Що таке нейромаркетинг, чим відрізняється від класичних маркетингових досліджень та які можливості він надає? Як нейромаркетинг пов'язаний з емоціями та як це впдиває на мотивацію, дії, вибір та поведінку клієнтів?
На події ми обговоримо:
- Нейромаркетингова модель ефективності комунікації;
- Модель прийняття рішень у нейронауці та її ключові етапи: attention та perceived value;
- Attention – які види існують?
- Approach-avoidance model;
- Ключова роль емоцій. Що таке емоція?
- Як впливають на мотивацію, дії, вибір, поведінку?
Аудиторія:
- для власників бізнесу
- для управлінців
Викладач:
Катерина Ільченко
Директор Havas Ukraine, 18 років у комунікаційному бізнесі. Спеціалізується на стратегії комунікацій, брендінгу, плануванні та створенні інтегрованих кампаній. Психотерапевтична освіта дає можливість бачити мотивацію та сприйняття споживача глибше, ніж вимагають маркетингові та рекламні інсайти. З 2017 року займається нейромаркетингом, застосовуючи на практиці методи дослідження, які прийшли з нейронаук. У доробку Катерини – суддівство та нагороди Effie Ukraine, WOW DONE Awards, КМФР і багатьох інших рекламних фестивалів. Клієнти: Mondelez, Jacobs Douwe Egberts, Peugeot, Renault, AbInBev, TEVA, Rozetka, Nutricia, Raiffaisen Bank Aval, Alfa Bank, Immochan, IDS, etc.
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Крістіна Погорєлова,
Офіс-менеджер
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: kristina.pogorelova@kmbs.ua