Практично жодна людина ніколи не мила орендовану машину через ефект володіння
Люди надають більшої цінності речам, коли володіють ними
Люди часто піддаються ефекту володіння – надають більшої цінності речам лише тому, що володіють ними. Згідно зі статистикою компаній, що займаються послугами оренди автомобілів, практично жодна людина ніколи не мила орендовану машину. Про це йдеться у дописі засновника Docens Сергія Войцеховського.
«Всім своїм друзям і знайомим я часто рекомендую прочитати книгу Даніеля Канемана, «Думай повільно, вирішуй швидко». Канеман лауреат Нобелівської премії з економіки у 2002 році «за застосування психологічної методики в економічній науці, особливо – при дослідженні формування суджень і прийняття рішень в умовах невизначеності», – йдеться у дописі.
Зазначається, що в експерименті, що демонструє силу ефекту володіння, половині учасників дали кавові чашки абсолютно безкоштовно.
«Власників» чашок запитали, за скільки вони були б готові продати свої чашки, а другу половину учасників – скільки вони були б готові за них заплатити. З'ясувалося, що «власники» чашок не були готові поступитися свою «власність» менше, ніж за $ 5,25, в той час, як «покупці» не планували витратити на них понад $ 2,25- $ 2,75», – розповідає Войцеховський.
Він підсумував, що сам факт володіння чашками змушував «власників» оцінювати їх вище і робив розставання з ними складніше.
Раніше повідомлялося, що засновник Docens Сергій Войцеховський у дописі у фейсбуці розповів про книгу «Місяць на межі».