Партнерські проєкти на mind.ua
Якщо ви знаєте, про що хочете розповісти, але ще не визначилися, як саме хочете це зробити, заповніть наш бриф, а ми підберемо формати та розробимо для вас індивідуальну пропозицію
РЕДАКЦІЯ СПЕЦПРОЕКТІВ MIND ГОТОВА РЕАЛІЗОВУВАТИ БУДЬ-ЯКІ ІДЕЇ – НАВІТЬ НАЙСМІЛІШІ
Close
Залишились питання?
Напишіть нам
СПЕЦІАЛЬНІ ПРОЄКТИ
Партнерський матеріал
Mind пропонує різноманітні формати – починаючи від аналітичного матеріалу та лонгріду і до інтерактивного тесту та гайду, – створені спеціально для просування вашого продукту чи послуги.

У чому особливість Партнерських матеріалів Mind?
Матеріал незалежно від формату готують професійні профільні журналісти. Ми не розміщуємо готові тексти клієнтів під плашкою «Партнерський матеріал». Це одна з наших переваг – кожен текст, навіть підготований разом з клієнтом, пишеться в стилі Mind з дотриманням журналістських стандартів і є повноцінним, самостійним, а головне – унікальним продуктом.

Звичайно, ми погоджуємо фінальний текст із партнером, натомість ретельно стежимо за дотриманням правил чесної конкуренції, не дозволяємо ганьбити бізнес-репутацію конкурентів, перевіряємо всі факти та цифри. У партнерських матеріалах немає прямої реклами, але це дієвий спосіб донести ключові повідомлення до цільової аудиторії, оскільки наше основне завдання – зробити інформацію про продукт або послугу вашої компанії цікавою та прикладною.
    Оглядовий матеріал
    Один із найбільш універсальних форматів для розповіді про досягнення компанії. Огляд ринку, технології, новий продукт чи послуга – ми розкриємо ключові особливості, потенціал для бізнесу, аргументуємо цифрами, за можливості презентуємо переваги у вигляді інфографіки, одним словом – зробимо цікавий та корисний матеріал.

    Прогнозовані показники: переглядів від 7 000, охоплення від 50 000.
    Приклад Приклад

    Матеріал-добірка
    У добірці розглядаються кейси, досвід впровадження, технології, рішення – різні бізнес-приклади, які є підтвердженням основної теми матеріалу. Як правило, це чотири-п'ять кейсів, які так чи інакше розкривають тему.

    Прогнозовані показники: переглядів від 7 000, охоплення від 50 000.
    Приклад

    Гайд
    Розбираємо продукт чи послугу поетапно.
    У Гайді ми можемо розповідати про один – конкретний – продукт чи послугу, його особливості та переваги. Або ми можемо написати корисний посібник про те, як вибрати з усього різноманіття найкращий продукт: на що орієнтуватися, якими критеріями керуватися при виборі.
    Гайд готується індивідуально під портрет ЦА, від чого залежить обсяг, структура, стиль тексту.
    Основна функція матеріалу – дати цілісну картину-розуміння продукту чи послуги, при цьому розкласти інформацію по поличках, зробити її прикладною, пояснити суть та виявити переваги для потенційної аудиторії.

    Прогнозовані показники: переглядів від 7 000, охоплення від 50 000.
    Приклад

    Кейс
    Розповідаємо про партнера у розрізі узгодженої теми – це може бути досвід впровадження технології, реалізація маркетинг-стратегії, досвід просування чи вихід на нові ринки. Можемо поговорити і про факап-історію: вихід із кризової ситуації, перегляд стратегії та тактик, набуті уроки та зроблені бізнес-висновки – все те, що підтверджує вашу позицію серйозного гравця на ринку та уміння знаходити виходи зі складних ситуацій.

    Прогнозовані показники: переглядів від 7 000, охоплення від 50 000.
    Приклад

    Лонгріди
    Long read story – зручний та ефективний формат для того, щоб розповісти історію успіху чи становлення компанії або про глобальне явища та тренди, які впливають на всі сфери. Наприклад, про Industry 4.0. Звичайно, ми зробимо це з грамотно розставленими акцентами в тексті: що це означає для конкретної галузі, в чому переваги, що і як міняти в першу чергу – тобто, інтегруємо усі ключові повідомлення, які необхідно донести до потенційних клієнтів.

