Big Data в маркетинге – от улучшения эффективности к созданию новых продуктов

Big Data в маркетинге – от улучшения эффективности к созданию новых продуктов

Big Data в маркетинге – от улучшения эффективности к созданию новых продуктов
Когда
29 мая 2018
Стоимость
400 грн
Место
Киево-Могилянская бизнес-школа
Организатор

Big data – це велика можливість для маркетингу та продажів з того моменту, як майже 20 років тому став популярним інтернет. Компанії, які використовують big data в маркетингу, отримують три переваги:

  • використання аналітики для генерації нових бізнес – та маркетингових ідей;
  • перетворення цих ідей у продукти;
  • ефективна рекламна комунікація.

На вечірній події разом із Володимиром Соболєвим ми розглянемо кейси впровадження big-data рішень для маркетингу.

  1. Що вважати великими даними? Як їх збирати і як використовувати?
  2. Як великі дані впливають на маркетинг. Впровадження big data рішень для маркетингу.
  3. Як оптимізувати рекламні бюджети і збільшити ефективность від рекламної компанії? Кейси використання big data в маркетингу для українських компаній
  4. Як великі дані впливають на клієнтоорієнтованість?

Аудиторія:

  • для управлінців 
  • для топ-менеджерів компаній

Викладач:

Володимир Соболев

Директор з digital-маркетингу «ПриватБанк». Професійно займається маркетингом 7 років. У минулому співпрацював з такими українськими брендами, як «Шатель», ARTSTEP, Maxus, EnglishHome й «Альфа Банк». На посаді керівника digital-маркетингу в «ПриватБанк» відповідає за онлайн-комунікації та нестандартні маркетингові проекти.

Реєстрація за посиланням

Контактна особа:

Крістіна Погорєлова,
офіс-менеджер
тел.: + 38 (097) 436 26 98
email: kristina.pogorelova@kmbs.ua

Проект использует файлы cookie сервисов Mind. Это необходимо для его нормальной работы и анализа трафика.ПодробнееХорошо, понятно