Редакційна політика
Mind – незалежна бізнес-платформа, центром якої є бізнес-медіа Mind.ua. Видання у своїй діяльності керується міжнародними стандартами професійної журналістики, які стали основою цього Медіакодексу.
Незалежність редакції гарантується виконавчим органом редакції – головним редактором, випусковим редактором та керівниками відділів.
Нижче викладено принципи Mind, які визначають внутрішню та зовнішню діяльність бізнес-платформи.
Жодна особа (акціонери, партнери, рекламодавці тощо) за межами редакції не має доступу до редакційного плану та не впливає на редакційну політику видання.
Mind прагне реалізації своєї місії: створювати якісний практичний контент для бізнес-аудиторії та розвивати ринки за допомогою об'єктивного аналізу – будь-якими способами, які дозволяють це робити максимально достовірно та неупереджено.
Ключовий напрямок роботи Mind – пояснювальна журналістика. Мета співробітників Mind – створення якісного контенту, аналіз суті процесів, а не форми.
Mind не обслуговує нічиїх інтересів і прагне уникати будь-яких можливих конфліктів інтересів. Mind не підтримує жодної політичної партії, політиків, органів влади, чиновників. При цьому редакція надає всім рівні можливості та умови у висвітленні їхньої діяльності.
Редакція Mind
Наше головне завдання – дати читачеві максимально повну та перевірену інформацію, Mind залишає за собою право не публікувати точку зору, яка свідомо та очевидно маніпулятивна чи неправдива.
Ось те, що відрізняє редакційні матеріали Mind:
- ми даємо нашим читачам аналітику;
- у наших матеріалах представлені перевірені факти, цифри, дані, що підтверджують стан ринку, сегмента чи того чи іншого бізнесу;
- ми глибоко розбираємось у суті питання чи проблеми;
- ми проводимо розслідування об'єктивно та справедливо, не приховуючи суттєвих деталей, не оминаючи увагою основних фігурантів.
Редакційний контент завжди ґрунтується на перевіреній інформації, публікується з поглядами/позиціями сторін-учасників.
Будь-які статистичні дані публікуються із зазначенням джерела.
Редакція слідкує за тим, щоб автори матеріалу не мали упередженого ставлення до героїв чи подій, тим самим виключаючи можливість спотворення інформації в особистих інтересах, обману чи навмисної помилки.
Mind у разі особливої цінності інформації може опублікувати її за умов анонімності, але це не скасовує необхідність перевірки цієї інформації. У такому разі редакція бере на себе відповідальність за достовірність інформації. Водночас Mind завжди захищає свої джерела інформації, а також своїх авторів.
Mind не видаляє публікації, але завжди готовий визнати свої помилки. У випадку, якщо в матеріалі допущені неточності або фактичні помилки, Mind публікує спростування та оновлює матеріал з урахуванням виправленої інформації та відповідної ремарки в тексті публікації.
Журналістам Mind заборонено приймати подарунки та подяки від героїв публікацій, дорожчі за еквівалент 3000 грн.
Журналісти Mind завжди представляються, називають ім'я, видання та тему, над якою працюють, також попереджають героя про фіксацію бесіди на аудіо- чи відеопристрої. Виняток може становити робота над журналістським розслідуванням, якому відповідна інформація може зашкодити.
У разі тиску, погроз або переслідування журналіста Mind видання надає фізичний та юридичний захист автору матеріалу.
Mind захищає бізнес проти несумлінних дій з боку держави чи конкурентів, але не бере участі у корпоративних конфліктах.
Mind, керуючись міжнародними документами з прав людини, зокрема Лісабонським договором, не допускає дискримінацію людей та соціальних груп у будь-якому вигляді незалежно від ознаки: раса, релігія, ґендер, етнічна приналежність, походження, національність чи сексуальна орієнтація.
Бізнес-модель Mind
Редакція Mind має чотири джерела доходів: передплата, спецпроєкти та рекламні матеріали, суміжні проєкти і платформи.
Усі матеріали, що створюються та публікуються на комерційній або бартерній основі, маркуються плашками «Реклама», «Новини компанії», «Точка зору», «Партнерський матеріал». В останньому обов'язково вказується партнер, спільно з яким підготовлений матеріал.
Mind працює лише з тими компаніями, для яких відкриті стандарти є нормою і які не вимагають публікації рекламних матеріалів без відповідного маркування.
Спецпроєкти та нативна реклама
Партнерський матеріал – це насамперед матеріал створений редакцією, тому він:
- відповідає стилю Mind;
- є повноцінним завершеним матеріалом;
- поєднується та не конфліктує з редакційними матеріалами;
- не нав'язує та не переконує.
Партнер виступає лише з ініціативою теми/проєкту, а реалізацію виконує редакція Mind, забезпечуючи стандарти видання та орієнтуючись на аудиторію медіа.
Mind цінує свою репутацію, тому завжди перевіряє як усю інформацію, яку надає партнер, так і самого партнера – його інтереси, конкурентів.
Базовий принцип спонсорства редакційних проєктів/рейтингів. Mind залучає спонсорів і партнерів для підтримки редакційних спецпроєктів. Спонсор/партнер не може бути учасником рейтингу або об'єктом аналізу/оцінки. Партнер не може брати участь (бути членом журі) у розрахунках/оцінці в рамках рейтингових спецпроєктів, якщо серед компаній, що оцінюються, є клієнти партнера.
Комерційний відділ та відділ спецпроєктів Mind працюють незалежно від редакції.
Редакція не бере участі у створенні спецпроєктів та навпаки – відділ спецпроєктів не займається створенням редакційного контенту. Редакція не має доступу до плану продажу та спецпроєктів, а комерційний відділ – до редакційного плану та плану розслідувань. Тому фізично неможлива ситуація, коли рекламодавець видання дізнається про журналістський матеріал до його публікації.
Mind поважає своїх партнерів, рекламодавців та читачів. Тому не публікує неперевірену інформацію. Журналісти та редактори Mind зобов'язані перевіряти факти навіть у партнерських та рекламних матеріалах.
Mind не розміщує тексти, надіслані рекламодавцем. Виняток становлять матеріали на правах реклами, новини компанії та авторські матеріали, написані клієнтом на заздалегідь узгоджену тему.
Mind залишає за собою право відмовитися від співпраці з рекламодавцем, якщо йдеться про розміщення недобросовісної реклами або продукт має ознаки маніпуляції, наприклад, фінансові піраміди, мережевий маркетинг, казино тощо.
Платформи
Окремим напрямком роботи Mind є розвиток платформ – сервісних проєктів для бізнесу. Mind виступає медійним, технічним та інформаційним партнером платформ.
Відносини з клієнтами та резидентами регулюються договором між партнером та клієнтами.
Mind прагне попереджати та виключати будь-які можливі конфлікти інтересів.
Конфліктом інтересів Mind вважає ситуації, коли об'єктом розслідувань видання можуть стати партнери чи рекламодавці.
Усі партнери, які працюють з Mind, обізнані та чітко усвідомлюють, що будь-яка форма партнерства не дає їм привілеїв у редакційній політиці видання.
Водночас Mind цінує співпрацю з кожним партнером і завжди звертається в першу чергу до них з пропозиціями участі в нових проєктах або за експертними коментарями.