    Прогнозовані показники: переглядів від 7 000, охоплення від 50 000.
    Приклад

    Інтерв'ю
    Вибирати вам – буде це традиційне інтерв'ю «питання-відповідь», відеоінтерв'ю або «Один день з...» – один із наших улюблених форматів, який, до речі, дає дуже добрі органічні охоплення аудиторії.
    У чому перевага «Одного дня з..»? В такому форматі ви отримуєте цілісний портрет героя: кожним штрихом ми розкриваємо героя, розповідаємо про його бізнес-шлях, принципи, якими він керується при веденні бізнесу, амбіціях та перспективах, не забуваючи при цьому показати й інший, трохи незвичний для ділових людей бік, – життєві позиції, мрії, взаємодію з сім'єю та дітьми. «Один день з..» – один із найбільш вдалих форматів іміджевих та репутаційних матеріалів.

    Прогнозовані показники: переглядів від 7 000, охоплення від 50 000.
    Приклад Приклад

    Інфографіка
    Багато цифр і фактів? Ми можемо візуалізувати всі дані і зробити їх презентацію приємною, зрозумілою для сприйняття і навіть лаконічною та корисною.

    Приклад

    Робота журналіста
    Ми не пишемо шаблонні тексти. Над створенням партнерських матеріалів працюють досвідчені профільні журналісти, які не лише добре знають специфіку ринку, а й розуміють, як працює маркетинг. Ми добре знаємо свою цільову аудиторію – знаємо, що читають і цінують, якому формату віддає перевагу той чи інший сегмент. Кожен текст пишеться під заявлену цільову аудиторію, від чого залежить формат, драматургія та стилістика матеріалу.
    Mind залучає до участі героїв, спікерів з високим рівнем експертизи та досвідом, що викликає довіру, що в свою чергу дозволяє глибоко розкрити тему і донести потрібні ключові повідомлення до ваших потенційних клієнтів.
    ПРЯМА РЕКЛАМА
    Реклама
    Повідомлення компанії про її продукт/послугу або події, пов'язані з її діяльністю. Наявність інформаційного приводу не обов'язкова, головна мета матеріалу – сформувати чи підтримати інтерес до компанії чи бренду. Публікується в Стрічці новин, маркується плашкою «Реклама», обсяг тексту – до 3000 знаків. У тексті можливе розміщення одного посилання на ваш сайт або лендінг. Публікація супроводжується промо-постом на сторінці Mind у Facebook.

    Прогнозовані показники за тиждень: переглядів 1 500, охоплення 8 000.
    Приклад

    Новини компаній
    Новина компанії має бути актуальною – мати інфопривід – та становити соціальний чи економічний інтерес для читачів. Публікується в Стрічці новин, маркується плашкою «Новини компаній», обсяг тексту – до 4 000 знаків. У тексті можливе розміщення одного посилання на ваш сайт або лендінг. Публікація супроводжується промо-постом на сторінці Mind у Facebook.

    Прогнозовані показники за тиждень: переглядів 1 500, охоплення 8 000.
    Приклад

    Mind.ua + Просто Раді.О
    Якщо ви хочете, щоб про вас не тільки прочитали, але ще й почули, ми пропонуємо мультимедійне рішення – ваша новина розміщується не лише на Mind, а й в ефірі «Просто Раді.О».
    Таке розміщення донесе інформацію до різних типів активної аудиторії: і до тих, хто вважає за краще читати, і до тих, хто звик сприймати інформацію на слух.
    У стрічці Mind новина маркується плашкою «Новини компаній» та містить одне посилання на ваш сайт або посадкову сторінку. Публікація супроводжується промо-постом на сторінці Mind у Facebook. Інформаційні випуски на «Просто Раді.О» виходять щогодини.

