NeuroDecoding: Как прийнимаются решения и как об этом узнать

NeuroDecoding: Как прийнимаются решения и как об этом узнать

NeuroDecoding: Как прийнимаются решения и как об этом узнать
Когда
5 июня 2018
Стоимость
400 грн
Место
Киево-Могилянская бизнес-школа
Организатор

Що таке нейромаркетинг, чим відрізняється від класичних маркетингових досліджень та які можливості він надає? Як нейромаркетинг пов'язаний з емоціями та як це впдиває на мотивацію, дії, вибір та поведінку клієнтів?

На події ми обговоримо:

  • Нейромаркетингова модель ефективності комунікації;
  • Модель прийняття рішень у нейронауці та  її ключові етапи: attention та perceived value;
  • Attention – які види існують?
  • Approach-avoidance model;
  • Ключова роль емоцій. Що таке емоція?
  • Як впливають на мотивацію, дії, вибір, поведінку?

Аудиторія:

  • для власників бізнесу
  • для управлінців

Викладач:

Катерина Ільченко

Директор Havas Ukraine, 18 років у комунікаційному бізнесі. Спеціалізується на стратегії комунікацій, брендінгу, плануванні та створенні інтегрованих кампаній. Психотерапевтична освіта дає можливість бачити мотивацію та сприйняття споживача глибше, ніж вимагають маркетингові та рекламні інсайти. З 2017 року займається нейромаркетингом, застосовуючи на практиці методи дослідження, які прийшли з нейронаук. У доробку Катерини – суддівство та нагороди Effie Ukraine, WOW DONE Awards, КМФР і багатьох інших рекламних фестивалів. Клієнти: Mondelez, Jacobs Douwe Egberts, Peugeot, Renault, AbInBev, TEVA, Rozetka, Nutricia, Raiffaisen Bank Aval, Alfa Bank, Immochan, IDS, etc.

Реєстрація за посиланням

Контактна особа:

Крістіна Погорєлова,
Офіс-менеджер
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: kristina.pogorelova@kmbs.ua

Проект использует файлы cookie сервисов Mind. Это необходимо для его нормальной работы и анализа трафика.ПодробнееХорошо, понятно