1 серпня 2019 переглянуто 1375

Ідея Впливу

Що це таке? Та для чого вона нам потрібна?

Що таке Ідея Впливу? Для чого вона нам потрібна?

Кожен випускник реалізує себе та свої ідеї у певний спосіб. Хтось це робить самостійно, хтось об'єднується з іншими випускниками. Нас, alumni, точно об'єднує дві риси: в різні роки ми всі навчалися в kmbs і за професійною ідентичністю – всі управлінці. Ідеї, яка б об’єднувала всю спільноту у майбутньому, в нас немає. Але і звичайної нам не достатньо. Має бути певний задум як підсилювач всіх поточних та майбутніх випускників. Якась спільна Ідея Впливу.

Яка наша Ідея Впливу і чому саме вона?

За нею ми прийшли до декана kmbs Олександра Саврука. Він розповів, що вже тривалий час розмірковує над  будівництвом нового кампусу kmbs. Феномен навчального закладу у відносинах з випускниками полягає в тому, що без Школи не існує випускника, без випускника не існує Школи. Чим сильніший бренд Школи, тим сильніший власний бренд випускника, тим більше учасників ком’юніті, тим потужніший імпакт однодумців powered kmbs Alumni platform та більше можливостей для трансформацій. Чим слабший бренд школи, тим слабший бренд кожного з нас. Новий кампус дозволить збільшити кількість випускників удвічі. У декілька разів зростуть зв’язки та взаємодія між ними. Наш світоглядний контракт спонукає до принципів підтримки нашого навчального закладу. Детальніше про кампус можна дізнатися тут.

У який спосіб ми реалізуємо Ідею Впливу?

Для будівництва нового кампусу необхідне фінансування. Міжнародна практика побудована на спонсоруванні навчальних закладів випускниками. Історія розвитку Могилянки – це історія фундування навчальних корпусів та фінансова підтримка випускниками. Кожен може робити це в довільний спосіб. Одна з цінностей, за якими ми прийшли до kmbs – нетворкінг, тобто спільнота випускників. Найбільш природній спосіб, у який це може відбуватися – cash-back від взаємодії випускників, іншими словами, – відсоток від alumni-to-alumni (А2А) транзакцій. Перші члени Development board домовилися, що з 01.04.2019 відсоток від будь-якої транзакції випускників може бути направлений на втілення Ідеї Впливу, і запрошують всіх підтримати таку ініціативу. Розмір відсотка та сама транзакція є добровільною і залишається на власний розсуд. Його сплата збільшуватиме рівень довіри між нами і впливатиме на розвиток Школи та на збільшення кількості нових випускників.

Фонд «Ідеї Впливу» ми реалізуємо через спеціальний депозитний рахунок Громадської організації «Асоціація випускників «Києво-могилянської бізнес школи». Він відкритий у банку нашої випускниці «Конкорд» – фінансового партнера проекту.

Яким чином я можу зробити внесок (cash back, відсоток з транзакції)?

Все, що потрібно зробити, cash-back з формулюванням:

Добровільний внесок для реалізації проекту «Ідея Впливу» без ПДВ

за наступними реквізитами:

Громадська організація  «Асоціація випускників КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ БІЗНЕС ШКОЛИ»
код ЄДР 42021541, п/р №26003000536702, МФО 307350 в АТ «АКБ «КОНКОРД»

Лайф-хаки:

  1. Якщо взаємодія з випускниками у вашому бізнесі реалізована системно, то відслідковування й сплату можна підпорядкувати функціям бізнесу.
  2. Кожен мешканець платформи отримуватиме персональний звіт, у якому вказуватимуться загальний розмір Ідеї Впливу, внесок випускника за певний період та загальна сума.
  3. Індивідуально можна вказувати, з ким була взаємодія, та умовно поділити внесок  на дві частини – від того, хто сплачує кеш-бек, та від того, з ким була взаємодія. У цьому процесі довіра  формується у двох людей.
  4. Кожен випускник має 10% знижку на навчання у програмах управлінського розвитку в kmbs. Школа є повноцінним мешканцем та членом платформи. Замість знижки вона так само готова за дозволом випускника робити cash-back на Ідею Впливу.