    Прогнозовані показники за тиждень:
    • Mind: переглядів 1 500, охоплення 8 000
    • Просто Радіо.О: охоплення від 12 000 до 25 000, залежно від тимчасового слота розміщення
    Варіанти розміщення і вартість:
    • Новина на Mind.ua + промо-пост у FB Mind + 4 виходи в інформаційних блоках в ефірі «Просто Радіо.О»: 11 000 грн без ПДВ
    • Новина на Mind.ua + промо-пост у FB Mind + 6 виходів в інформаційних блоках в ефірі «Просто Радіо.О»: 13 000 грн без ПДВ
    • Новина на Mind.ua + промо-пост у FB Mind + 10 виходів в інформаційних блоках в ефірі «Просто Радіо.О»: 17 000 грн без ПДВ

    Точка зору
    Щоб представити максимально широке розмаїття думок з того чи того приводу, Mind створив спеціальну рубрику – «Точка зору». Перевагою формату є вільний вибір теми, а також жанру подання інформації: автор може зробити огляд, прокоментувати подію чи написати рецензію, головне – автор ділиться із читачами власною суб'єктивною думкою.
    Під час публікації таких матеріалів Mind не бере участі ні у виборі теми, ні у перевірці достовірності фактів, матеріали публікуються в авторському написанні. Попри це радимо пам'ятати, що цікавий та інформативний текст забезпечить більш ефективну комунікацію з аудиторією.

    Прогнозовані показники за тиждень: переглядів 3 000, охоплення 30 000.
    Приклад
    Анонс події
    Новина компанії публікується у розділі «Анонси».
    Анонс події/заходу/лекції/курсу публікується в розділі «Події» або розділі «Курси». Публікація супроводжується промо-постом на сторінці Mind у Facebook.

    Прогнозовані показники за тиждень: переглядів 1 500, охоплення 8 000.
    Приклад

    PR-стаття
    Промо-публікація про компанію, її досягнення, продукти або послуги, топ-менеджерів, стратегії та тактики. Основне завдання промо-матеріалу – привернути увагу потенційної аудиторії, створити чи зміцнити репутацію, позитивні асоціації та сприйняття бізнесу чи людини.
    Закріплюється на головній сторінці Mind на дві доби, маркується плашкою «Реклама». У тексті можливе одне посилання на ваш сайт. Матеріал супроводжується промо-постом на сторінці Mind у Facebook.

    Прогнозовані показники за тиждень: переглядів 3 000, охоплення 15 000.
    Приклад
      Написання промо-тексту
      Якщо у вас немає готового тексту та перевіреного копірайтера, ми можемо написати для вас іміджевий текст. Автором матеріалу стане досвідчений журналіст, який знає та розуміє специфіку вашого ринку.

      Рерайт
      Якщо у вас є текст, але ви бажаєте адаптувати його під певну цільову аудиторію або розставити інші акценти та виділити ключові повідомлення, наші автори професійно перепишуть текст з урахуванням поставлених завдань. За необхідності ми також зробимо якісний переклад українською чи російською, не забуваючи про стилістичні та лінгвістичні особливості.

      Переклад
      Досвідчені перекладачі за потреби перекладуть матеріал українською чи російською, не забуваючи про стилістичні та лінгвістичні особливості, зберігаючи при цьому ключові смисли та повідомлення.

      Соціальні мережі
      Пост на сторінці Facebook
      Пост на сторінці Mind в FB

      Пост на сторінці Instagram
      Пост у Instagram (статичне фото та тег + Instagram Stories)

      Пост у Telegram
      Пост у каналі Mind в Telegram

      Пакет Promo
      50 000 показів наскрізного банера за 7-10 днів, розмір 300x250, промо-пост у Facebook, Telegram, розсилка по базі передплатників Mind.

      Прогнозовані показники: охоплення 70 000.

      Promo+
      Mind готовий забезпечувати додаткове просування партнерських матеріалів незалежно від формату – таргетувати пост залежно від ваших інтересів та амбіцій. Бюджет на додаткове промо виділяє партнер, розмір бюджету залежить від рішення партнера.

      Вартість: сума бусту без ПДВ плюс 30%

      Промо відео
      Продакшн Mind може реалізувати кампанію у відеоформаті: відзняті або графічні відео – на ваш вибір.

      Пряма реклама: 2D-ролик
      Ми можемо візуалізувати все та донести необхідну інформацію до потенційних клієнтів відеографікою, графічним відео, відео, побудованим на футажах, або анімацією 2D-графіки.

      Хронометраж: 30-120 сек.

      Пряма реклама: відзняте відео
      Створенням іміджевого відео займається команда з 10 осіб. Ми знімаємо на кінокамери, забезпечуємо професійне світло, надаємо повний постпродакшн. В результаті ви отримуєте файл високої якості Full HD 1920x1080 у зручному форматі – MP4, MOV або AVI.

      Хронометраж: 30-60 сек.
      MIND. BRAND
      Mind.Brand Premium
      Корпоративний блог компанії:
      1. Сторінка компанії з коротким описом діяльності, СЕО, фінансовими показниками (за бажанням), суттю бізнесу, структурою власності та ринками збуту (зони компетенції);
      2. Новини компанії у Стрічці новин: публікація не більше 2-х рекламних новин/прес-релізів на місяць;
      3. Створення хештегу компанії та добірка всіх матеріалів про компанію або події, що коли-небудь виходили на Mind, включаючи авторські колонки та партнерські матеріали;
      4. Авторські колонки експертів компанії: публікація не більше трьох колонок на місяць, не більше двох – від одного автора;
      Експерти компанії отримують редакторську підтримку Mind: пошук, обговорення та розробка теми, робота з текстом.
      Також для кожного автора компанії, що пише для Mind, створюється окремий профайл із фотографією (з можливістю формувати архів);
      Корпоративна сторінка існує на постійній основі, мінімальний термін партнерства – 6 місяців.

      Приклад
      Mind Brand Basic
      Корпоративна сторінка компанії, на якій є короткий опис компанії, інформація про структуру, сутність бізнесу, власників тощо.
      На сторінці висвічуються авторські колонки експертів-співробітників компанії, корпоративні новини та всі матеріали, що мають відношення до вашої компанії та коли-небудь виходили на Mind.

      Приклад
      ФОТО І ВІДЕО
      Продакшн Mind створює якісні відзняті або графічні відео на абсолютно різні теми – від ідеї і сценарію до готового ролика. Ми можемо зняти промо-ролик, відеогайд, анімаційне відео або корпоративний фільм – все залежить від завдань, які ви ставите перед нами. При цьому складністю завдань нас не злякати – готові реалізовувати навіть найбільш нестандартні та найсміливіші ідеї.

      Корпоративний звіт
      У вас захід і ви хочете зафіксувати його для історії? Чи хочете створити корпоративне портфоліо або оновити фотографії ТОПів? Ми проведемо професійну зйомку – у будь-якому форматі, на будь-якій локації, у бажаній стилістиці.
      Фотозйомка: 30-80 фото у високій роздільній здатності з корекцією кольору та обробкою.

      Багатокамерна зйомка
      Технічне оснащення продакшн Mind та професійна знімальна група проводять багатокамерну зйомку на високому рівні, починаючи від бізнес-заходів, у тому числі онлайн-конференцій, закінчуючи масштабними подіями – спортивними змаганнями, концертами.

      Корпоративний фільм
      Якщо компанія хоче більше ніж просто промо-ролик. Мind знімає корпоративні фільми «під ключ» – сценарій, копірайтинг для спікерів, зйомка, продакшн, графіка, саундтреки, диктор. Все це, зрозуміло, в індивідуальній стилістиці із збереженням корпоративного стилю.

      Хронометраж: 180-300 сек.
      * Вартість корпоративної відеозйомки формується в індивідуальному порядку та залежить від формату, а також складності технічного завдання.

      360°
      Такого відео точно ще немає у вашого конкурента. Як тут описати? Краще подивіться, як це виглядає [референс].

      Хронометраж: 60-180 сек.

      «Стратегії й тактики»
      Стратегії й тактики – художня версія корпоративного фільму, по суті – відео-кейс. Ми розповімо історію компанії, ключові етапи розвитку, досягнення. Ми зробимо дві версії відео: одне на 6-8 хвилин для Youtube, друге – 1-2 хвилини для публікації у соцмережах.
      Відеоролик супроводжується текстом, що також публікується на сайті. Промо-пост у соціальних мережах Mind.

      «Детально»
      Детально – ідеальний відеоформат для компаній та підприємств, які займаються виробництвом. Ви створюєте продукт, а ми – відео, в якому цікаво і красиво показуємо процес і розповідаємо історію створення продукту. При цьому ви отримуєте дві версії відео: одне на 6-8 хвилин для Youtube, друге – на 1-2 хвилини для публікації у соцмережах.
      Разом із невеликим текстом – коротка історія компанії та продукту – відеоролик публікується на сайті та промотується у соціальних мережах Mind.

      Відеографіка
      А якщо ви захочете додати динаміки, ми візуалізуємо цінну інформацію у відеографіці – створимо повноцінний автономний продукт, який доступно та візуально приємно розкриє суть ідеї та донесе необхідні повідомлення до потенційних клієнтів.

      Іміджевий ролик
      Це не про компанію, це про капіталізацію її репутації. Вдало підібрана тема зробить відео актуальним на роки. Це може бути соціальна тема або дослідження, інновації, які проводить і впроваджує компанія, і вони безпосередньо впливають на сфери життя або її якість. Подібний формат добре працює на репутацію, викликає позитивні емоції та посилює позитивні асоціації з брендом у споживачів.

      Відеогайд
      Ролик-інструкція: поетапний посібник. Подібний формат стане чудовим інструментом, якщо ви виводите на ринок новий продукт або займаєтеся розробкою та впровадженням нових технологій, здатних вирішити проблеми бізнесу. Доступно, лаконічно та стильно ми розповімо та підкажемо потенційним покупцям, як користуватися новим продуктом та які переваги він знайде особисто для себе.

      Анімаційний ролик
      Абсолютно будь-яка тема та будь-яке завдання можна реалізувати і в анімованому відео. Формат полегшує сприйняття, дає можливість показати складне простим та доступним. Одна з ключових складових успіху такого ролика – ідея. А ще ми знаємо, як перетворити ідею на якісний сценарій, і це – ще один секрет хорошого анімаційного відео.
      АУДІО
      Подкаст
      Партнерські матеріали можуть бути додатково озвучені та опубліковані у розділі "Подкасти".

      Прогнозовані показники: перегляди від 7 000, охоплення 50 000.
      Приклад Приклад
      «10 запитань до експерта»
      Під час 20-хвилинного інтерв'ю на Просто Радi.О ведучий ставить експерту питання, що відповідають меті промо-кампанії. Легкий та ефективний формат чудово підходить, щоб розповісти про бізнес, продукт/послугу з максимально цікавого людям боку.
      Програма попередньо анонсується – в анонсах звучить тема, назва компанії та ім'я експерта. Наступного дня після ефіру запис програми викладається у розділі Подкасти на сайті Mind.ua. Через два дні на сайті Mind у розділі «Бізнес» публікується текстова версія програми «10 питань експерту» – ключові тези інтерв'ю. Текст маркується плашкою «Точка зору» і може містити одне посилання на ваш сайт або на посадкову сторінку. Публікація супроводжується промо-постом у facebook-групі Mind.

      Прогнозовані показники за тиждень:
      • Mind: переглядів 3 000, охоплення 15 000
      • Просто Радi.О: охоплення 9 000-12 000
      У підсумку «10 запитань до експерта» – це:
      • Гостьовий ефір на Просто Радіо.О – 20 хвилин
      • Анонси однієї програми – 15 виходів
      • Розміщення подкасту на Mind.ua
      • Публікація ключових тез інтерв'ю на Mind.ua
      • Промо-пост у facebook-групі Mind з лінком на Публікацію (376 000 фоловерів)
      Для більшого результату рекомендуємо скористатися опцією повтору запису програми. Повторний «вихід в ефір» оплачується окремо.
        ІНТЕРАKТИВНІ ФОРМАТИ
        Тести, вікторини, квізи, ігри – легкі та захопливі – дозволяють подати максимум корисної інформації у невимушеній ігровій формі. Кожен продукт створюється індивідуально під партнера залежно від його цілей та завдань.

        Тест, квіз, вікторина, гра
        Тематика тестів Mind – найрізноманітніша, як і стиль подачі. Ми можемо все: від визначення глибини знань на тему до «відповідності» тій чи тій субкультурі чи професії.
        Тема, метод обробки та аналізу результатів, матриця тесту розробляються та підбираються індивідуально, виходячи з цілей та інтересів партнера.
        Ми гарантуємо якісний підхід до підготовки та організації тесту, а також продуманий підхід до оцінки відповідей та її критеріїв, створення матриці тестових результатів.

