Як створюють культуру сервісу в CHICK-FIL-A

Як створюють культуру сервісу в CHICK-FIL-A

Як створюють культуру сервісу в CHICK-FIL-A
Коли
19 квітня 2018
Вартість
400 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Подія відбуватиметься англійською мовою.

Компанія Chick-Fil-A багато років поспіль займає перше місце серед ресторанів швидкого харчування по задоволеності клієнтів у США (індекс ACSI), а в 2017р. отримала премію Forbes «Компанія, яка надихає».

На події обговорюватимемо питання:

  • як Chick-Fil-A вдається побудувати сервісну культуру?
  • за допомогою чого створюється цінність для співробітників?
  • яка саме сервісна стратегія допомагає компанії бути високосервісною до співробітників і до клієнта?

Обговорення модеруватиме Анастасія Владичинська.

Аудиторія:

  • для власників бізнесу
  • для CEO

Спікери:

Марті Хаус
Лінда Хаус
Анастасія Владичинська

Реєстрація на подію за посиланням

Контактна особа:
Олександра Шевченко,
менеджер регіональних програм
тел.: + 38 (098) 822 73 73
email: [email protected]

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло