/UI вашого інтернет-магазину
Новини компаній

Збільшуємо продажі, або П'ять причин оптимізувати UX/UI вашого інтернет-магазину

Чому одні інтернет-магазини продають, а інші — ні? Як залучати та утримувати клієнтів? І як оптимізація інтерфейсу може в цьому допомогти?

Збільшуємо продажі, або П'ять причин оптимізувати UX/UI вашого інтернет-магазину

Сьогодні ми розставимо всі крапки над «і» – розповімо чому постійне вдосконалення UX/UI вашого інтернет-магазину є необхідністю для залучення клієнтів та зростання продажів. 

5 причин оптимізувати інтерфейс інтернет-магазину

Згідно з дослідженнями, середній показник ROI для підприємств у сфері електронної комерції, які використовують інструменти CRO, становить 223%

І якщо це не переконало, ось ще 5 причин оптимізувати UX/UI вашого e-commerce:

1. Інтуїтивно зрозуміла навігація скорочує шлях до покупки. Структуроване меню, «хлібні крихти», пагінація та зручні інструменти пошуку полегшують користувачам процес пошуку потрібного товару, зменшуючи кількість труднощів у процесі купівлі.

Збільшуємо продажі, або П'ять причин оптимізувати UX/UI вашого інтернет-магазину

88% користувачів не повернеться після негативного досвіду

2. Юзабіліті важливіше трафіку. Нарощування трафіку без покращення юзабіліті  – марна трата ресурсів. Якщо сайт має незручний дизайн, повільно завантажується або не адаптований під мобільні пристрої, це призводить до збільшення показника відмов і зниження прибутку. Юзабіліті також покращує SEO, оскільки Google підвищує рейтинги сайтів, які швидко завантажуються та зручні для користувача.

3. M-commerce – це must-have. У світі налічується 7,3 мільярда мобільних користувачів, тому адаптивність до мобільних пристроїв є обов'язковою. Адаптивний дизайн забезпечує бездоганну взаємодію на різних пристроях, що сприяє підвищенню конверсії на ринку мобільної комерції, що постійно зростає.

Збільшуємо продажі, або П'ять причин оптимізувати UX/UI вашого інтернет-магазину

Кількість мобільних користувачів у світі (ресурс: Statista)

4. Залишайтеся конкурентоспроможними, задовольняючи потреби користувачів. Вимоги та очікування користувачів постійно змінюються. Отже, необхідно постійно оптимізувати свій сайт на основі аналізу поведінки користувачів, щоб залишатися в тренді, підвищувати лояльність і випереджати конкурентів.

5. Перше враження має значення. 88% інтернет-користувачів не повернуться на сайт після негативного досвіду. Чітко сформульовані переваги, інтуїтивно зрозуміла навігація та добре продумані структури сторінки сприяють залученню та утриманню користувачів на сайті.

Підсумок

Оптимізація UX/UI інтернет-магазину – це не лише про естетику, це стратегічна інвестиція в конверсію, утримання користувачів та розвиток бізнесу. Незалежно від того, чи ви вдосконалюєте навігацію, чи оптимізуєте інтерфейс під мобільні пристрої, кожне покращення сприяє полегшенню процесу купівлі та збільшенню бізнес-результатів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло