Дуже часто виявляється, що стратегічна ідея бізнесу, яка була сильною і актуальною при старті, через 3-5-10 років застаріває і стає неактуальною для нових умов ринку.
- Як зрозуміти настав такий момент для вашого бізнесу?
- Якщо настав, то як оновити стратегічну ідею компанії таким чином, щоб не вбити, а посилити свій бізнес?
- Де шукати нову стратегію і на що варто звернути увагу під час її формування?
- Як сформовану стратегію розкласти на конкретні тактичні кроки і зробити так, щоб задумана стратегія втілилася в життя і не померла на етапі впровадження в команді компанії?
Відповіді на всі ці питання ми розбиратимемо на живому кейсі трансформації стратегії prom.ua
Аудиторія:
- для власників бізнесу
- для управлінців
Викладач:
Іван Портной
У сфері розвитку проектів e-commerce вже більше 9-ти років. За цей час встиг взяти участь у розвитку як невеликих інтернет магазинів, так і великих торгових майданчиків як prom.ua. У prom.ua за 6 років виріс від продакт менеджера невеликої команди розробки, до CEO всього проекту і його клонів в країнах СНД. Про проект: Prom.ua найбільший маркетплейс України де вдалося зібрати більш ніж 43 000 продавців. Кожна п'ята гривня в e-commerce України витрачатися через наш майданчик. Не дивлячись на те, що prom.ua вже майже 10 років, компанія все одно зберігає високі темпи зростання в 40-50% в рік.
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Крістіна Погорєлова,
офіс-менеджер
тел.: + 38 (097) 436 26 98
email: [email protected]