Big data – це велика можливість для маркетингу та продажів з того моменту, як майже 20 років тому став популярним інтернет. Компанії, які використовують big data в маркетингу, отримують три переваги:
- використання аналітики для генерації нових бізнес – та маркетингових ідей;
- перетворення цих ідей у продукти;
- ефективна рекламна комунікація.
На вечірній події разом із Володимиром Соболєвим ми розглянемо кейси впровадження big-data рішень для маркетингу.
- Що вважати великими даними? Як їх збирати і як використовувати?
- Як великі дані впливають на маркетинг. Впровадження big data рішень для маркетингу.
- Як оптимізувати рекламні бюджети і збільшити ефективность від рекламної компанії? Кейси використання big data в маркетингу для українських компаній
- Як великі дані впливають на клієнтоорієнтованість?
Аудиторія:
- для управлінців
- для топ-менеджерів компаній
Викладач:
Володимир Соболев
Директор з digital-маркетингу «ПриватБанк». Професійно займається маркетингом 7 років. У минулому співпрацював з такими українськими брендами, як «Шатель», ARTSTEP, Maxus, EnglishHome й «Альфа Банк». На посаді керівника digital-маркетингу в «ПриватБанк» відповідає за онлайн-комунікації та нестандартні маркетингові проекти.
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Крістіна Погорєлова,
офіс-менеджер
тел.: + 38 (097) 436 26 98
email: kristina.pogorelova@kmbs.ua