        Прогнозовані показники: переглядів від 7 000, охоплення 60 000.
        Приклад

        Instagram-гра
        Розроблена спеціально для Instagram за принципом «Скажи мені, хто ти, а я розповім, що тобі необхідно прямо зараз»: 5-7 питань, в результаті відповідей на які респондент отримує резолюцію чи рекомендацію щодо продукту чи послуги.
        Враховуючи ключовий майданчик розміщення, особливо важливим є візуальний контент: фото/малюнки мають бути в одній стилістиці, високої якості та якнайкраще демонструвати ваш продукт чи послугу. Для кожного питання створюється окремий обліковий запис, кожна підсумкова відповідь – теж окремий обліковий запис. Просувається лише перше питання – через сторіз та інші соціальні платформи.

        Прогнозовані показники: охоплення 80 000.

        Квест
        Залучити та по-справжньому захопити аудиторію допоможе квест, створений спеціально для вашої компанії відділом спецпроектів Mind. Це може бути лайт-варіант – серія завдань, які має пройти потенційний клієнт, а можливо – сюжетна гра з героями, сценарієм та різними завданнями – головоломки, ребуси, зрозуміло, з інтеграцією бренду.

        Прогнозовані показники: переглядів від 8 000, охоплення 80 000.
        ПАРТНЕРСТВО РОЗДІЛУ
        Постійним партнерам Mind пропонує тривалу співпрацю. Ми розробили три пакети Партнерства розділу: Basic, Advanced та Premium. Вони містять різний набір функцій та маркетингових інструментів залежно від обсягу інформації, якою ви хочете ділитися з вашою аудиторією, та оптимальною частотою розміщень. Мінімальний період співробітництва – 6 місяців.
        Цей вид співпраці насамперед передбачає брендування вже наявного розділу або створення нового – наприклад, ми спільно визначаємо і працюємо над великою темою, дослідженням, трендом.
        Ми висвітлюємо та аналізуємо події у галузі, даємо огляди ринків та рішень; розглядаємо кейси, пишемо гайди, даємо рекомендації та поради експертів. Усі матеріали партнерського розділу маркуються спеціальною плашкою «За підтримки [партнера]». Також Mind створює корпоративну сторінку партнера Mind.Brand, на якій подано інформацію про компанію, зокрема, опис діяльності, ключових ринків, а також профайли експертів компанії – авторів колонок для Mind.
        Ми завжди готові розробити індивідуальну пропозицію щодо партнерства. Враховуючи сферу бізнесу, ваші інтереси, завдання ми придумаємо та реалізуємо спеціальний проект, починаючи від форматів, закінчуючи оптимальним плануванням виходів публікацій.

        Партнерство Basic
        • Одна новина (рекламна) за темою розділу
        • Один Партнерський матеріал, або кейс, або інтерв'ю на місяць
        • Один Mind підкаст
        • Пост на сторінці Mind в FB, Пост на сторінці Instagram, Пост у Telegram
        Для підписників MIND CLUB знижка 20% до івентів на період дії партнерства. Підписавшись на Mind, ви стаєте членом Mind Club, які:
        • Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
        • Отримують вільний від банерної реклами сайт.
        • Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind.
        • Отримують доступ до ком’юніті Re:Invest Club, яке допоможе вам пришвидшити ваш бізнес.
        • Щотижнева розсилка регуляторного дайджесту з актуальними змінами в законодавстві.
        • Щотижнева розсилка інвестиційного дайджест з актуальними угодами на інвест ринку.
        • Участь в онлайн-подіях.

        Знижка 15% на розміщення додаткових матеріалів (котрі не входять до пакетної пропозиції).

        Партнерство Basic+
        • Брендування розділу
        • Наповнення – не менше 3 новин за темою розділу на тиждень, серед них – 4 новини від партнера на місяць
        • Mind Brand: розміщення 1 авторська колонка на місяць
        • Один Партнерський матеріал, або Кейс, або Інтерв'ю на місяць
        • Надання компанії доступу до підписних матеріалів Mind Intelligence
        Для підписників MIND CLUB знижка 20% до івентів на період дії партнерства.
        Знижка 10% на розміщення додаткових матеріалів (котрі не входять до пакетної пропозиції).

        Партнерство Advanced
        • Один Партнерський матеріал, або кейс, або інтерв'ю на місяць
        • Одна PR-стаття на місяць
        • Два Mind підкасти на місяць
        • Mind Brand: 2 авторські колонки на місяць
        • Пост на сторінці Mind в FB, Пост на сторінці Instagram, Пост у Telegram
        Для підписників MIND CLUB знижка 20% до івентів на період дії партнерства.
        Знижка 15% на розміщення додаткових матеріалів (котрі не входять до пакетної пропозиції).

