Подія відбуватиметься англійською мовою.
Компанія Chick-Fil-A багато років поспіль займає перше місце серед ресторанів швидкого харчування по задоволеності клієнтів у США (індекс ACSI), а в 2017р. отримала премію Forbes «Компанія, яка надихає».
На події обговорюватимемо питання:
- як Chick-Fil-A вдається побудувати сервісну культуру?
- за допомогою чого створюється цінність для співробітників?
- яка саме сервісна стратегія допомагає компанії бути високосервісною до співробітників і до клієнта?
Обговорення модеруватиме Анастасія Владичинська.
Аудиторія:
- для власників бізнесу
- для CEO
Спікери:
Марті Хаус
Лінда Хаус
Анастасія Владичинська
Реєстрація на подію за посиланням
Контактна особа:
Олександра Шевченко,
менеджер регіональних програм
тел.: + 38 (098) 822 73 73
email: [email protected]