Системний підхід до цифрових комунікацій та розробка digital-стратегії
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Маркетологи та маркетинг-директори, які:
- хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
- вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:
- Розуміння системи цифрових комунікацій.
- Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
- Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
- Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
МОДУЛЬ ДРУГИЙ:
25 - 26 червня [10:00-18:00]
День 3 — ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: ЩО, КОЛИ І ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ
25 червня [10:00-18:00]:
- Маркетинговий інструментарій. Вибір різних компонентів комунікаційної екосистеми. Paid, Owned, Earned media. Як вони взаємопов’язані та які їх ролі.
- Основи веб-аналітики, огляд інструментів.
- Image та performance маркетинг. Відмінності, сценарії використання та бізнес задачі.
- Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів.
День 4 — РОЗРОБКА ЦИФРОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ГРУПАХ
26 червня [10:00-18:00]:
- Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах. Презентація рішень.
- Підбиття підсумків попередніх днів.
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
РОМАН ГАВРИШ: керівний партнер агенції з цифрового маркетингу AIMBULANCE. Серед клієнтів Романа - такі відомі бренди як Pepsi, Henkel, Master Card, Хортиця, Bosch, Axe, Raffaello, Kinder, Effes Ukraine і т.д. На рахунку агенції AIMBULANCE 9 статуеток Effie Awards, в тому числі - Grand Prix і звання найефективнішої цифрової агенції 2011 і 2013 років. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8 місце у світі за рейтингом ефективності незалежних агентств від EFFIE. У 2014 році AIMBULANCE стало фіналістом престижного фестивалю рекламної креативності Cannes Lions.
ДМИТРО КУДІНОВ: Дмитро займався впровадженням систем відслідковування трафіку та аналізом ефективності кампаній. Пізніше, в сферу його зобов’язань ввійшли також PPC та Display реклама агенції. Зараз примає участь в розробці digital-стратегій, відповідає за реалізацію рекламних кампаній. На програмі Дмитро розповідатиме про те, на якому етапі та які інструменти доцільно використовувати відповідно до задач та етапів CDJ та як правильно визначати і трактувати дані систем аналітики залежно від маркетингових завдань кампанії.
ВІКТОР ДУБРОВІН: керівний партер агенції AIMBULANCE. Понад 12 років у маркетингу, з яких - 7 років у цифрових комунікаціях. В агенції Віктор приймає ключові стратегічні, комунікаційні та бізнес рішення.
Контактна особа:
ОЛЬГА ПОРОВЧУК
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (063) 594 40 60
email: [email protected]