        Партнерство Advanced+
        • Брендування розділу
        • Наповнення – не менше 5 новин за темою розділу на тиждень, серед них – новини від партнера до 8 на місяць
        • Mind Brand: 2 авторські колонки на місяць
        • Один партнерський матеріал на ініційовану партнером тему
        • Одне інтерв'ю, практична експертиза
        • Один кейс
        • Постійний експерт галузі – редакція відправляє запити на коментарі за профільними темами
        • Надання компанії та її клієнтам (перелік з 10) доступу до підписних матеріалів Mind Intelligence
        Для підписників MIND CLUB знижка 20% до івентів на період дії партнерства.
        Знижка 15% на розміщення додаткових матеріалів (котрі не входять до пакетної пропозиції).

        Партнерство Premium
        • Брендування розділу (можливе створення розділу на замовлення партнера)
        • Наповнення – не менше 5 новин за темою розділу на тиждень, серед них – до 8-ми новин від партнера на місяць
        • Mind Brand: 3 авторські колонки на місяць, але не більше двох від одного автора
        • Один партнерський матеріал на ініційовану партнером тему
        • Одне інтерв'ю, практична експертиза
        • Один кейс (текст + вiдео)
        • Постійний експерт галузі – редакція відправляє запити на коментарі за профільними темами
        • Надання компанії та її клієнтам (перелік з 10) доступу до підписних матеріалів Mind Intelligence
        • Генерування галузевого звіту за стандартами Mind Intelligence на особисте замовлення партнера
        Для підписників MIND CLUB знижка 20% до івентів на період дії партнерства.
        Знижка 25% на розміщення додаткових матеріалів (котрі не входять до пакетної пропозиції).

        Партнерство Premium+
        • Брендування розділу або банер на сайті (можливе створення розділу на замовлення партнера)
        • Наповнення – не менше 5 новин за темою розділу на тиждень, серед них – до 4-х новин від партнера на місяць
        • Mind Brand: 2 авторські колонки на місяць
        • Один Партнерський матеріал, або кейс, або інтерв'ю на місяць
        • Одна PR-стаття на місяць
        • Два Mind підкасти на місяць
        • Дві програми Mind Discussion club
        • Пост на сторінці Mind в FB, Пост на сторінці Instagram, Пост у Telegram
        • Надання компанії доступу до підписних матеріалів Mind Intelligence
        Для підписників MIND CLUB знижка 20% до івентів на період дії партнерства.
        Знижка 25% на розміщення додаткових матеріалів (котрі не входять до пакетної пропозиції).
        БАНЕРНА РЕКЛАМА
        1. Банер 950x250 (desktop)
        Позиція на сайті: Desktop – усі вільні сторінки, окрім головної, під шапкою сайту.

        2. Банер 300x250, 300x600 (desktop) + 300x250, 300x600 (mobile)
        Позиція на сайті: Desktop – усі вільні сторінки, праворуч, 1-й екран; Mobile – внутрішні сторінки у статтях (після 2 абзацу).

        3. Банер 300x250 (desktop)
        Позиція на сайті: Desktop – усі вільні сторінки, праворуч, 1-й екран унизу.

        4. Банер 750x250 (desktop)
        Позиція на сайті: Desktop – усі кінцеві сторінки публікацій після 7 абзацу.

        5. Банер 300x250, 300x600 (desktop) + 300x250, 300x600 (mobile)
        Позиція на сайті: Desktop – усі вільні сторінки, праворуч, 2-й екран; Mobile – внутрішні сторінки наприкінці статті.

        6. Інформер (desktop + mobile)
        Позиція на сайті: Desktop – внутрішні сторінки, під статтями; Mobile – внутрішні сторінки під статтями.

        7. Верхній горизонтальний банер 1160x250 (desktop) + 300x250 (mobile)
        Позиція на сайті: під шапкою у вибраному розділі. (1 та 7 взаємовиключають один одного).

        [email protected]
        044 207-33-03
        З будь-яких комерційних питань та з приводу співпраці звертайтеся:
        Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло