Как создают культуру сервиса в CHICK-FIL-A

Как создают культуру сервиса в CHICK-FIL-A

Как создают культуру сервиса в CHICK-FIL-A
Когда
19 апреля 2018
Стоимость
400 грн
Место
Киево-Могилянская бизнес-школа
Организатор

Подія відбуватиметься англійською мовою.

Компанія Chick-Fil-A багато років поспіль займає перше місце серед ресторанів швидкого харчування по задоволеності клієнтів у США (індекс ACSI), а в 2017р. отримала премію Forbes «Компанія, яка надихає».

На події обговорюватимемо питання:

  • як Chick-Fil-A вдається побудувати сервісну культуру?
  • за допомогою чого створюється цінність для співробітників?
  • яка саме сервісна стратегія допомагає компанії бути високосервісною до співробітників і до клієнта?

Обговорення модеруватиме Анастасія Владичинська.

Аудиторія:

  • для власників бізнесу
  • для CEO

Спікери:

Марті Хаус
Лінда Хаус
Анастасія Владичинська

Реєстрація на подію за посиланням

Контактна особа:
Олександра Шевченко,
менеджер регіональних програм
тел.: + 38 (098) 822 73 73
email: [email protected]

Проект использует файлы cookie сервисов Mind. Это необходимо для его нормальной работы и анализа трафика.ПодробнееХорошо, понятно