Як максимально реалізувати власний потенціал та потенціал компанії? Як переосмислити свої підходи до управління та віднайти власний управлінський стиль?
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Власники, топ-менеджери та керівники, які:
- розуміють, що все більша непередбачуваність майбутнього та швидкість змін вимагає перегляду підходів та методів, на які вони раніше спирались в своїй роботі
- прагнуть самоідентифікації та шукають сенс в професійному та особистому житті
- хочуть підібрати власний набір простих та дієвих інструментів, що дозволить кожного дня бути ефективним керівником
- прагнуть мобільності, швидкості в реагуванні на зміни та можливості, що з’являються навкруги
- хочуть навчитися ефективно управляти стресом та емоційним станом – своїм та команди
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:
- Розуміння, як припинити гасіння пожеж та налаштувати системну логіку в управлінні компанією
- Чітку систему координат для прийняття управлінських рішень
- Набір технік для утримання фокусу на цілях; саморозвитку та розвитку підлеглих
- Основи для ефективного управління фундаментальними цінностями організації
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
МОДУЛЬ ПЕРШИЙ: ІДЕАЛЬНИЙ КЕРІВНИК ТА ІДЕАЛЬНА КОМАНДА
1 - 3 червня [10:00-18:00]
День 1: Ідеальна команда.
- Коли група стає командою?
- Яких пасток треба уникати лідеру при роботі з командою.
- Феномен команди - колективний мозок організації.
- Лідер та цінності команди.
- Як синхронізувати людей.
- Ефект конформізу.
- Мотивація: «Працюю без керівника».
- Типології людей і мотивів.
- Задоволеність і залученість - різниця в поняттях.
- Формування та розвиток за рівнями зрілості.
День 2: Ідеальний керівник.
- Усвідомлення та воля лідера.
- Стиль лідерства та життєвий цикл організації.
- Визначення ролей менеджера в системі.
- Як лідер впливає на результати та поведінку компанії.
- Портрет сучасного керівника.
- В чому зміст існування моєї компанії?
- Для чого вона існує?
- Які бувають моделі співпраці/боротьби «Ідеї» та «грошей».
- Коли та як вступати у партнерство. де знайти можливості для росту
- Життєві стратегії які ми обираємо
- Самосаботаж - єдина загроза лідера: три основні пастки.
- Вибір власних емоційних реакцій в переговорах, комунікативна гнучкість.
- Стрес-менеджмент - три способи виходу зі стресу.
- Раціональність та інтуїція в роботі лідера.
- Призначення.
День 3: Ефективна взаємодія.
- Від персональної місії до результатів.
- Структура особистості.
- Відповідальність лідера за здоров’я організації.
- Стилі лідерства та їх прояви.
- Розуміння ієрархії власних мотивів.
- Особисті цінності.
- На скільки наші цінності допомагають в реалізації наших цілей?
- Баланс системи "Людина". Технологія "4 результати".
- Конфлікти. Методи врегулювання.
- Системне лідерство.
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
ЯРОСЛАВА ЛОЯНИЧ: Експерт з питань управління людьми та корпоративною культурою. До 2012 року працювала директором з персоналу, генеральним директором. У ролі директора з персоналу була відповідальною за HR-стратегію, розробку та організацію всієї системи управління персоналом, управління корпоративною культурою, управління витратами на персонал. Має 15-річний досвід розробки та проведення навчальних та оцінювальних заходів. Досвід роботи у великих вітчизняних компаніях [до 3 800 чол.] таких напрямків: FMCG, виробництво і продаж, медіа-бізнес. Має 2 вищі освіти: філологічну та психологічну, а також ступінь MBA Executive kmbs.
ВОЛОДИМИР ОРЛОВ: Генеральний менеджер представництва Cisco в Азербайджані, директор по роботі з корпоративними клієнтами в Україні. Перша освіта – технічна за спеціальностями «Автоматизація технологічних процесів і виробництв», «Комп’ютерно-інтегровані технології» в Тернопільському національному технічному університеті (ТНТУ). Протягом двох років стажувався в Birmingham City University за спеціальністю «Мережеві технології». Закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю «Економіка підприємства». Кар’єрний шлях розпочав викладачем курсів «Оператор ЕВМ» при ТНТУ, асистентом кафедри «Комп’ютерно-інтегрованих технологій». В 1999 році став першим в Україні сертифікованим інструктором Академії Cisco. Має найвищу технічну сертифікацію Cisco CCIE. Перший досвід в продажах отримав в компанії S&T Ukraine, де був відповідальним за роботу з фінансовим сектором. З 2005 року працює в представництві компанії Cisco в Україні, пройшов шлях від менеджера по роботі з клієнтами до директора по роботі з корпоративними клієнтами.
АЛЬОНА РУБАНЕЦЬ: Бізнес-тренер, коуч, фасилітатор. Досвід роботи на управлінських посадах в HR (Danone, Credit Agricole Bank, MTI), а також досвід роботи HRD за кордоном - Азербайджан, Баку. Досвід розробки, документування, впровадження та реінженірінгу HR процесів (український холдинг, 4000+ хедкаунт) Автор та викладач бізнес-тренінгів: Менеджмент проектів, Ваше життя як проект, Фідбек та Коучинг, Інноваційність у вирішенні бізнес завдань, Професійне вигорання: відновлюємо драйв!, Управління змінами. Співпрацює з Европейською Бізнес Асоціацією та Школою HR при університеті Т.Шевченка (викладач) Фасилітаційні проекти: Стратегія розвитку міста\смт з розробкою та подальшим супроводом плану дій; АнтиКорупційний Форум; IDS (Запровадження нових KPI для Middle Менеджменту); 16on9 (Цінності та Компетенції з подальшою розробкою та впровадженням моделі компетенцій, Ретроспектива проекту); Школа Майбутнього (КМДА); Співпраця Асоціації Жінок-фермерів з державними органами, робота з політичними та громадянськими організаціями. Освіта - вища психологічна (університет ім.Т.Шевченка), педагогічна (університет ім.М.Драгоманова) Дипломи та сертифікати: The psychology of coaching: individuals and teams (CIPD, The British Psychology Society (UK,London), ICC (life coaching), «ToP facilitation», ICA Ukraine,«Project Management - Train The Trainer», LEAN System (Institute for Six Sigma, Austria),PMI Kyiv, Ukraine, «Project Management».
Контактна особа:
ЮРІЙ БУЛЬБА
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 449 70 82
email: [email protected]